Het indienen van schadeformulier en reactie vanuit woongarant verliep erg vlot. Erg fijn allemaal
Fijn dat alles via de website kan en dat je foto's kunt insturen. Bereikbaarheid voor overleg ook prima.
Het kost wel wat moeite als je geen bon meer hebt, maar uiteindelijk gelukt en prima geholpen
De dakgoot was door de storm los geslagen. Snel aktie en voortreffelijke afhandeling. Dank daarvoor
1 telefoontje en alles werd geregeld 👍
Snel en efficiënt.
snelle afhandeling van glasschade.
Snelle en correcte afhandeling stormschade. Zeer snelle reactie op aangifte met duidelijke vraag naar offerte. Snel antwoord op offerte. Snelle uitbetaling.
Goede heldere communicatie en een juist oordeel Polak viel die voor ons niet gunstig uit.
Ik ben prima geholpen door woongarant bij de schade aan een ruit die ontstaan was door vuurwerk met nieuwjaar. Heldere communicatie.
Hele goede begeleiding en perfecte afhandeling!!!
Ben verzekerd maar krijg niet het bedrag om het te vervangen kan beter iedere maand dat geld in mijn eigen zak steken!
Wat jammer dat u niet tevreden. Uit ons dossier blijkt dat wij u een voorstel hebben gedaan voor de afwikkeling van uw schade waarmee u akkoord bent gegaan. Wij kunnen dan ook niet uit ons dossier opmaken waarom u zo ontevreden bent. Wij zouden het op prijs stellen als u dit nog aan ons wilt toelichten.
Mailtje gestuurd met schade . Binnen enkele dagen mijn geld ontvangen.
Schademelding online gaat snel en makkelijk en is duidelijk. De afhandeling en uitbetaling ging ook heel snel!
Snel me reactie, goed opgelost ! Top dankjewel
Duidelijk afhandeling, en is redelijk snel gegaan.
Makkelijk bereikbaar, goede instructies en hulp werd geboden. Dat Woongarant zelf een loodgieter regelde was erg fijn en nam weer een stukje zorg weg.
Goed en snel geregeld. Ze zijn er voor jou om de schade af te handelen. Vriendelijke mensen. Erg te vreden.
erg correct en netjes telefonisch geholpen, na invullen online formulier was dit erg snel (+/- 3 dagen) opgelost.
Uitstekend
Drie keer en twee keer dezelfde issue gemeld, niets opgelost. Woongarant stelde zelfs via e-mail dat er een melding afgesloten kon worden, terwijl er zaken openstonden (hermeldingen omdat de lekkages er nog waren): dossier beheer beneden peil. Laatste bezoek van expert is zelfs nog niet afgerond met een besluit en rapportage daarvan, en toch al de vraag wat ik van de dienstverlening vond. Vreemd. En waarschijnlijk -vooruitlopend op de bouwkundige terugkoppeling- krijg ik ook nu te horen dat we het zelf maar uit moeten zoeken. Dat had dan ook wel een 6 weken terug gezegd kunnen worden: ondertussen staat er schimmel op de keldermuur en is er permanente waterschade bij de nok van het huis.....
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat uw schade(s) nog niet naar tevredenheid zijn afgehandeld en u bent niet tevreden over de gang van zaken. Uit onze administratie blijkt dat er verschillende dossiers zijn aangemaakt omdat er verschillende oorzaken aan uw schades ten grondslag liggen. Doordat een van de dossiers is gesloten, heeft u hiervoor reeds het beoordelingsverzoek ontvangen. Het is uiteraard nimmer onze bedoeling geweest om hiermee de intentie te wekken dat uw openstaande schades ook zijn gesloten. Inmiddels heeft een van onze schadebehandelaren inzake de nog openstaande schade contact met u gehad. Wij streven er naar deze schade alsnog naar tevredenheid af te wikkelen.
Eind aug de schade gemeld. Fijn dat jullie het zouden regelen met glaszettersbedrijf. Daar waren we aanvankelijk blij mee. Echter is pas eind feb. de nieuwe ruit erin gezet. Ondertussen veelvuldig contact gehad met glaszettersbedrijf en moesten wij de druk flink opvoeren. Overigens waren de telefonisten van Woongarant elke keer wel erg vriendelijk.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Wij hebben uw dossier daarom geëvalueerd met de glaszetter. U stelt terecht dat het herstel van het raam langer heeft geduurd. Voor de ruit moest echter een mal gemaakt worden voor de vorm omdat deze niet vierkant of rechthoekig is. Het maken van de mal heeft wat op zich laten wachten in verband met de verkoop van de woning en de feestdagen, en moest met een steiger gebeuren maar is gemaakt en aan de hand van de mal is de ruit besteld. Levertijd op een isolatieruit vanuit een mal bedraagt ± 4 weken. Na levering is de plaatsingsafspraak met de nieuwe bewoners gemaakt, wat goed ging. Helaas paste de ruit niet. Dus is er een nieuwe mal gemaakt en is de ruit opnieuw besteld. Al met al een lastige ruit om te maken en te plaatsen en het herstel had inderdaad sneller gekund. Het zat in dit geval wat tegen. De glaszetter heeft aangegeven dat alles wel in goed overleg met u en de nieuwe bewoners is gegaan en vind het daarom spijtig om te horen dat u niet tevreden bent.
Ik belde om meer informatie te ontvangen omtrent schade aan mijn schutting. Ook met de vraag of het nu had om deze schade te melden. De medewerker aan de telefoon bood mij een directe financiële afhandeling aan waarmee de zaak direct afgedaan was. Ik koop er geen nieuwe schutting van, maar alle beetjes helpen! Top en snel opgelost.
super snel en super tevreden
Geen omkijken naar gehad, schade werd hersteld. Heel,goed geregeld allemaal
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.