Goede duidelijke communicatie, waardoor ik zeker het gevoel heb goed geholpen te zijn geweest.
De afgelopen jaren heb ik pech gehad. Ik heb thuis een paar schade gehad en mijn zoon is ook nog beroofd. Alles de schade zijn snel en goed geregeld. Goed service en netjes afgehandeld. De online formulier en de mail correspondentie zijn prima, duidelijk en makkelijk. Ik ben heel tevreden.
Wouw een 10!! Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Duidelijke antwoorden, alles via de email wat ik fijn vond omdat je alles dan nog na kon lezen. Prima afhandeling, snel ook.
Online formulier kunnen invullen en via mail duidelijke correspondentie en afwikkeling.
I felt taken care off and communication was smoothly (per email). Woongarant employees let me know what information was required etc and interaction was really fast and professional. claim settling, once I had provided documentation, was uncomplicated and fast as well.
Goed geregeld en snel
Goede service en netjes afgehandeld
Na een vervelende lekkage was alles online snel ingediend. Na een beoordelingsperiode kregen we antwoord over de vergoeding. Voor ons was de uitleg niet voldoende maar een gesprek met de service afdeling was alles duidelijk. Ze namen de tijd om alles goed uit te leggen. Een voorbeeld voor veel bedrijven.
Ik had eeb schadeclaim ingediend en binnen een week had ik het geld op mijn rekening staan
Zeer goed bedrijf om mee samen te werken
Ik heb nog nooit sinds ik zelfstandig ben en een aansprakelijkheid verzekering hebt. Iets geclaimd in 32 jaar. Ik ben 2 jaar geleden gescheiden en heb mijn verzekering bij woongarant lopen. Was ik tijdens de vakantie van mijn oude moeder bij haar thuis gaan schoonmaken krijg ik een ongelukje. Het doorgeven van de schafe ging goed. Alleen de informatie eromheen was slecht en weinig. Een paar keer telefonisch contact gehad. Maar daar was ik niet tevreden mee. Ik vond dat ik niet netjes werd aangesproken. Maar uiteindelijk is alles goed verlopen.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling over onze schadeafhandeling. Wij betreuren het dat wij uw schade niet naar volle tevredenheid hebben kunnen afwikkelen. Uit ons dossier blijkt dat onze mail door onbekende reden niet bij u is aangekomen. Hierdoor hebben wij u nogmaals om schadestukken moeten vragen. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste, te meer omdat het contact met u hierover niet naar wens is verlopen. Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en zullen uw dossier dan ook met de betrokken behandelaren evalueren om herhaling te voorkomen.
Eerste keer in mijn leven dat ik aanspraak heb gemaakt op mijn verzekering. De uitleg was duidelijk en de service was vriendelijk en snel afgehandeld.
Online afhandeling werkt perfect
Had allemaal wat sneller gemogen. Maar voor de rest zeer tevreden.
Onpersoonlijk, minimaal contact en alleen met een schade expert geschakeld. Deze was kort af.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en betreuren het dan ook dat u van mening bent dat wij uw schade niet naar tevredenheid hebben afgewikkeld. Uit ons dossier blijkt dat wij telefonisch met u hebben besproken welke schadestukken wij van u nodig hadden voor de verdere behandeling van uw schade. Na ontvangst hiervan bleek de schade boven onze expertisegrens uit te komen als gevolg waarvan wij een expert hebben ingeschakeld om uw schade vast te stellen. De expert heeft na zijn bezoek en na overeenstemming met u gerapporteerd waarna wij uw schade hebben afgewikkeld. Graag zouden wij van u vernemen hoe wij u in een volgend geval beter van dienst kunnen zijn.
De communicatie was goed, en de claim duurde niet lang.
Keurig geholpen, na wat aanvullende vragen is er netjes uitgekeerd
Erg prettig! Zouden veel bedrijven iets van kunnen leren. Top
Na een telefoontje kreeg ik een schadeformulier gemaild met de mededeling dat de schade vergoed zou worden. Fijn om meteen duidelijkheid te hebben. Een paar dagen na het insturen van het formulier (incl. offerte voor herstel) kreeg ik het bedrag op mijn rekening gestort. Snelle en heldere afhandeling.
De storm schade aan mijn kachelpijp is goed opgelost nadat we contact hebben gehad via de mail. Alles ziet er weer heel netjes uit en werkt ook weer prima.
Snelle schadeafhandeling. Was aanvankelijk niet duidelijk wat de voorwaarden m.b.t. eigen risico waren.
Zeer vakkundig, professioneel en snel, maar vooral begripvol. Een verzekering met een hart ! Naar volle tevredenheid mij geholpen.
In de afhandeling van de schade had de leverancier een korting van 25% niet meegerekend in de oorspronkelijke offerte, die al wel was goedgekeurd door Woongarant. Door mijn toedoen is die korting wel toegepast wat een besparing opleverde van € 474 voor de verzekeraar. Daarom vond ik het jammer dat ik slechts een formeel antwoord kreeg over het eigen risico van € 150 en ik niet samen met Woongarant mee mocht profiteren van mijn actie. Zie mijn email van 3 april.
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft ons inderdaad verzocht om het eigen risico niet in mindering te brengen nu het schadebedrag lager geworden was. Uiteraard begrijpen wij dat u dit geprobeerd heeft. Echter, als wij de situatie omdraaien kan het ook gebeuren dat herstel van een schade uiteindelijk duurder wordt dan van tevoren ingeschat. Ook in die gevallen dienen wij ons als verzekeraar het daadwerkelijke herstelbedrag te vergoeden. Dat het schadebedrag in dit geval lager geworden is heeft voor u geen nadelige consequenties gehad. U heeft hierdoor niet meer moeten betalen. Het enige wat u heeft moeten betalen is het eigen risico, waar u zelf voor gekozen heeft, want het is ook mogelijk om het eigen risico af te kopen. Wij vinden het jammer om te vernemen dat u hierdoor ontevreden bent, maar wij hebben uw schade correct afgewikkeld en wij hebben u dit ook uitgelegd in onze betalingsaankondiging. Wellicht dat deze uitleg u nog meer duidelijkheid verschaft. Mocht u voor onverhoopte toekomstige schades het eigen risico wensen af te kopen dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.
Stormschade, snel afgewikkeld
Mijn schade is snel opgepakt, beoordeeld en na de reparatie ook snel uitbetaald. Het melden van schade gaat ook makkelijk wat erg prettig is.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.