Netjes geregeld. Goede communicatie en betaling snel gedaan.
Wouw een 10! Bedankt!
Valschade van mijn tablet van 2 weken oud zou vergoed worden, maar toen bleek dat onderdelen nog niet te krijgen waren. Na ons verzoek om dossier te sluiten zonder uitkering; was het Woongarant die met een mooi voorstel kwam.
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Vanaf het begin van de schademelding goed contact met woongarant en een keurige snelle afwikkeling van de schade.
Wat fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt dat u dit met ons wilde delen.
Alles soepel en snel geregeld , zeer blij mee , paar gegevens invullen en klaar .
Goed en vrij snel geholpen
Mijn ervaring was dat het allemaal erg lang heeft geduurd voordat ik bericht kreeg, wat er nu precies vergoed werd. Lang moeten wachten op een expert, ook op de expert zijn besluit lang moeten wachten. En ik vind het vervelend als je naar Woongarant wilt bellen dat je dat extra geld kost.
Bedankt voor uw beoordeling. Het telefoonnummer waarop de schadeafdeling bereikbaar is, is gratis (088-2323012). Wellicht heeft u een oud nummer gebruikt? Met betrekking tot het verloop van uw dossier zien wij dat de expert 2 dagen na zijn bezoek stuken van u heeft ontvangen. Na enkele pogingen om de zaak telefonisch af te ronden, heeft de expert u een mail met zijn voorstel gestuurd. Een aantal dagen later heeft de expert hierop uw akkoord ontvangen en zijn rapport afgerond. Wij betreuren het dat het telefonisch contact in deze niet verlopen is zoals wij beoogen en hopen u in een volgend geval wel naar tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
Snelle en goede afhandeling van de claim.
Zeer goed, jammer dat de premie vergelijkbaar veel hoger is
Wij werden erg vriendelijk, duidelijk en snel geholpen
Foto's die kwijt raken. 4x heen en weer gemaild . Er kwam door de corona crisis geen inspectie dus misschien lag het daar wel aan.
Ik ben jaren verzekerd bij jullie dacht ook dat ik goed verzekerd Was ,word er bij mij ingebroken in de garagebox waar al mijn gereedschappen en visspullen liggen heb een schade van 750 euro en kring uitbetaald 77 euro uitbetaald waar ik.het mee .Moet doen kan er niets mee en ik denk dat ik mij bij een andere maatschappij.laat verzekeren met vr gr j winkel
Bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent nu wij niet de nieuwwaarde van uw gestolen goederen hebben kunnen uitkeren. Graag geven wij u enige toelichting. Uw gestolen goederen waren al ruim 10 jaar oud op de schadedatum. Op inboedel geldt jaarlijks een afschrijving. Hiervoor hanteren wij lijsten die door het gros van verzekeraars wordt gebruikt. Op de schadedatum waren de goederen reeds ruimschoots afgeschreven waardoor wij u nog 10% als tegemoetkoming hebben kunnen vergoeden. Het spijt ons u in deze niet positiever te kunnen berichten.
De gebroken ruit was snel vervangen
ik vind het dat jullie goed doet
Prettig, menselijk.
Prima afgehandeld en duidelijke communicatie.
Echtbreuk. Door woongarant snel opgepakt. Helaas duurde het ruim 2 maanden voordat de ruit geplaatst werd. Geen idee of dat normaal is.
Snel, vriendelijk, leggen dingen goed uit.
Schade gehad aan een vloer door een andere partij die dit toegeeft. (Installateur) .Word ik door jullie afgewimpeld met een klein flut bedragje omdat de vloer al afgeschreven zou zijn. Mijn vloer moet er uit, plinten alles en heb echt een realistisch offertebedrag doorgestuurd. Geen gekke dingen, geen onfatsoenlijke claim. Sterker nog heb gekozen voor een deelvervanging terwijl dat er lelijker uit ziet. Er is door jullie geen enkele inzet gedaan om dit gehele bedrag te claimen bij de tegenpartij. Nee hoor, gewoon tabelletje erbij en afronden die handel met een zo laag mogelijk bedrag. Groot ongeloof bij mij hierover. Juist omdat er hierbij een tegenpartij was die toegeeft schade te hebben gemaakt. Bij mijn volgende woning ga ik van jullie af. Voel me niet gesteund door mijn verzekeraar. Nog nooit gebruik gemaakt van zoiets, is het een keer echt nodig krijg ik geen support. Echt heel teleurgesteld hierover. Ronald van der Hulst 0612030969
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat u de vloer niet kunt herstellen met de ontvangen schade-uitkering. Uit uw dossier blijkt dat de schade correct is vastgesteld. Bij het afwikkelen van inboedelschades, dienen wij de waarde van een goed vast te stellen. Zoals aangegeven is er op inboedel afschrijving van toepassing. Voor de wijze en termijnen waarin inboedelgoederen afschrijven hanteren wij afschrijvingstabellen die landelijk gebruik zijn en door het gros van de verzekeraars gehanteerd wordt. Wij realiseren ons dat u hiermee geen nieuwe vloer kunt aanschaffen. Echter, het zou in deze ook niet reel zijn om een geheel nieuwe vloer te vergoeden als de huidige vloer op termijn reeds aan vervanging toe is. Het doet hierbij niet ter zake of de schade door u zelf of de tegenpartij veroorzaakt is. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Indien u toch nog vragen mocht hebben dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.
Prima, sne, vlot, vriendelijk en duidelijk
Ongelukje met telefoon van mijn zoon. Direct contact opgenomen. Twee dagen later was alles hersteld en betaald. Top service!
Wij hebben op onze ervaring met Woongarant niks aan te merken.
Vriendelijk personeel. Snelle afhandeling.
De paar ervaring die ik met Woongarant heb gehad zijn altijd goed geweest. Snelle reacties en pragmatische communicatie, altijd opzoek naar een oplossing!
Ik was huiverig en wat onzeker, maar na de verplichte stappen en indienen van de factuur werd er supersnel uitgekeerd! Dit was zeer welkom omdat het geld hard nodig was!
Na diverse keren bellen en een aantal onterechte afwijzingen heb ik de situatie uitgeleggen aan een leidinggegevens die na aantal telefoontjes toch besloten om mijn schade in behandeling te nemen. Ik ben niet te vreden met woongarant wat betreft te woord staan of afhandelen van zaken. Dus ik zit sterk te overwegen om over te stappen naar een andere verzekering maatschappij.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw dossier. Gezien de oorzaak van uw schade hebben wij inderdaad intern overleg gevoerd over de dekking en besloten uw schade verder in behandeling te nemen. Wij hebben een expert ingeschakeld ter vaststelling van uw schade en een reparateur voor herstel. Uiteindelijk hebben wij de schade middels een schadevergoeding met u afgewikkeld. Wij hopen oprecht u bij een volgende schade beter van dienst te zijn!
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.