Goede hulp, gelukkig heb ik jullie niet vaak nodig. Schadebedrag dat werd vergoed is begrijpelijk maar viel iets tegen.
100% goed geregeld
Goede en snelle service!
zie bovenstaande, geen verdere opmerkingen
Goed geholpen
De afwikkeling van de schade ging ontzettend soepe. Nadat ik in eerste instantie zelf de stukadoot wilde regelen en dat niet lukte, kreeg ik het aanbod van jullie herstelservice. Deze kwamen vlot langs en hebben alles uitstekend hersteld.
Correct en zeer snelle afhandeling
Nadat ik per ongeluk de iPad van mijn zoon had laten vallen, belde ik Woongarant om te vragen of dit misschien onder dekking valt. Tot mijn grote verbazing en opluchting bleek dit voorval gedekt en heb ik de schade vergoed gekregen,
Het voelt bezwaard om iets te vragen waar je recht op hebt. De drempel ligt dan ook hoog.Ik vind het überhaupt vervelend om hier een beroep op te doen. Maar krijg het gevoel dat je ze tot last bent.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen uw opmerking echter in het geheel niet plaatsen. Op dit moment hebben wij nog meerdere openstaande schades van u in behandeling. Wij streven er altijd naar de schade naar tevredenheid voor u af te wikkelen. Hiertoe dienen wij echter wel over een compleet dossier te beschikken.
Altijd goede communicatie en duidelijkheid. Behalve laatste keer gingen onze mails elkaar kruisen en telaat doorkwam, daar heb ik begrip voor aangezien het door de corona komt en soms te laat geopend word. Verder alles top!
Op het einde was de communicatie wat kort en bondig. Misschien doordat het druk was.
Klant vriendelijk goed geholpen met schade afwerking
Goede ervaring! Schade is snel en netjes opgelost.
de aanloop leek wat stroef, het duurde even voor ik wist hoe ik mijn schade in corona-tijd moest melden... maar uiteindelijk ging dat prima en was de afhandeling uitstekend
Geen rompslomp en duidelijkheid
Ik ben erg tevreden over de manier waarop het allemaal verlopen is. De mensen die ik aan de telefoon heb gehad, hebben mij elke keer goed geholpen. Ook is de afhandeling zeer snel, prettig! Schade hebben is vervelend, maar dankzij jullie houd ik er een minder naar gevoel aan over. Top!
Lang wachten op aanvraag! Veel onnodige vragen! Betaling ging uiteindelijk wel snel.
Het duurde allemaal wat lang, Maar is uiteindelijk goed opgelost.
Ik werd elke keer keurig en snel te woord gestaan en de schade is vergoed
Wat fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt dat u dit met ons wilde delen.
Woongarant is heel goed verzekeraar ,daarom ben ik heel blij dat verzaking bij Woongarant
Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling!
Top geholpen, snel, gemakkelijk en vriendelijk.
Perfect
Online formulier ingevuld, de rest heeft de verzekering geregeld met het glasbedrijf.
Zeer tevreden: indiening ging zeer gemakkelijk en werd snel geholpen.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Wij zij goed geholpen! Prima, vriendelijke mensen aan de lijn gehad, snelle reacties iedere keer. Tot nu toe zijn wij tevreden!
Wat fijn dat u zo tevreden over ons bent. Wij hopen dat ook in de toekomst te kunnen blijven doen.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.