Het duurde lang voordat de schade werd opgenomen. Er was een offerte van een bouwbedrijf die de schade wilde herstellen. Er kwamen steeds vragen over de offerte en de schadeopnemer wilde dit niet direct met de aannemer bespreken. Ik moest hierin steeds de vragen en antwoorden doorspelen. Daarna kreeg ik een schadeloosstel wat enkele hinderden euro’s lager was en daar moest ik het mee doen. Omdat ik zo moe was van de tijd en het gezeur ben ik akkoord gegaan, maar heb dus op moeten draaien voor schade buiten mijn schuld waarvoor je denkt verzekert te zijn. De verzekeraar zelf is goed bereikbaar en vriendelijk. Maar zodra ze het uitbesteden aan de schade ‘ expert’. Is het een traag en oneerlijk traject.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de hoogte van het vastgestelde schadebedrag. Uw dossier hebben wij met de expert geëvalueerd. Deze geeft aan dat er een foutief btw tarief in de offerte is gehanteerd . Daarnaast bleken er onterecht opnamekosten in rekening te zijn gebracht. Om deze reden heeft de expert een correctie moeten toepassen. Wij hopen u hiermee enige verduidelijking te hebben verschaft. Mocht u toch van mening blijven dat de schade niet correct is vastgesteld dan zijn wij ten alle tijden bereid om nogmaals naar uw dossier te kijken.
Goed geholpen
Op een zorgvuldige manier snel de schade afgehandeld.
De communicatie was vriendelijk en open. Er werd de tijd genomen om vragen te beantwoorden en achtergrondinformatie te geven. De afhandeling ging snel; prima! Enige verbeterpunt wat ik kan bedenken is dat in de communicatie duidelijker naar voren gebracht kan worden dat beschadigde goederen uit de roulatie horen te worden gebracht. Was voor mij iig niet vanzelfsprekend.
Goed, duidelijk.
Schade afwikkeling heeft bijna 10 maanden geduurd. Dit alleen voor gevolgschade na waterschade aan een plafond. Er zijn diverse keren mensen wezen kijken met gesteggel over de prijs van de reparatie. Op een gegeven moment werd ons gevraagd zelf een goedkopere aannemer te zoeken. Dat hebben wij geweigerd en is de reparatie alsnog na maanden door de 1 e aannemer uitgevoerd. (Hierover wel zeer tevreden) De reparatie zelf is wel naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Nadat ik alle gegevens en 'bewijs' in had geleverd kreeg ik een paar dagen later bericht dat de volledige schade vergoed zou worden. 3 dagen later stond het geld op mijn rekening. Ik heb het bedrag niet eens hoeven voorschieten. Heb het geld gelijk kunnen door storten naar de reparateur.
Alles wat je wil van een verzekering, direct geholpen.
een verzekeraar die zijn afspraken nakomt en alles helder en vrij snel afhandeld, geen losse eindjes. Duidelijk in de communicatie en goed te bereiken.
snel opgelost en goed.
na telefonisch contact duidelijke afspraak
Snelle reactie en afhandeling.
Duidelijke directe communicatie. Na inschakelen externe expert snel groen licht en keurig snel de schade uitgekeerd!
vlot geholpen en afgehandeld
Ik werd goed te woord te staan. nadat de schade expert langs geweest was een snelle afhandeling van de zaak.
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan en verder erg goed geholpen. Wij zijn tevreden Mvg Anja Hartkoren
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!
Klasse afgehandeld
Goed
Ik had lekkage in mijn vloer en dat is opgespoord en gerepareerd. Na een bezoek van de expert hebben jullie de kosten vergoed.
We zijn zeer tevreden over Woongarant. We worden altijd netjes en snel geholpen en zijn nog nooit zonder oplossing verder gestuurd. Heel erg fijn!
Erg prettig contact. Was voor mij als consument ook makkelijk om de schade online te melden. Vrij snel daarna kreeg ik al via mail een reactie met duidelijke instructies wat verder te doen en aan te leveren. Ook kon er snel een expert langskomen om de schade te beoordelen. Al met al ontzettend tevreden met de wijze van contact en snelheid. Daardoor hebben we onze vloer snel kunnen laten repareren. Dank daarvoor!
Scherm van ereader kapot gevallen in huis. Gelukkig kon hij gerepareerd worden. Reparatiebon ingestuurd en binnen week was hij betaald. Top!
Snelle service en goed geholpen.
Heb altijd een hele goeie ervaring met woongarant. Staan altijd voor je klaar, vriendelijk en heel behulpzaam.
Snelle service. De mail met daarin de omschrijving voor de tegenpartij was helaas rechtstreeks naar mij gemaild. Na het versturen van de mail was dit gecorrigeerd. Verder begeleiding puur ter informatie via de mail ontvangen wat prima was.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.