Filters

10

Snel behulpzaam en correct

Bij mijn schademelding had ik gelijk goed contact en werd ik netjes teruggebeld. Ook in de pragmatisch afhandeling van mijn schademelding en response voelde zeer goed en snel. Complimenten voor het gehele proces en ook snelle betaling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Schadeafwikkeling prima en snel geregeld!

Na mijn schade gebeld met Woongarant, snel vriendelijk en professioneel geholpen, daarna alles binnen een week geregeld! Super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Flexibel en meegaand

Vanaf online melden tot de afhandeling priyylma geholpen. Schadeherstel is samen met eigen geld een renovatie en verduurzaming geworden van de dakkapel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Super

Correc, snel en bij onduidelijkheid en of vragen, was er ook gelijk telefonisch contact mogelijk. Tevreden klant....

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Kastje naar de muur

Schade aan een vloer, wordt niet geloofd ondanks de foto's en er moet een expert aan te pas komen. Dit blijkt allemaal pas nadat ik zelf bel omdat de beloofde terugbel afspraken niet nageleefd worden. Vervolgens komt de 'expert' langs en is na 8 minuten weg en had vrijwel geen intresse in de daadwerkelijke schade, alleen maar hoe lang we verzekerd zijn. De 'expert' loopt weg met het bericht dat hij geen indicatie kan geven wanneer wij zijn analyse kunnen ontvangen, want daar zijn geen afspraken over met woongarant.......... Verolgens zelf maar een bellen naar een week, die niks kunnen zeggen en ik naar de expert moet, bel ik dat bedrijf en die kunnen ook niks zeggen; in ik moet het bespreken met de expert zelf, ook algemene vragen....... Word ik door verbonden, voicemail, die spreek ik in maar blijkbaar ziet de ’expert’ geen noodzaak ok terug te bellen. Na een paar dagen nogmaar een jeer gebeld en dit keer neemt hij wel op, maar mijn mail niet gezien maandag was zijn kantoordag en nu had hij heen tijd...... Maandag nog steeds geen reactie, dus maar weer bellen waar we eindelijk tot een normaal gesprek komen. Deze belachelijke gang van zaken waar je als klant alles maar zelf moet nabellen en iedereen maar naar elkaar wijst is voor ons reden genoeg om maar eens verder te kijken dan woongarant

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima service

Prima service en afhandeling van problemen in en om huis. Ben zeer tevreden over Woongarant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel, duidelijk en doelgericht

Een eenvoudige schadeloosstelling werd snel, zonder bureaucratie en klantvriendelijk afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
6

Beetje onpersoonlijk

Na mijn schademelding kreeg ik een telefoontje van Woongarant. Ze sturen een schade expert. Vriendelijke man, denkt fijn mee. Daarna krijg ik een mailtje. Ze sturen een schade expert. Huh? Blijkt dat mannetje 1 de aannemer was en dat mannetje 2 de offerte van die aannemer controleert door de schade hier op te nemen. Terwijl in de e-mailbevestiging van het schadeformulier stond dat ze ervan uitgaan dat mijn melding klopt. En wij zelf die offerte nooit hebben gezien. Maar oké. Mannetje 2 is geweest en we horen een je tijd niets. Hetzelfde mannetje komt nog een keer langs na een andere schademelding. Blijkt dat hij aanvraag 1 nooit heeft ingestuurd omdat hij bezoek 2 wilde afwachten. Nooit iets over gecommuniceerd. Terwijl ik in schademelding 2 toch duidelijk heb aangegeven dat het iets heel anders betrof. Een paar dagen na bezoek 2 van mannetje 2 krijgt mijn man een telefoontje van de aannemer, dat ze voor vandaag nog wel een gaatje vrij hebben. Ik als een malle opvang voor mijn baby regelen zodat zij kunnen klussen. We zitten nu nog te wachten of en hoe laat ze nu eigenlijk komen. Lang verhaal kort: op zich fijn dat alles geregeld wordt, maar de communicatie kan (veel!) beter.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Heel vlot en betrouwbaar.

Alles ging heel vlot en dat geeft je de gevoel dat je goed verzekerd bent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Zeer goed

dat ze alles goed afhandelen kwa schades uitbetalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle afhandeling schade

Nadat onze kroonluchter van het plafond gevallen was (de haak brak na 120 jaar doormidden) hebben we onze kroonluchter laten repareren. Bij het ophalen van de gelukkig weer mooi geworden kroonluchter, wees de winkel ons erop dat we de herstelkosten wellicht konden declareren bij de verzekering. Daar hadden we zelf nooit aan gedacht! Dus bon ingestuurd en binnen een week reactie en het geld op de bank. Wat ontzettend fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Ik had schade en dacht probeer het en het werd gewoon geregeld

Ik had schade en moest een offerte voor herstel laten opmaken en nadat ik dat had doorgegeven werd mijn schade vergoed eigenlijk verliep het best vlot.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle service, zeer vriendelijk te woord gestaan

Ik had zelf een stomme fout gemaakt, het viel wel onder de dekking van de verzekering. Mij is duidelijk uitgelegd hoe ik moest handelen en het geld was heel snel weer aan mij overgemaakt. Erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle afhandeling, vriendelijk personeel.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een mail met een link naar een formulier waar ik mijn schade kon invullen. Na het invullen kreeg ik een mail met bevestiging dat de schade vergoed zou worden. Nog even na gebeld dat ik geen offerte had ingevuld maar de daadwerkelijke rekening (schade was intussen al gerepareerd) en toen kreeg ik dezelfde dag nog de melding dat de kosten binnen 5 werkdagen op mijn rekening gestort zou worden, wat inmiddels ook is gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

goed

vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding N.v.t.
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

uitstekend

waterschade gehad, binnen week alles geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed

Jullie doen niet moeilijk en jullie handelen heel snel Toppers

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Snelle en correcte afhandeling van de schade

Vriendelijk en empathisch.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Perfecte service

Ik heb schade aan het slaapkamerraam gehad en is perfect opgelost. Snelle betaling en heel vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Erg tevreden

Schade dateerde van storm in februari. Door Corona kwam reparateur niet zo snel schaDe opnemen. Al met al heeft dit maanden geduurd en was voor woongarant geen probleem.schade inmiddels totaal afgehandeld op correcte wijze

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Schade goed afgehandeld

Schade goed afgehandeld. Reactietijd zou sneller moeten kunnen denkwijze. Maar al met al erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed, zorgvuldig en snel opgepakt !

Goede service, ontvangst en bereidheid om echt te luisteren. Daarnaast zorgvuldigheid qua contact, info en voortgang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer snelle afhandeling

Binnen een week is de schade vergoed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Makkelijk schade melden, zonder gedoe direct schadeloos gesteld

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.