Bij mijn schademelding had ik gelijk goed contact en werd ik netjes teruggebeld. Ook in de pragmatisch afhandeling van mijn schademelding en response voelde zeer goed en snel. Complimenten voor het gehele proces en ook snelle betaling.
Na mijn schade gebeld met Woongarant, snel vriendelijk en professioneel geholpen, daarna alles binnen een week geregeld! Super.
Vanaf online melden tot de afhandeling priyylma geholpen. Schadeherstel is samen met eigen geld een renovatie en verduurzaming geworden van de dakkapel.
Correc, snel en bij onduidelijkheid en of vragen, was er ook gelijk telefonisch contact mogelijk. Tevreden klant....
Schade aan een vloer, wordt niet geloofd ondanks de foto's en er moet een expert aan te pas komen. Dit blijkt allemaal pas nadat ik zelf bel omdat de beloofde terugbel afspraken niet nageleefd worden. Vervolgens komt de 'expert' langs en is na 8 minuten weg en had vrijwel geen intresse in de daadwerkelijke schade, alleen maar hoe lang we verzekerd zijn. De 'expert' loopt weg met het bericht dat hij geen indicatie kan geven wanneer wij zijn analyse kunnen ontvangen, want daar zijn geen afspraken over met woongarant.......... Verolgens zelf maar een bellen naar een week, die niks kunnen zeggen en ik naar de expert moet, bel ik dat bedrijf en die kunnen ook niks zeggen; in ik moet het bespreken met de expert zelf, ook algemene vragen....... Word ik door verbonden, voicemail, die spreek ik in maar blijkbaar ziet de ’expert’ geen noodzaak ok terug te bellen. Na een paar dagen nogmaar een jeer gebeld en dit keer neemt hij wel op, maar mijn mail niet gezien maandag was zijn kantoordag en nu had hij heen tijd...... Maandag nog steeds geen reactie, dus maar weer bellen waar we eindelijk tot een normaal gesprek komen. Deze belachelijke gang van zaken waar je als klant alles maar zelf moet nabellen en iedereen maar naar elkaar wijst is voor ons reden genoeg om maar eens verder te kijken dan woongarant
wij betreuren het ontzettend dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening en met name die van de ingeschakelde schade-expert. Wij hebben uitgebreid contact gehad met de schade-expert en vernomen dat zij u meerdere malen hebben getracht contact met u op te nemen echter dit tot op heden nog niet gelukt is. Wij nemen zelf ook nog even contact met u op om de gang van zaken bij de afwikkeling van uw schade met u door te nemen en hopen u oprecht bij een volgende schade beter van dienst te kunnen zijn.
Prima service en afhandeling van problemen in en om huis. Ben zeer tevreden over Woongarant.
Een eenvoudige schadeloosstelling werd snel, zonder bureaucratie en klantvriendelijk afgehandeld.
Na mijn schademelding kreeg ik een telefoontje van Woongarant. Ze sturen een schade expert. Vriendelijke man, denkt fijn mee. Daarna krijg ik een mailtje. Ze sturen een schade expert. Huh? Blijkt dat mannetje 1 de aannemer was en dat mannetje 2 de offerte van die aannemer controleert door de schade hier op te nemen. Terwijl in de e-mailbevestiging van het schadeformulier stond dat ze ervan uitgaan dat mijn melding klopt. En wij zelf die offerte nooit hebben gezien. Maar oké. Mannetje 2 is geweest en we horen een je tijd niets. Hetzelfde mannetje komt nog een keer langs na een andere schademelding. Blijkt dat hij aanvraag 1 nooit heeft ingestuurd omdat hij bezoek 2 wilde afwachten. Nooit iets over gecommuniceerd. Terwijl ik in schademelding 2 toch duidelijk heb aangegeven dat het iets heel anders betrof. Een paar dagen na bezoek 2 van mannetje 2 krijgt mijn man een telefoontje van de aannemer, dat ze voor vandaag nog wel een gaatje vrij hebben. Ik als een malle opvang voor mijn baby regelen zodat zij kunnen klussen. We zitten nu nog te wachten of en hoe laat ze nu eigenlijk komen. Lang verhaal kort: op zich fijn dat alles geregeld wordt, maar de communicatie kan (veel!) beter.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Uit uw reactie maken wij op dat er tot op heden geen duidelijkheid is over uw schade. Wij hebben de schadebehandelaar dan ook verzocht uw dossier met spoed op te pakken en contact met u hierover op te nemen.
Alles ging heel vlot en dat geeft je de gevoel dat je goed verzekerd bent.
dat ze alles goed afhandelen kwa schades uitbetalen
Nadat onze kroonluchter van het plafond gevallen was (de haak brak na 120 jaar doormidden) hebben we onze kroonluchter laten repareren. Bij het ophalen van de gelukkig weer mooi geworden kroonluchter, wees de winkel ons erop dat we de herstelkosten wellicht konden declareren bij de verzekering. Daar hadden we zelf nooit aan gedacht! Dus bon ingestuurd en binnen een week reactie en het geld op de bank. Wat ontzettend fijn!
Prima
Ik had schade en moest een offerte voor herstel laten opmaken en nadat ik dat had doorgegeven werd mijn schade vergoed eigenlijk verliep het best vlot.
Ik had zelf een stomme fout gemaakt, het viel wel onder de dekking van de verzekering. Mij is duidelijk uitgelegd hoe ik moest handelen en het geld was heel snel weer aan mij overgemaakt. Erg prettig
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een mail met een link naar een formulier waar ik mijn schade kon invullen. Na het invullen kreeg ik een mail met bevestiging dat de schade vergoed zou worden. Nog even na gebeld dat ik geen offerte had ingevuld maar de daadwerkelijke rekening (schade was intussen al gerepareerd) en toen kreeg ik dezelfde dag nog de melding dat de kosten binnen 5 werkdagen op mijn rekening gestort zou worden, wat inmiddels ook is gebeurd.
vriendelijk geholpen
waterschade gehad, binnen week alles geregeld.
Jullie doen niet moeilijk en jullie handelen heel snel Toppers
Vriendelijk en empathisch.
Ik heb schade aan het slaapkamerraam gehad en is perfect opgelost. Snelle betaling en heel vriendelijk geholpen.
Schade dateerde van storm in februari. Door Corona kwam reparateur niet zo snel schaDe opnemen. Al met al heeft dit maanden geduurd en was voor woongarant geen probleem.schade inmiddels totaal afgehandeld op correcte wijze
Schade goed afgehandeld. Reactietijd zou sneller moeten kunnen denkwijze. Maar al met al erg tevreden
Goede service, ontvangst en bereidheid om echt te luisteren. Daarnaast zorgvuldigheid qua contact, info en voortgang.
Binnen een week is de schade vergoed
.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.