Filters

9

perfect

ik heb mijn schutting pas bijna over 2 jaar laten maken ( buren konden niet regelen ivm gezondheidsproblemen) woongarant had daar begrip voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed

Goede ervaring fijne afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Hee netjes afgehandeld

Heel netjes gegaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima geregeld

Ik ben goed geinformeerd door uw medewerker hoe ik de schade het best en snelst afgewikkeld kon krijgen. Vr groet Ivar Hanaseth

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

goed geregeld

Na invulling van het schadeformulier, bleek achteraf niet compleet : ik had de rekening van de reparatie van de muur nog niet vermeld, kreeg ik een telefoontje waarbij ik op een vriendelijke manier erop attent werd gemaakt. De gevraagde rekening heb ik toen doorgestuurd. Daarbij werd vermeld dat het even kon duren eer alles nagekeken was. na een paar weken mocht ik het schadebedrag in goede orde ontvangen. Hierbij werd duidelijk aangegeven dat er alsnog een controle of steekproef kon worden gehouden. Prima en duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Prima

Alles snel en vlot geregeld zoals het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Heel erg goed.

Het was snel en duidelijk. We zijn heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima en vlot afgehandeld

We zaten een beetje in de stress omdat dit onze 2e schademelding is dit jaar maar gelukkig stelde de medewerker ons gerust. De schademelding is afgehandeld en uitbetaald aan de tegenpartij. De tegenpartij is ook blij dat het vlot werd afgehandeld. We zijn dan ook zeer tevreden over de afhandeling van onze schademelding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Een zaak heel erg tevreden andere zaak diep betreurd

Toen ik de telefoon van mijn zoon liet vallen is het heel snel en goed geregeld Maar toen mijn man heel ernstig ziek was en zijn drain zo erg lekte en ons beddegoed niet meer schoon kreeg doordat het doordrenkt met gal was werd er gezegd dat vergoede we Maar toen we het bedrag opstuurde van het nieuwe beddegoed werd er om foto's gevraagd Maar ik had het al weggegooid en had geen tijd en energie meer om daarop in te gaan ,moest mijn man verzorgen ,dat was erg betreurend.maar na een tijdje werd ik gebeld,en na een prettig gesprek is het toch alsnog vergoed dus bij nader inzien ben ik alleen maar erg tevreden en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Een snelle en scherpe afhandeling.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snel en adequaat

Woongarant biedt uitstekende verzekeringen tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Bij schade is de afhandeling ook snel en adequaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Fijne afhandeling, ook na onvoorziene Corona vertragingen

Schademelding is zoals gewenst behandeld, ook wijzigingen in het herstelproces en de langere duur voor herstel wegens de ontstane coronacrisis zijn begripvol behandeld door verzekeraar. Al met al, liever geen schade hebben natuurlijk, maar het proces bij Woongarant hebben we niet als vervelend ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en duidelijk

De schade behandeling werd snel en duidelijk verricht. Bij vragen van mijn kant werd daar adequaat op gereageerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Direct geholpen, oplossing snel gerealiseerd.

Mijn schade is direct opgepakt, dezelfde dag nog uitgezet naar een afhandelaar en dezelfde dag ook opgelost. Voor de rest niet naar om hoeven kijken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

very quick and professionally done

It was all handled in the best way possible, very satisfied.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfect

Onze ervaring was top bedankt voor de snelle en correcte afhandeling van onze schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle en nette dienstverlening

Snelle en nette dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle goede service

Mijn pleegdochter haar telefoon was in het water gevallen. Erg verdrietig, daar ging haar spaargeld. Gebeld met woongarant met het idee dat ze misschien een gedeelte terug kreeg of niks. Bleek dat ze met wat bewijsstukken voor het hetzelfde geld een nieuwe kon aanschaffen. Iedereen helemaal blij, snel duidelijkheid , duidelijke uitleg wat er nodig was en snelle afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super

Snel en goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zorgvuldig en snelle behandeling.

Goed en zorgvuldig gesprek met inspecteur of hoe deze persoon heet, daarna snelle afhandeling. Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Ik heb een schade ingediend voor mijn vloer die beschadigd was en zoals het afgehandeld is is gewoon

Wij hadden schade aan de vloer van mijn zoontjes kamer Nu hebben wij alles gedaan wat woongarant vroeg en ook de documenten aangeleverd waarom gevraagd word inclusief een offerte van een nieuwe vloer waarbij we juist rekening gehouden hebben met wat we terug wilden hebben dit kwam uit op een bedrag van 1100 euro inclusief het leggen en btw Vervolgens kregen we bericht dat de vloer een verjaring heeft, en dat er uit coulance 114 euro betaalt word Dan wil ik wel eens weten waar ik een vloer kan halen voor 114 euro En ik vraag me dan echt af waarom ik uberhaupt nog verzeker ben bij julliey

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Goede service

Snel en adequaat afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snelle afhandeling.

Duidelijke informatie en opvragen van benodigde stukken waren door mij goed aan te leveren. Geen spijt van mijn keuze om voor deze verzekering te kiezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Praktische, snelle en correcte afhandeling

Prima service en snelle afhandeling van een plotselinge en vervelende schade. Super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prettig afgehandeld

Er was wel onduidelijkheid bij de medewerker van Woongarant over het BTW niveau van de factuur. Uiteindelijk is alles goed afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.