ik heb mijn schutting pas bijna over 2 jaar laten maken ( buren konden niet regelen ivm gezondheidsproblemen) woongarant had daar begrip voor.
Goede ervaring fijne afhandeling
Heel netjes gegaan
Ik ben goed geinformeerd door uw medewerker hoe ik de schade het best en snelst afgewikkeld kon krijgen. Vr groet Ivar Hanaseth
Na invulling van het schadeformulier, bleek achteraf niet compleet : ik had de rekening van de reparatie van de muur nog niet vermeld, kreeg ik een telefoontje waarbij ik op een vriendelijke manier erop attent werd gemaakt. De gevraagde rekening heb ik toen doorgestuurd. Daarbij werd vermeld dat het even kon duren eer alles nagekeken was. na een paar weken mocht ik het schadebedrag in goede orde ontvangen. Hierbij werd duidelijk aangegeven dat er alsnog een controle of steekproef kon worden gehouden. Prima en duidelijke uitleg.
Alles snel en vlot geregeld zoals het hoort.
Het was snel en duidelijk. We zijn heel tevreden
We zaten een beetje in de stress omdat dit onze 2e schademelding is dit jaar maar gelukkig stelde de medewerker ons gerust. De schademelding is afgehandeld en uitbetaald aan de tegenpartij. De tegenpartij is ook blij dat het vlot werd afgehandeld. We zijn dan ook zeer tevreden over de afhandeling van onze schademelding.
Toen ik de telefoon van mijn zoon liet vallen is het heel snel en goed geregeld Maar toen mijn man heel ernstig ziek was en zijn drain zo erg lekte en ons beddegoed niet meer schoon kreeg doordat het doordrenkt met gal was werd er gezegd dat vergoede we Maar toen we het bedrag opstuurde van het nieuwe beddegoed werd er om foto's gevraagd Maar ik had het al weggegooid en had geen tijd en energie meer om daarop in te gaan ,moest mijn man verzorgen ,dat was erg betreurend.maar na een tijdje werd ik gebeld,en na een prettig gesprek is het toch alsnog vergoed dus bij nader inzien ben ik alleen maar erg tevreden en goed behandeld
Originele beoordeling
Toen ik de telefoon van mijn zoon liet vallen is het heel snel en goed geregeld Maar toen mijn man heel ernstig ziek was en zijn drain zo erg lekte en ons beddegoed niet meer schoon kreeg doordat het doordrenkt met gal was werd er gezegd dat vergoede we Maar toen we het bedrag opstuurde van het nieuwe beddegoed werd er om foto's gevraagd Maar ik had het al weggegooid en had geen tijd en energie meer om daarop in te gaan ,moest mijn man verzorgen ,dat was erg betreurend
Prima
Woongarant biedt uitstekende verzekeringen tegen goede prijs kwaliteit verhouding. Bij schade is de afhandeling ook snel en adequaat.
Schademelding is zoals gewenst behandeld, ook wijzigingen in het herstelproces en de langere duur voor herstel wegens de ontstane coronacrisis zijn begripvol behandeld door verzekeraar. Al met al, liever geen schade hebben natuurlijk, maar het proces bij Woongarant hebben we niet als vervelend ervaren.
De schade behandeling werd snel en duidelijk verricht. Bij vragen van mijn kant werd daar adequaat op gereageerd.
Mijn schade is direct opgepakt, dezelfde dag nog uitgezet naar een afhandelaar en dezelfde dag ook opgelost. Voor de rest niet naar om hoeven kijken.
It was all handled in the best way possible, very satisfied.
Onze ervaring was top bedankt voor de snelle en correcte afhandeling van onze schade
Snelle en nette dienstverlening.
Mijn pleegdochter haar telefoon was in het water gevallen. Erg verdrietig, daar ging haar spaargeld. Gebeld met woongarant met het idee dat ze misschien een gedeelte terug kreeg of niks. Bleek dat ze met wat bewijsstukken voor het hetzelfde geld een nieuwe kon aanschaffen. Iedereen helemaal blij, snel duidelijkheid , duidelijke uitleg wat er nodig was en snelle afhandeling
Snel en goed geregeld!
Goed en zorgvuldig gesprek met inspecteur of hoe deze persoon heet, daarna snelle afhandeling. Ik ben zeer tevreden.
Wij hadden schade aan de vloer van mijn zoontjes kamer Nu hebben wij alles gedaan wat woongarant vroeg en ook de documenten aangeleverd waarom gevraagd word inclusief een offerte van een nieuwe vloer waarbij we juist rekening gehouden hebben met wat we terug wilden hebben dit kwam uit op een bedrag van 1100 euro inclusief het leggen en btw Vervolgens kregen we bericht dat de vloer een verjaring heeft, en dat er uit coulance 114 euro betaalt word Dan wil ik wel eens weten waar ik een vloer kan halen voor 114 euro En ik vraag me dan echt af waarom ik uberhaupt nog verzeker ben bij julliey
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat u geen nieuw tapijt kunt kopen van de schade-uitkering. Uit uw dossier blijkt dat de schade correct is vastgesteld. Bij het afwikkelen van inboedelschades, dienen wij de waarde van een goed vast te stellen. Zoals aangegeven is er op inboedel afschrijving van toepassing. Voor de wijze en termijnen waarin inboedelgoederen afschrijven hanteren wij afschrijvingstabellen die landelijk gebruik zijn en door het gros van de verzekeraars gehanteerd wordt. Voor tapijt zoals de uwe is dit een termijn van 10 jaar. Uw tapijt was ten tijden van de schade reeds 11 jaar oud wat betekent dat deze volledig is afgeschreven. Wij realiseren ons dat met de schadevergoeding geen nieuw tapijt kunt aanschaffen. Echter, het zou in deze ook niet reel zijn om een geheel nieuw tapijt te vergoeden als het huidige tapijt op termijn reeds aan vervanging toe is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Snel en adequaat afgehandeld
Duidelijke informatie en opvragen van benodigde stukken waren door mij goed aan te leveren. Geen spijt van mijn keuze om voor deze verzekering te kiezen.
Prima service en snelle afhandeling van een plotselinge en vervelende schade. Super!
Er was wel onduidelijkheid bij de medewerker van Woongarant over het BTW niveau van de factuur. Uiteindelijk is alles goed afgehandeld.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.