Helaas wat tegenslagen gehad dit jaar, maar de mensen van Woongarant en de verzekeraar Woongarant zelf verdienen een dikke pluim.
Ssnel geregeld
Snel en goed
Ivm een lekkage schilderwerk gehad,afhandeling reparatie lekkage duurde lang ivm beschikbaarheid dakdekker, verzekering was geduldig en toen er geverfd kon worden snel alles afgehandeld
Duidelijk hoe je alles via internet kan indienen. Antwoorden binnen de termijn die jullie geven gekregen. Betaling na reparatie ook vlot ontvangen
Na aanleveren van diverse foto's van de schade en offerte voor het herstel is de schade keurig vergoed.
Ik gebruik de verzekering amper. Nu was er ingebroken en heb de aangifte toegestuurd, foto's van de beveiligingscamera, opgegeven wat er gestolen was en toen moest ik een lijst invoeren. Toen moest ik bonnen inleveren. Toen moest ik aangeven welke bouwmarkt en foto's van de site maken. Ik was er echt klaar mee en had dat aangegeven in de mail. Toen kreeg ik een mail dat ik het bedrag op mijn rekening zou krijgen. Ik snap best dat jullie kritisch moeten zijn maar misschien moet je ook kijken hoeveel mensen elke maand betalen en nooit iets indienen. Verder ben ik tevreden
Snel afgehandeld
Super goede service
Snel en vriendelijk afgehandeld.
heel goed
Ik kreeg duidelijke info over wat ik moest doen voor herstel van mijn schade. Daarnaast advies en,na later bleek, ook actieve interventie bij problemen met de tegenpartij.
Na het aanleveren van de gevraagde stukken werd het bedrag snel overgeboekt. Nette en snelle afhandeling.
Afgelopen voorjaar had ik een lekkage in 3 kamers. Dankzij Woongarant kon de schade snel gerepareerd worden. De verzekering Woongarant heeft alle kosten vergoed. Het aanmelden van schade en verdere communicatie verliepen via mail.
Ik werd correct en snel geholpen.
netjes afgehandeld
Snelle afhandeling, kregen af en toe een reminder. Geld snel bijgeschreven op de rekening
Complete en nette afhandeling
Uitstekend
Uitstekend en snel geholpen
Ik heb veel foto’s moeten maken voor er voor uitkering over werd gegaan. Dit terwijl ik zelf niet over de schade aan de vloer was begonnen. Dit kwam van de schade opnemer van de schilder. Ook duurde het erg lang voordat de schilder de waterschade kwam herstellen.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij contact opgenomen met de hersteller om na te gaan waarom de afwikkeling van uw schade zo lang heeft geduurd. Wij hebben van de hersteller vernomen dat het correct is dat de afwikkeling van uw schade iets langer heeft geduurd dan gebruikelijk, als gevolg van de op dat moment aanwezige vakantieperiode. Wij kunnen ons voorstellend dat vervelend voor u is geweest en zullen hier in de communicatie richting onze klanten in vakantieperiodes rekening mee houden.
Positief
.
Schade digitaal gemeld via site van Woongarant. Helaas geen foto gemaakt van de ruit die stuk was. Dit aangegeven, was geen probleem, foto van de nieuwe ruit gemaakt en bedrag stond dag later op de rekening.
Gecompliceerde schadeclaim gehad na een brand maar door duidelijke afspraken dit tot een goed eind gebracht.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.