Klantvriendelijk en snel!
Snelle reactie en netjes te woord gestaan
Ik was van achter aangereden. Schade is snel op gepakt en afgehandeld. Heel fijn. Geen poes pas.
Alles wat ik verlang van een dergelijke instantie maar niet altijd gebeurd; het gehele traject werd met klantvriendelijkheid (en duidelijkheid) benaderd.
Gezien eerste maal schade was het wennen aan de het schade afhandeling proces, maar na overleggen correcte stukken ging het vlot.
De JBL speaker van onze zoon werd tijdens een straatroof gestolen. Online hebben we het schadeformulier ingevuld en het politieformulier toegevoegd. Binnen 5 dagen kregen we positief bericht van woongarant dat de schade volledig vergoed wordt
Formeel klopt alles praktisch voor geen meter. In plat nederlands geneuzel over details.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Uit de evaluatie van uw schadedossier constateren wij dat er inderdaad enige verwarring is geweest omtrent het het btw bedrag, aangezien de factuur op de bedrijfsnaam stond. Na telefonisch overleg hebben wij alsnog het gehele schadebedrag naar u overgemaakt. Het spijt ons te vernemen dat u de afwikkeling van de schade als frustrerend heeft ervaren en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
Heb het proces als snel en klantvriendelijk ervaren
Snelle afwikkeling. Mee in de gaten houden of schadestuk geleverd werd.
Eenvoudige digitale aanmelding, daarna snel contact met vraag om aanvullende info. Vervolgens is contact opgenomen met de tegenpartij en alles snel en naar tevredenheid afgehandeld.
Goed
Ik kreeg meteen een medewerker aan de lijn. Ik kreeg duidelijke uitlegen Ze kwam haar belofte na en snel afgehandeld.
Goed
Prima afhandeling van een schademelding, gewoon zoals je zou verwachten eigenlijk.
.
verkeerd inmeten van het raam tot 2x toe, uiteindelijk is het raam geplaatst, maar gaat de schuifpui zeer moeilijk en werkt het slot niet meer. had dit beter met een eigen glaszetter kunnen regelen.
Wat vervelend te vernemen dat het herstel van uw schade geheel niet naar wens is verlopen en u ook nog schade aan de schuifpui heeft overgehouden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben naar aanleiding van uw review dan ook gelijk contact gehad met de glaszetter, die ons aangaf op de hoogte te zijn van de problemen en deze inmiddels verholpen te hebben. Wij begrijpen zeer goed dat de schade niet naar tevredenheid is hersteld in deze, waarvoor wij u onze welgemeende excuses aanbieden. Wij vertrouwen erop dat de problemen met de schuifpui nu alsnog naar tevredenheid zijn verholpen en zullen er alles aan doen u bij een onverhoopte volgende schade beter van dienst te kunnen zijn.
Fijne en snelle communicatie. De schade heel netjes en snel afgehandeld.
Contact over onze waterschade verliep goed. Alleen beetje onzinnig dat ze na alle foto's in deze corona tijd toch een expert sturen..
Goede en snelle service en afhandeling
Nu heb ik nooit schade. Claim vrijwel niets. Mijn dochter valt met de fiets tegen een auto. Noteer alle gegevens van deze man en stuur dit door naar Woongarant. Ik ben daarna nog 2 keer naar deze persoon geweest om foto’s en later nogmaals voor een Europees schade formulier. Dit allemaal voor een kleine schade aan zijn auto.
het duur lang voor een beslissing
Weinig hoeven doen om de schade te regelen. Prima geregeld en afgehandeld door Woongarant. Top
Dik tevreden over de snelle afhandeling.
Voor de 1e keer in 12 jaar een beroep gedaan op de inboedelverzekering naar aanleiding van vochtschade aan mijn laptop. Binnen 2 werkdagen na indienen van herstelofferte een reactie, en daarna bij indienen van herstelfactuur binnen 1 week uitbetaald gekregen. Ook de digitale schademelding via de site verliep soepel.
Klantenservice heeft mij goed op weg geholpen. Ik heb een mail ontvangen met duidelijk uitgelegd wat ik moest doen. In die mail stond dat ik binnen 5 werkdagen reactie op mijn verzoek zou ontvangen. Na 7 werkdagen zelf gebeld, want had geen reactie ontvangen. Te horen gekregen dat mijn verzoek niet in behandeling was genomen, maar dat ze het gelijk zouden oppakken. Binnen een half uur positief bericht ontvangen. Jammer dat mijn verzoek was blijven liggen, maar daarna dus erg snel opgepakt.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.