We hadden schade aan onze voordeur er zat een scheur in onze ruit. Woongarant regelde gelijk iemand voor het te laten repareren Binnen 30 minuten was de afspraak al gemaakt. We zijn zeer tevreden met onze verzekering!.
Prima afhandeling van de schade.
Goede communicatie en snelle behandeling van de schade
Ben gewoon heel goed geholpen, zonder gedoe alles kunnen regelen
Very good
Wist niet dat er zoveel van laminaat zou af gaan b v 6 jaar oud is min 60% hou je 40 % over daar kan je geen boven verdieping compleet mee doen moet je dus een door gelegde vloer in tweeën gaan maken d m v Een drempel bij je deur te maken
Goede ervaring
Ondanks dat ik het verkeerd gedaan heb hebben ze me toch heel goed geholpen wat niet had gehoeven mijn dank hiervoor.
Goede en snelle communicatie met een uitstekend verzekeringsresultaat
Ik zou het wel op prijs stellen als er bij het afhandelen van WA aanspraken ook wordt gemeld hoeveel er aan de tegenpartij is uitgekeerd en op welke grond dat is gebeurd.
Ik had te maken met een kapotte scherm op mijn iPad. Woongarant bood in eerste instantie aan om de reparatiekosten te betalen. Dat aanbod heb ik geaccepteerd. Echter, het bleek dat het scherm niet meer te repareren was. In plaats daarvan kon ik een refurbished iPad kopen. Die was bijna net zo duur als een nieuwe iPad. Ik heb Woongarant verzocht of ik ook een nieuwe kon kopen, en dat ik de meerprijs zelf zou bepalen. Dat was akkoord. Na aankoop en inlevering van de factuur is de claim netjes op tijd betaald. Woongarant dacht hier goed mee met de klant en heeft prima service verleend.
Uiteindelijk is het correct uitgekomen echter mag ik meer en een persoonlijke response verwachten. Ik voelde mij enkel de brengende partij. Geen telefoontje terug dat de informatie niet geheel compleet was. Juist nu in deze gekke Coronatijd is een persoonlijk contact van grote waarde.
Telefoon stuk. De hele factuur vergoed!
Na een kleine huishoudelijke schade na telefonisch contact een online schade formulier ingevuld en bewijs/foto meegestuurd Binnen een week was alles afgehandeld en betaald perfect!
Hele begripvolle en nette medewerkers. Mijn schade is netjes afgehandeld. de afwikkeling van me schade is ook heel netjes en goed verlopen.
.
Goede vlotte begeleiding Duidelijkheid.
snel ,goeie beoordeling van schade, snelle betaling
Netjes geholpen, snelle afhandeling van de schade
Alles is snel en goed geregeld schade melden via de mail en daarna loopt alles vanzelf.
Erg prettig. Hele duidelijke communicatie en snel geregeld.
Goed.
Fijn telefoons contact gehad en duidelijke uitleg gekregen over aanleveren van allen gegevens. De schade is daarna goed in behandeling genomen.
Hebben bij gedragen in de afhandeling.
Prima behandeld
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.