Via de mail een schade prima geregeld. Na oosturen rekening binnen 5 dagen betaald. Jammer alleen dat er niet rechtstreeks aan de hersteller betaald kon worden, maar daar zal een reden voor zijn. Ik ben dik tevreden in dit geval.
schade was redelijk snel uitbetaald schade aan opstal heeft lang geduurd maar is wel goed uitgevoerd.
Na een ongelukje met glasschade in huis deze laten repareren, en online de schade gemeld en de rekening meegestuurd. Uitbetaling van het bedrag volgde in ca 4 weken (met een excuus voor opgelopen vertraging). Niettemin zijn wij volkomen tevreden met de behandeling van deze schade.
Goed
De schade werd langdradig afgehandeld, maar uiteindelijk na het aanleveren van meerdere bewijsstukken werd er wel correct gehandeld.
Nadat de glaszetter die woongarant Geregeld had langsgeweest was om de maten op te nemen zodat hij het glas kon bestellen, hebben we heel lang moeten wachten. Pas toen ik zelf weer was gaan bellen na 2 maanden werd er actie ondernomen. Het raam laat nu condens zien tussen de lagen, terwijl de 3 andere tuinderijen dit niet hebben. Een les voor de volgende keer dat ik zelf een bedrijf kies om mee in zee te gaan. Tevens was het schilderwerk dat net het jaar daarvoor vakkundig was gedaan beschadigd. De financiële eindafwikkeling was gelukkig snel.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact opgenomen met de glaszetter. Deze is nogmaals bij u langs geweest en heeft geconstateerd dat er sprake is van condensvorming aan de buitenzijde van het raam, hetgeen vaker voorkomt bij nieuw isolatieglas. Met betrekking tot het schilderwerk bezien wij dat dit een gevolg is van herstel van glaswerk. Vaak kan niet worden voorkomen dat er enige beschadiging aan het schilderwerk op treedt. Uiteraard nemen wij deze kosten voor onze rekening en is uw kozijn opnieuw geschilderd. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken om uw blijk van onvrede met u door te nemen, helaas hebben wij u niet kunnen spreken. Wij hopen u met bovenstaande uitleg goed geïnformeerd te hebben, Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dat nog graag van u.
Goed en snel geholpen, snelle uitbetaling. Heel tevreden
Behulpzaam dame aan telefoon gehad om door het schade proces heen te leiden. Verliep soepel en schade is snel en cordaat afgehandeld.
Deze schade was goed, netjes en duidelijk afgehandeld!
Prima dienstverlening, voorwaarden niet altijd geheel duidelijk. Welk pakket heb ik en welke voorwaarden gelden daarbij.
Goed, snel en duidelijk!
Prima
Een zeer professionele en efficiente afhandeling
Vlotte afhandeling van onze schade, keurig opgelost en vakwerk door mensen die in huis zijn geweest
goede en nette afwikkeling van schade redelijk snel en keurig afgehandeld
Gelukkig werd de schermschade aan mijn telefoon vergoed en ik ben erg vriendelijk te woord gestaan!
Het vergoeden van mijn waterschade ging zeer makkelijk, en snelle reactie op de aanvraag. De uiteindelijke afwikkeling ging ook snel, hoefde niet lang te wachten opdat het geld zou worden overgemaakt. Daarbij was het uiteindelijke bedrag hoger dan origineel ingeschat, maar dat werd ook vergoed. Dus, zeer tevreden.
.
Zeer vlotte en accurate afhandeling van de schade. Het volledige aankoopbedrag is uiteindelijk vergoed. Derhalve zeer tevreden met de afhandeling.
Netjes en correct geholpen Wij zijn zeer tevreden!
Snelle en klantvriendelijke dienstverlening
Makkelijk indienen en wordt netjes beoordeeld en uitgekeerd.
Schade is prima hersteld door schadeherstelbedrijf van woongarant. Eerst een offerte van Belisol gehad. Volgens hun kunnen kunstof deuren niet gerepareerd worden. Blijkt dat dit prima kan. Schandalig van zo'n bedrijf. Schadeherstelbedrijf heeft onze deuren erg netjes gerepareerd. Je Ziet er niks meer van. Helemaal top!
Schade door lekkage verwarmingsbuis was behoorlijk opgelopen… maar na aangifte en de nodige informatie doorgegeven te hebben werd dit zeer kundig en heel klantvriendelijk door woongarant opgelost….. heb met verzekeringen ook wel heel andere ervaringen gehad waar bij er heel erg gelet werd op het innen van verzekering premies…. maar waarbij het afhandelen van schadegevallen vaak een vervelende bijkomstigheid leek...niet bij Woongarant….vriendelijk, professioneel en efficient....heel klantgericht….opgelucht eindelijk een empathische verzekeringsmaatschappij gevonden te hebben… ze bestaan dus wel!
werd goed geholpen en duidelijke uitleg. vriendelijke mevrouw
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.