Snelle behandeling en afhandeling van mijn schademelding. Daarnaast goed geïnformeerd over het proces.
Op het moment dat ik mijn schade in had gediend, kreeg ik het gevoel alsof ik alles op alles moest stellen om het bedrag vergoed kon krijgen van de geleden schade. Er werd niet goed gelezen maar de meerdere e-mails die ik had gestuurd, en zelfs het te vergoeden bedrag was in eerste instantie niet juist doorgegeven. Hierdoor heb ik in de mail nogmaals duidelijk vermeld in welk bedrag het ging dat vergoed moest worden. Had liever gehad dat iemand langs was gekomen om de schade op te nemen dan mij iedere keer om meer info en foto’s te vragen. Uiteindelijk heb ik gelukkig het geld mogen ontvangen en is de schade hersteld.
We hebben schade (lekkage) gehad agv de vorst en de kosten werden snel betaald. Geen moeilijk gedoe, maar gewoon zoals het hoort.
Duidelijke communicatie gehad met medewerkers. Het probleem was snel duidelijk en er is direct een goede en constructieve oplossing geboden. Wellicht dat de doorlooptijd iets vlotter zou kunnen?
Ondanks eerste afwijzing van schade elke keer netjes en goed geholpen. In enkele gevallen was de reactietijd wat traag.
Nvt
Fijn dat er snel reactie kwam op mijn vraag en dat het snel en adequaat opgelost is
Online schade gemeld en binnen 2 werkdagen werd ik terug gebeld, en binnen 14 dagen had ik het schade bedrag op de rekening staan.
Zie hierboven
Zie zin
Goed
Goed
Alles is heel erg goed geregeld.
Keurig geholpen met een schade, netjes verhaald en behandeld. Aanrader!
Ik ervaar dit bedrijf als zeer plezierig in de omgang. Als er iets is word het direct opgepakt en geregeld. Korte lijnen en persoonlijke benadering.
Ik had ook schade aan de woning. Heb contact opgenomen en alles doorgegeven. Kon niet goed foto,s toevoegen moest 3 x mailen. Alleen de afhandeling kunnnen jullie iets meer verbeteren. Er is bijna een maand overheen gegaan en er was ook een schade expert geweest om het echt te beoordelen. Groeten S.j
Fijne verzekering met prettige meeewerkers. Goed in de communicatie en een fijne app.
Zeer slecht
De bereikbaarheid was uitstekend. De afhandeling snelheid was uitstekend.
We moesten er even op wachten en op een gegeven moment even zelf erachteraan, maar hebben uiteindelijk het grootste gedeelte van de schade vergoed gekregen. Wij zijn tevreden.
Snelle afhandeling maar niet eerlijk en teleurstellend dat mijn bank werd afgeschreven als zonder waarde. Dat doet pijn.
Zeer goed geholpen. Duidelijkheid geschept in wat wel en niet verzekerd is en zeker niet met als doel om er als verzekeringsmaatschappij wijzer van te worden. Heel erg goed verplaatst in de ellende van de klant en daar ook alle begrip voor getoond. In goed overleg een kostenplaatje gemaakt en zelfs een vriendelijke reminder gekregen dat ik de factuur in moest dienen. TOP!
goede ervaring. vlotte afhandeling
Het meeste contact gehad met schade-expert. En dat is naar tevredenheid verlopen.
Er werd snel gereageerd, duidelijk en open. Heel plezierig. Stukken konder gewoon per mail
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.