Ik ben vriendelijk en adequaat telefonisch geholpen en mijn aanvragen zijn via de mail voldoende snel beantwoord. Uitkering schadevergoeding was snel.
Goed en netjes geholpen
Super
Stormschade op dak waarbij wij onverwacht direct tot reparatie zijn overgegaan om erger te voorkomen. Na schademelding en beoordeling van de factuur was het snel vergoed.
Ik moest helaas zelf telkens overal achteraan bellen. Duurde allemaal lang.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de snelheid en de begeleiding tijdens het schadetraject, mede omdat u zelf overal achteraan heeft moeten bellen. Uit uw dossier blijkt dat wij onze herstel in natura service voor u hebben ingeschakeld. Gekeken naar het verloop van uw dossier, waarbij lekdetectie is ingezet en zowel oorzaak, als gevolgschade binnen circa 8 weken zijn hersteld, kunnen wij niet uit het dossier opmaken dat zaken langer dan gebruikelijk hebben geduurd. Onze hersteller heeft na herstel van de schade tevens contact met u opgenomen waarbij u heeft aangegeven tevreden te zijn. Wij betreuren het te vernemen dat dit toch niet het geval is. Wij kunnen u in ieder geval berichten dat onze hersteller binnenkort gebruik zal gaan maken van een nieuw administratie systeem waarbij real-time informatie over de status beschikbaar zal zijn. Wij hopen u dan ook bij een onverhoopte toekomstige schade beter van dienst te kunnen zijn!
Goed en snel contact met een fijn gevoel en afhandeling.
duidelijke en vooral snelle communicatie.
Er was een lekkage geweest en de vloer beschadigd. Aangezien wij nog nooit een beroep hebben gedaan op de verzekering hebben wij eerst gebeld om informatie in te winnen. Hierbij zijn wij zeer goed geholpen en hebben wij goede informatie gekregen. Er is nog een schadeexpert vanuit woongarant langsgeweest om de schade te beoordelen. Die was wat minder vlot(drukke agenda) en daar moesten we achteraan bellen. Uiteindelijk is het toegekende bedrag minder dan een nieuwe identieke vloer, maar kunnen we hiermee toch een aardige vloer voor terugkrijgen.
Na een schademelding moet je veel vragen beantwoorden voordat je schade in behandeling genomen wordt en vervolgens reageren ze pas na 5 a 6 werkdagen, ondertussen mag je met de schade zitten en weet je nog niet of je schade vergoed zal worden. Op 11 maart 2021 schade ingediend, op heden (6 april 2021) nog geen concrete antwoord gekregen.
Naar aanleiding van uw beoordeling heeft de schadebehandelaar uw dossier opnieuw beoordeeld en de schade aan u betaald. Wij hopen uw schade hiermee alsnog naar tevredenheid afgewikkeld te hebben.
Goed contact. Alle verliep prima
Ik had op meer gehoopt
Prima verzekering nooit veel geclaimd
Ik had een goede ervaring met het contactpunt. Er was begrip voor de situatie en er werd snel gehandeld met beschikbaarstelling van formulieten. De afhandeling kon digitaal en betaling van de gemaakte schade was zeer snel. Complimenten
Na telefonisch contact ben ik duidelijk geïnformeerd over de stappen , en is de schade snel en duidelijk afgehandeld.
Heel behulpzaam en heel klantgericht
een eenvoudige zaak welke eenvoudig opgelost is.
We vroegen om hulp. Maar we kregen geld. Waardoor we het gevoel hebben dat we een beetje afgescheept zijn.
Bedankt voor uw beoordeling. WIj betreuren het dat iets dat goed bedoeld was, verkeerd is uitgepakt. Wij hebben daarom telefonisch contact met u getracht op te nemen om na te gaan of wij uw schade alsnog naar tevredenheid kunne afwikkelen. Helaas kregen wij geen gehoor. Indien gewenst kunt u ten alle tijden nog even contact met ons opnemen om uw dossier door te nemen,
Gelukkig hoef ik niet vaak mijn verzekering in te schakelen maar als het nodig is ben ik blij met woongarant want het niet moeilijk om dingen snel te regelen en het is duidelijk hoe het moet dus nogmaals makkelijk en snel geregeld! Dus een top ervaring!
Snel geholpen na schade schuur door storm. Geld snel uitgekeerd. Goede service
Geld stond na aanleveren van alle informatie zeer snel op onze rekening.
Netjes en snel afgehandeld.
Schade gedeclareerd, alles is echt super snel in behandeling genomen en ook correct afgehandeld. Super
Vervolgschade is vergoed.
Goede afhandeling van stormschade
Mijn ervaring is goed. Ik ben snel geholpen. Ook werd mij alles duidelijk verteld. Alles is goed afgewerkt. Min dank voor jullie goede en snelle dienstverlening. Met vriendelijke groeten, L.H.M. Hesselink.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.