Heldere en duidelijke communicatie. Goed geholpen bij de afhandeling.
duurt lang en erg omslachtig
Alles was snel en correct geregeld en gemaakt !
Hele fijne verzekering. Alles gaat in goed overleg, staan open voor eigen oplossingen.
Snel geregeld, goede communicatie en snel reactie.
Goed bevallen.
Ik kreeg eerst de indruk dat ze niet wilden uitkeren maar alles is goedgekomen
zeer goed..
Wij zijn sinds november 2020 verzekerd bij woongarant. De verzekering hebben wij afgesloten via De Hypotheker. In februari kregen wij een thermische breuk in ons glas. Foto's gemaakt , offerte opgestuurd en alles was direct in orde. Top service!
Schade vaatwasser goed afgehandeld.
Ik ben zeer goed geholpen door woongarant. Op iedere mail kreeg ik binnen een dag antwoord en het was duidelijk wat er van mij verwacht werd.
--
Mijn ervaring is zeer positief. Bij schade wordt zeer snel en professioneel gehandeld. Naast het snelle handelen, zijn ze telefonisch zeer goed bereikbaar met vrijwel geen wachttijd. In één zin, zeker een aanrader.
Na brandschade in mijn keuken, werd ik vriendelijk en snel te woord gestaan. Nadat ik de benodigde documenten had opgestuurd, was het binnen een week afgehandeld.
Goed
Snelle reactie, snel duidelijkheid, geen gezeur, gewoon geregeld.
Goed, snel, netjes en klantvriendelijk
Ik heb reeds in enkele jaren tijd helaas enkele schade moeten melden ( waaronder ook schade van mijn toenmalige vriendin ) welke ook op mijn polis verzekerd stond, dit betrof onder anderen een gsm en lekkage op de duche, welke ze gemeld heeft bij woon garant en waarna de schade gedekt geworden is. Ik zelf heb ook een schade moeten melden aan een gsm welke door toedoen van mijn dochter uit mijn zak van de blouse was gevallen, En onlangs een schade aan de schuifpui, welke ontstaan is door een èèn of ander object welke volgens de specialist op de loop rails lag, waardoor het meganisme afgebroken was. Ook hierbij is de schade gedekt, omdat ik dit in mijn verzekeringspakket heb Enige tijd geleden is er schade ontstaan bij een vriendin van mij thuis aan haar bankstel, toen ik haar optilde en met haar ( tegelijkertijd met mijn gewicht ) op èèn punt van de bank ging zitten, hierdoor zijn we er door mijn toe doen doorheen gezakt, ze had geen aankoop nota en toch is er een bedrag van 150 ,- ( dagwaarde aan haar uitgekeerd ) Nu is er onlangs een lekkage ontstaan aan mijn dag, ma de harde windvlagen, regen, hagel van de storm die er onlangs over mijn woonplaats Venlo heen raasde. Inmiddels is er een offerte opgemaakt door een desbetreffende dakdekker die geconstateerd heeft dat de schade inderdaad ontstaan is, door storm, in combinatie met de regen en hagel. Woon garant geeft aan dat ook dit onder de dekking van mijn alle in woon pakket valt... En hiermee ben ik ontzettend blij, want net zoals veel Nederlanders heb ik persoonlijk geen spaargeld liggen nu in deze verschrikkelijke corona omstandigheden, waardoor ook nog eens mijn contract van bepaalde tijd niet verlengt geworden is. Ik ben inmiddels 16 jaar werkzaam geweest in de optiek branche als optiek medewerker, contactlens aanpasser/ assistent bedrijfsleider, om mijn kansen en kennis verder uit te bereiden ben ik vorig jaar over gestapt naar Eye Wish opticiens, maar vanwege de corona crisis, minder verkoop, werkeloos :-((
Zeer prettig te woord gestaan bij de melding. Alles werd mij uit handen genomen en er stond een leen auto klaar bij het schadebedrijf. De schade is perfect hersteld en ik werd daarna goed op de hoogte gehouden. In één woord fantastisch!
Werd keurig te woord gestaan, en de afhandeling ging vlot.
Snel geholpen door vriendelijk personeel. Geen vervelende vragen of achterdocht; schade aan huis is namelijk al vervelend genoeg. Dat maakte de afhandeling naar mijn idee prettig.
Reageren heel snel en handelen netjes af.
slecht
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te geven over de afwikkeling van uw schade. Omdat wij graag leren van eventueel gemaakte fouten heeft een van onze schadebehandelaars u telefonisch om een toelichting verzocht. Uit het gesprek maakten wij op dat u vond dat de twee schades, die u tot op heden in korte tijd claimde, moeizaam werden behandeld. Hierop hebben wij beide dossiers opnieuw bekeken. Bezien wij beide dossiers, dan herkennen wij ons niet in de beoordeling die u heeft gegeven. Bij de eerste schade ontbraken de benodigde bewijsstukken. Ondanks het ontbreken van aankoopbewijzen hebben wij alsnog de schade voor u geregeld. De behandelingsduur was langer dan u van ons gewend bent. Dit hield echter verband met een formulier dat niet correct was ingevuld. Bij de tweede schade is er iedere keer, na ontvangst van door u verstrekte stukken, binnen enkele dagen een reactie gegeven. De schade is volledig uitgekeerd. Gezien bovenstaande kunnen wij ons dan ook niet in uw beoordeling vinden.
Reageren en afhandelen snel. Gewoon zoals het hoort
Ik heb het contact als prettig ervaren en ook kreeg ik snel reactie!
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.