Er was een lekkage geweest en de vloer beschadigd. Aangezien wij nog nooit een beroep hebben gedaan op de verzekering hebben wij eerst gebeld om informatie in te winnen. Hierbij zijn wij zeer goed geholpen en hebben wij goede informatie gekregen. Er is nog een schadeexpert vanuit woongarant langsgeweest om de schade te beoordelen. Die was wat minder vlot(drukke agenda) en daar moesten we achteraan bellen. Uiteindelijk is het toegekende bedrag minder dan een nieuwe identieke vloer, maar kunnen we hiermee toch een aardige vloer voor terugkrijgen.
Na een schademelding moet je veel vragen beantwoorden voordat je schade in behandeling genomen wordt en vervolgens reageren ze pas na 5 a 6 werkdagen, ondertussen mag je met de schade zitten en weet je nog niet of je schade vergoed zal worden. Op 11 maart 2021 schade ingediend, op heden (6 april 2021) nog geen concrete antwoord gekregen.
Naar aanleiding van uw beoordeling heeft de schadebehandelaar uw dossier opnieuw beoordeeld en de schade aan u betaald. Wij hopen uw schade hiermee alsnog naar tevredenheid afgewikkeld te hebben.
Goed contact. Alle verliep prima
Ik had op meer gehoopt
Prima verzekering nooit veel geclaimd
Ik had een goede ervaring met het contactpunt. Er was begrip voor de situatie en er werd snel gehandeld met beschikbaarstelling van formulieten. De afhandeling kon digitaal en betaling van de gemaakte schade was zeer snel. Complimenten
Na telefonisch contact ben ik duidelijk geïnformeerd over de stappen , en is de schade snel en duidelijk afgehandeld.
Heel behulpzaam en heel klantgericht
een eenvoudige zaak welke eenvoudig opgelost is.
We vroegen om hulp. Maar we kregen geld. Waardoor we het gevoel hebben dat we een beetje afgescheept zijn.
Bedankt voor uw beoordeling. WIj betreuren het dat iets dat goed bedoeld was, verkeerd is uitgepakt. Wij hebben daarom telefonisch contact met u getracht op te nemen om na te gaan of wij uw schade alsnog naar tevredenheid kunne afwikkelen. Helaas kregen wij geen gehoor. Indien gewenst kunt u ten alle tijden nog even contact met ons opnemen om uw dossier door te nemen,
Gelukkig hoef ik niet vaak mijn verzekering in te schakelen maar als het nodig is ben ik blij met woongarant want het niet moeilijk om dingen snel te regelen en het is duidelijk hoe het moet dus nogmaals makkelijk en snel geregeld! Dus een top ervaring!
Snel geholpen na schade schuur door storm. Geld snel uitgekeerd. Goede service
Geld stond na aanleveren van alle informatie zeer snel op onze rekening.
Netjes en snel afgehandeld.
Schade gedeclareerd, alles is echt super snel in behandeling genomen en ook correct afgehandeld. Super
Vervolgschade is vergoed.
Goede afhandeling van stormschade
Mijn ervaring is goed. Ik ben snel geholpen. Ook werd mij alles duidelijk verteld. Alles is goed afgewerkt. Min dank voor jullie goede en snelle dienstverlening. Met vriendelijke groeten, L.H.M. Hesselink.
Goed geregeld qua verzekering
Ik had lekkage van de smeltende sneeuw. Online schade gemeld en foto's toegevoegd. Daarna werd ik in contact gebracht met een herstel bedrijf in de buurt. Die heeft nadat de offerte was opgesteld alles netjes weer hersteld. Het ging super snel allemaal. Heel blij mee!
Snelle reactie, zorgvuldige afhandeling met interne schadebedrijf
na 15 jaar voor het eerst een schade claim ingediend. Het was duidelijk wat te doen, snelle correcte afhandeling. medewerkers behulpzaam
Na een flinke storm, was de schutting in de tuin omgewaaid, na een belletje kreeg ik een keurige mail met schadeformulier. Schadeformulier ingevuld en foto's toegevoegd. En een paar dagen later een mail met de goedkeuring van het schadebedrag wat enkele dagen later op mijn rekening gestort werd. Materiaal besteld en laten bezorgen en vandaag samen met mijn vader de schutting hersteld. Top geregeld
Prettig.
Heldere en duidelijke communicatie. Goed geholpen bij de afhandeling.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.