Goed geholpen bij vragen en alles was heel snel afgehandeld, top!
Oeps, ster in mijn raam. Zelf had ik al een glasexpert ingeschakeld en een offerte ontvangen. Online bij woongarant ingediend en vrij snel al een bericht terug dat de offerte goedgekeurd was en ik de schade kon laten herstellen. Door drukte bij de glaszetter duurde dit helaas twee maanden, maar ik kreeg zelfs een reminder van woongarant of ik de factuur wilde opsturen. Na het indienen van de factuur binnen een paar dagen vergoed. Ben dus erg tevreden over de totale afhandeling van woongarant, super
Zoals gewend heel snel een schade opgepakt en het bedrag gestort waar recht op was. Echt een top service.
In de wirwar van de verzekeringswereld heeft Woongarant mijn case op een prima manier gereld, nogmaals dank daarvoor!.
Goede voorlichting door telefoon, documenten toegestuurd en snelle afhandeling. Goede communicatie.
Woongarant heeft de schade snel en goed afgehandeld, het wachten was eigenlijk op degene die de schade moest herstellen. Top geregeld!
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling. De schade is goed gecompenseerd. De eerste mail was wat onduidelijk, maar na een belletje werd alles me duidelijk. Super!!
De verwerking van de schade verliep heel soepel en snel
Snelle en goede hulp. Vragen die in de mail gesteld zijn worden snel en duidelijk beantwoord. Er wordt gekeken naar mogelijkheden en het oplossen van het probleem op een klantvriendelijke manier.
Ervoor gekozen om woonfarant alles te laten regelen. Dit is prima gegaan. We zijn tevreden!
Ik ben al maanden bezig en het duurt elke keer een week voordat we een kleine stap vooruit gaan
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij streven er naar iedere schade zo spoedig mogelijk af te willen. Helaas is dit niet altijd mogelijk. Kijkend naar uw dossier hebben wij 5 dagen na ontvangst van uw schademelding een expert ingeschakeld. De vaststelling door de expert heeft meer tijd in beslag genomen dan gebruikelijk is omdat de offerte ook werkzaamheden bevatte die niet het gevolg waren van de schade. Na ontvangst van het expertiserapport hebben wij u binnen 3 dagen schadeloos gesteld. Vervolgens heeft u ons een aantal weken later telefonisch nog wat vragen gesteld en hierop heeft u dezelfde dag per mail antwoord ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw beoordeling en onze mail elkaar hebben gekruist.
Super geregeld
Ik heb mijn schade aangemeld, ik kreeg gelijk een duidelijke uitleg wat ze van mij nodig hadden en een formulier toegestuurd. Schade ingediend, snel en correct afgehandeld.
Ben erg tevreden, werd duidelijk te woord gestaan, geen gedoe met declaratie, snelle afhandeling
Jammer dat ik het schadebedrag eerst zelf moest voorschieten.
De communicatie was top! De tegenpartij was echt vervelend aan het doen en de medewerker van woongarant heeft deze dan ook een goede les meegegeven.
Heb helaas beroep moeten doen op jullie woongarant. Maar het was al met al snel en vakkundig opgelost.
Alles is netjes opgelost
Wij zijn blij met algehele afwikkeling van onze schade. Vooral de service om gebruik te kunnen maken van de schadeherstel- service / slotenmaker.
Prima geholpen na schade veroorzaakt door schilders
Schade door lekkage in waterleiding. Binnen 1 dag een monteur langs geweest. In opdracht van de verzekeraar een prima herstel bedrijf langs gekomen. Alles keurig opgelost!
Bij de schade kwam een expert, deze heeft de schade reëel beoordeelt. Het is keurig afgehandeld.
Voor een glasschade duurde het gemiddeld een week voordat ik een reply kreeg
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Naar aanleiding van uw review hebben wij uw dossier geëvalueerd. Hieruit maken wij op dat u op 16-02 de offerte inzake uw schade heeft ingediend en dat daar op 19-02 akkoord op is gegeven. Op 19-02 heeft u nog een aanvullende factuur gezonden die op 24-02 aan u is uitgekeerd, waarin nog een weekend zit. Op 24-03 heeft u een aangepaste offerte ingezonden waar wij nog een aanvullende vraag over hebben gesteld op 31-03. Op dezelfde dag heeft u hierop geantwoord en op 08-04 hebben wij akkoord gegeven op de aangepaste offerte. Zoals vermeld in onze correspondentie hebben wij een maximale verwerkingstermijn van een 5 werkdagen.. Gelet op bovenstaande hebben wij bij onze laatste reactie een dag later gereageerd, waarvoor wij onze welgemeende excuses aanbieden.
Fijn dat ik de schade meld en er verder geen omkijken naar heb.
Prima
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.