Dat alles keurig en snel was geregeld.
Zie hierboven
Waar woongarant voor staat maken ze ook waar. Klantenservice helpt je goed op weg hoe een schade te melden en verwerken. Missende papieren en vertraging in tijdsverloop gaan ze goed mee om. Al met al zeer blij met deze dienstverlener.
Snel en professionele hulp
Mijn schade is netjes en snel afgehandeld
Vlotte afwikkeling.
Na de schademelding kregen we snel te horen wat de gevolgen van reparatie van de schade voor de premie zouden zijn en de hele afhandeling is rechtstreeks met de garage geregeld. Heel tevreden over het contact en de snelheid van reageren.
Ik ben prima en vlot geholpen.
We zijn tevreden met de uitkering voor onze schade
twee kapotte ruiten ontdekt bij schoonmaken van de ramen , netjes gemeld. 14 dagen later krijgen we het bericht dat we twee schade meldingen moesten maken? erg omslachtig en niet functioneel 14 dagen alter een bericht dat er een prijsopgave moest komen ( begrijpelijk ) maar ook nu weer per schade geval. en uiteindelijk de rekening moeten op sturen , helaas wilde de ramen zetter deze niet meer splitsen maar gelukkig is de rekening geaccepteerd en uit eindelijk uit betaald
Bedankt voor uw beoordeling over de afwikkeling van uw schades. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij uw dossier herzien. Wij hebben een behandeltermijn van 5 werkdagen en streven ernaar altijd binnen deze 5 werkdagen te reageren. Bezien wij de tijdslijn dan hebben wij hier ook aan voldaan. Wij kunnen uw opmerking over een reactie na 14 dagen dan ook niet plaatsen. Verder is het correct dat er 2 aparte schades zijn aangemaakt. Het is namelijk niet mogelijk om 2 schades op 1 dossier af te wikkelen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Desalniettemin betreuren wij het oprecht dat u dit gevoel over heeft gehouden aan de schadebehandeling en hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Een nette en duidelijk afhandeling.
Zeer netjes opgepakt en schade afgehandeld klein puntje is dat we wel even hebben moeten wachten tot dat we hoorde dat we het vergoed gekregen
Goed
Korte lijnen, snelle afwikkeling, kortom prima gegaan
Goede en snelle afhandeling na een aanrijdinkje
Goed geholpen bij schade afhandeling en snel uitbetaald.
Er is duidelijk en snel geantwoord en gehandeld door jullie. Dat heb ik als zeer prettig ervaren.
Door stom ongelukje monitor kapot gegaan, maar is super snel geregeld. Nieuwe staat alweer en alles is afgehandeld.
Zie bovenstaande
Mijn ervaring, wat ze beloven komen ze na
Nette en goede afhandeling en alles snel geregeld.
Via de telefoon werd ik goed te woord gestaan over hoe ik mijn schade moest melden. Dit heb ik via het online formulier gedaan, ik vermeldde mijn e-mailadres en voegde rekening en foto’s toe. Op een ander e-mailadres kwam blijkbaar de vraag binnen bewijs aan te sturen. Bij mij bleef het een maand stil want ik had dit e-mailadres niet gecontroleerd omdat ik immers een ander adres had gebruikt, en de foto’s met bewijs waren allang toegevoegd. Hierdoor duurde de afhandeling langer dan nodig was.
Hele fijne ervaring. Er wordt snel gehandeld en daarbij ook nog eens heel snel reactie.
Top
Zeer attent en behulpzaam. Netjes en correct afgehandeld
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.