Bijzonder vlot en plezierig in de communicatie afgehandeld. Helder in de te nemen stappen en tijdspad. En volledig in de informatie.
Snel en netjes afgehandeld!
Het ging erg moeizaam in het begin maar met schade expert erg goed gecommuniceerd en de boel opgelost
Er wordt meegedacht, in dit geval een oudere vrouw van 81 jaar wordt geholpen Dank hiervoor
Er werd meteen actie ondernomen via alle partijen. Erg prettig en fijn dat er geluisterd werd.
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Perfect geholpen en ondersteund, had een lekkage thuis tijdens onze vakantie en woongarant heeft me super geholpen!!!
Het probleem wordt altijd zeer laat opgelost en ik moet veel moeite doen om probleem te laten oplossen, volgens dakleverancier moet mijn dak van mijn dakkapel vervangen worden maar de verzekeraar heeft alleen binnenkant van mijn huis geverfd
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Uit de evaluatie van uw dossier blijkt dat u ook de herstelkosten van het dak wenst te claimen. Helaas vallen herstelkosten aan daken, balkons en afvoeren om een oorzaak van een lekkage op te heffen niet onder de dekking van de verzekering. Dit betreft een uitsluiting die het gros van de verzekeraars hanteert. Dit is dan ook de reden dat wij de kosten van het dak niet hebben kunnen vergoeden. De gevolgschade binnenin uw woning hebben wij wel opgepakt en is hersteld door onze herstelservice waarmee wij de schade binnen de polisvoorwaarden met u hebben afgewikkeld.
Goede service, snelle beantwoording van vragen en meedenkend aan een structurele oplossing.
Professionele medewerkster , die bereid was mee te denken. Ook zeer vriendelijk tijdens de telefonische contacten.
Alles ging prima!
Snelle afhandeling na melding van schade en goed georganiseerd.
Prettig en snel
.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u de afwikkeling als tijdrovend en bureaucratisch heeft ervaren. Kijkend naar uw dossier hebben wij aan de benadeelde om een aantal stukken gevraagd. Vervolgens heeft de benadeelde tot twee keer toe niet alle gevraagde informatie gegeven en hebben wij derhalve nog twee keer om de ontbrekende informatie moeten vragen. Hierdoor heeft de afwikkeling meer tijd in beslag genomen dan gebruikelijk is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Goed en snel geholpen
Klachtenafhandeling was netjes alleen niet te bereiken in het begin. Helaas niet veel terug gehad van de verzekering en daar betaal je dan voor en ik moest alles ook zelf regelen zoals een waterstofzuiger en droger.
Mijn ruitschade gemeld en alles keurig afgehandeld
Ik heb mijn schadeclaim afhandeling als zeer behulpzaam, kundig en snel ervaren. Geeft een heel fijn gevoel dat ik op mijn verzekering kan rekenen als ik het nodig heb!
Heel chaotisch en veel gedoe
Bedankt voor uw beoordeling. Naar aanleiding hiervan hebben wij uw dossier geëvalueerd. Gebleken is dat er 1 melding is gedaan voor 3 verschillende schades. Omdat het niet mogelijk is om verschillende schades op 1 dossier af te wikkelen, hebben wij u hiertoe 3 separate mails moeten toesturen. Per schade dienen wij namelijk de dekking te beoordelen. Daarnaast hebben wij helaas onduidelijke foto's van de schadestukken ontvangen waardoor deze niet leesbaar bleken en wij u hier nogmaals om moesten vragen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Verder blijkt dat uw schadestukken in 1 dossier per abuis onbehandeld gebleven waardoor u geen reactie mocht ontvangen. Hiervoor bieden wij u dan ook onze welgemeende excuses. Wij zullen in het vervolg bij meerdere meldingen van 1 klant de dossiers onder dezelfde behandelaar houden om dergelijke misstanden te voorkomen. De schadebehandelaar van uw dossier zal nog even telefonisch contact met u opnemen om na te gaan of wij nog iets voor u kunnen betekenen in deze.
Dat alles keurig en snel was geregeld.
Zie hierboven
Waar woongarant voor staat maken ze ook waar. Klantenservice helpt je goed op weg hoe een schade te melden en verwerken. Missende papieren en vertraging in tijdsverloop gaan ze goed mee om. Al met al zeer blij met deze dienstverlener.
Snel en professionele hulp
Mijn schade is netjes en snel afgehandeld
Vlotte afwikkeling.
Na de schademelding kregen we snel te horen wat de gevolgen van reparatie van de schade voor de premie zouden zijn en de hele afhandeling is rechtstreeks met de garage geregeld. Heel tevreden over het contact en de snelheid van reageren.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.