Filters

7

Vriendelijke klantenservice

Het was makkelijk om de schade in te dienen. De externe schade-expert deed er vervolgens helaas nogal lang over om een rapport op te stellen. Ondanks dat wij een offerte van een aannemer hadden ingediend, viel de vergoeding alsnog een stuk lager uit dan dat de herstelkosten waren. Er is een mogelijkheid om bezwaar te maken, maar wij hadden geen zin/energie om die mallemolen in te gaan. Na de uitslag van de schade-expert kregen we de vergoeding wel snel uitgekeerd. Woongarant hield ons goed op de hoogte van de voortgang en gaf ons tips om de afhandeling sneller te laten verlopen. Het was prettig om te merken dat er werd meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super snel en goed

Medewerkers waren allemaal erg hulpvol en snel. Ook de afhandeling ging super snel. Ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
2

duurde erg lang

Heb heel veel mailtjes moeten sturen en elke keer was het nog niet voldoende dus weer een mailtje nu met fotos. Nog niet duiddlijk nu moest er nog rekeningen mee gestuurd worden. Viel mij erg tegen. Een buurvrouw die ook blikseminslag heeft gehad had de volgende dag al geld op de rekening voor een nieuwe. Omdat het te achterhalen is waar de blikseminslag in geweest. Maar goed alles is verder afgehandeld nu

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Perfect geregeld.

Geen druk in tijd als je zelf de schade hersteld of laat herstellen in eigenhand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Klantvriendelijk

Al jaren een pleziere ervaring en Woongarant staat voor je klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top

Goede service en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en duidelijk alles geregeld

Het was de eerste keer dat ik een schade melde bij Woongarant. Ik wist dus niet hoe het verloop zou zijn. Ik was dus daarom aangenaam verrast dat het verloop en de afhandeling zo soepel verliep. In tegenstelling tot andere verzekeringsmaatschappijen wordt het meest in principe via de mail geregeld wat ook wel makkelijk is. Je communiceert dus met een persoon en niet een systeem

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Gemak

De afwikkeling ging super simpel met factuur en foto's van schade en volgende dag had ik een mail met het bedrag overgemaakt zou worden (wat een paar dagen daarna ook het geval was).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Weinig informatie

Ik heb weinig informatie gekregen tijdens de afwikkeling en ook niet gehoord wat het slachtoffer van de dienstverlening vond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

alles goed geregeld,

alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
2

Ronduit slecht

Verschuilen achter cijfers en voorwaarden

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Heel fijn!

Ik werd fijn geholpen door de medewerkers. Mijn schade werd erg snel afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

Mijn aanvraag werd snel en netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed en snel gehandeld

Probleem direkt aangepakt,hoefde niet lang te wachten,ben zeer te vreden met de afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goede service en afhandeling

We hebben vorig jaar december een lekkage gehad. Woongarant ingeschakeld die een expert heeft laten komen. Alles is via woongarant en dit bedrijf gelopen waardoor wij hierin geen bemoeienis hadden. De oorzaak van de schade is herstelt en de schade die eruit was voortgekomen ook. Het heeft een tijd geduurd voordat we de facturen in hebben gezonden omdat we de verwarming meteen hebben omgelegd om zo schade in de toekomst te voorkomen. Woongarant heeft hier netjes een vinger aan de pols gehouden. Na het inzenden van de facturen is het bedrag binnen een week overgemaakt. We zijn erg tevreden over de service, het contact via de mail en telefonisch en het herstellen van de schade en restschade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prettig

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle en behoorlijk heldere reacties op mijn vragen

Die heb ik als positief ervaren. Het betrof weliswaar een relatief bescheiden schade, en in de eerste emailuitwisseling was niet alles even helder -- maar er werd snel gereageerd en, in mijn beleving, ook persoonlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Snelle reacties en afhandeling

Alles snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Prettig en adequaat

Zoals hierboven aangegeven was het telefonische contact prettig toen ik de schade meldde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top service en afhandeling

In alle gevallen dat we hebben moeten declareren werden de schades snel, professioneel en zonder zorgen afgehandeld! Geweldige verzekeringsmaatschappij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

goed

snel geholpen en goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

goed

vakkundig gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Keurige afhandeling

Keuze bij Woongarant om een expert aan te wijzen of een vergoeding van de voorgeschoten kosten. Wij zijn met een partner in zee gegaan en kosten zijn direct betaald aan het bedrijf. Geen omkijken meer naar. Prima afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfect

Schade melden en doorklikken voor service prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding N.v.t.
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.