Het was makkelijk om de schade in te dienen. De externe schade-expert deed er vervolgens helaas nogal lang over om een rapport op te stellen. Ondanks dat wij een offerte van een aannemer hadden ingediend, viel de vergoeding alsnog een stuk lager uit dan dat de herstelkosten waren. Er is een mogelijkheid om bezwaar te maken, maar wij hadden geen zin/energie om die mallemolen in te gaan. Na de uitslag van de schade-expert kregen we de vergoeding wel snel uitgekeerd. Woongarant hield ons goed op de hoogte van de voortgang en gaf ons tips om de afhandeling sneller te laten verlopen. Het was prettig om te merken dat er werd meegedacht.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. U geeft aan dat u geen herstel kunt laten uitvoeren van de schade-uitkering. Uit uw dossier blijkt dat de schade correct is vastgesteld. Bij het afwikkelen van inboedelschades, dienen wij de waarde van een goed vast te stellen. Zoals aangegeven is er op inboedel afschrijving van toepassing. Voor de wijze en termijnen waarin inboedelgoederen afschrijven hanteren wij afschrijvingstabellen die landelijk gebruik zijn en door het gros van de verzekeraars gehanteerd wordt. Gezien het feit fat de door de aannemer gemaakte offerte voor vervanging van het laminaat sterk afwijkt van de gebruikelijke kosten en er geen aankoopnota aanwezig was, is er door de expert een eigen calculatie gemaakt. Wij hopen u middels dit bericht enige verduidelijking te hebben verschaft. Indien u toch nog vragen heeft, kunt u altijd even contact met ons opnemen.
Goed
Medewerkers waren allemaal erg hulpvol en snel. Ook de afhandeling ging super snel. Ben erg tevreden!
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
Heb heel veel mailtjes moeten sturen en elke keer was het nog niet voldoende dus weer een mailtje nu met fotos. Nog niet duiddlijk nu moest er nog rekeningen mee gestuurd worden. Viel mij erg tegen. Een buurvrouw die ook blikseminslag heeft gehad had de volgende dag al geld op de rekening voor een nieuwe. Omdat het te achterhalen is waar de blikseminslag in geweest. Maar goed alles is verder afgehandeld nu
Bedankt voor het beoordelen van de schadebehandeling. Wij vinden het jammer dat u onze dienstverlening niet waardeerde. Bezien wij het dossier, leverde u helaas niet alles compleet aan. Om die reden verzochten wij een tweede maal om de overige stukken te leveren. Toen alles compleet was hebben wij de schade volledige met u geregeld toen de vervangingsnota’s binnen kwamen. Er is dus geen sprake geweest van onredelijke vertraging aan onze zijde en er is op uw berichten telkens binnen 3 dagen een reactie gezonden. Omdat er sprake was van diverse zaken was dit niet iets wat direct, zonder overlegging van aankoopnota’s kon worden geregeld. Wellicht dat de situatie bij uw buren anders was ? Wij herkennen ons niet in de door u gegeven ‘rapport’ cijfers. Hopelijk kunnen wij u bij een volgende schade wel naar tevredenheid van dienst zijn.
Geen druk in tijd als je zelf de schade hersteld of laat herstellen in eigenhand.
Al jaren een pleziere ervaring en Woongarant staat voor je klaar!
Goede service en communicatie
Het was de eerste keer dat ik een schade melde bij Woongarant. Ik wist dus niet hoe het verloop zou zijn. Ik was dus daarom aangenaam verrast dat het verloop en de afhandeling zo soepel verliep. In tegenstelling tot andere verzekeringsmaatschappijen wordt het meest in principe via de mail geregeld wat ook wel makkelijk is. Je communiceert dus met een persoon en niet een systeem
De afwikkeling ging super simpel met factuur en foto's van schade en volgende dag had ik een mail met het bedrag overgemaakt zou worden (wat een paar dagen daarna ook het geval was).
Ik heb weinig informatie gekregen tijdens de afwikkeling en ook niet gehoord wat het slachtoffer van de dienstverlening vond.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Aangezien uw schademelding een langer lopende letselschade bij de benadeelde betreft, is de correspondentie inderdaad verlopen tussen de verzekeraar en de benadeelde zelf. Omwille van de privacy kunnen en mogen wij u helaas geen inhoudelijk informatie verstrekken en kunnen wij u alleen informeren na afwikkeling van de schade. Wij vertrouwen erop dat de schade naar tevredenheid is afgewikkeld met de tegenpartij.
alles goed geregeld
Verschuilen achter cijfers en voorwaarden
Bedankt voor uw beoordeling. Bezien wij het zeer lage ‘rapportcijfer’ dan bent u met name niet tevreden over het indiengemak, duidelijkheid van de correspondentie en begeleiding tijdens het schadetraject U ontving per abuis een verzoek om een recensie in te vullen terwijl het schadedossier nog in behandeling is. Inmiddels zijn wij uitgebreid op uw vragen en opmerkingen in gegaan. Tevens hebben wij –conform uw wens- een expert ingeschakeld voor het deel van de schade dat nog open staat. Wij vragen ons oprecht af of uw huidige recensie de juiste weergave is van de gehele behandeling van het dossier; wij zijn immers nog met uw zaak bezig. Wij wachten thans op het rapport van de expert. Zodra dit binnen is, hopen wij het dossier alsnog naar tevredenheid af te kunnen ronden.
Ik werd fijn geholpen door de medewerkers. Mijn schade werd erg snel afgehandeld!
Mijn aanvraag werd snel en netjes afgehandeld.
Probleem direkt aangepakt,hoefde niet lang te wachten,ben zeer te vreden met de afhandeling.
We hebben vorig jaar december een lekkage gehad. Woongarant ingeschakeld die een expert heeft laten komen. Alles is via woongarant en dit bedrijf gelopen waardoor wij hierin geen bemoeienis hadden. De oorzaak van de schade is herstelt en de schade die eruit was voortgekomen ook. Het heeft een tijd geduurd voordat we de facturen in hebben gezonden omdat we de verwarming meteen hebben omgelegd om zo schade in de toekomst te voorkomen. Woongarant heeft hier netjes een vinger aan de pols gehouden. Na het inzenden van de facturen is het bedrag binnen een week overgemaakt. We zijn erg tevreden over de service, het contact via de mail en telefonisch en het herstellen van de schade en restschade.
Zeer prettig
Die heb ik als positief ervaren. Het betrof weliswaar een relatief bescheiden schade, en in de eerste emailuitwisseling was niet alles even helder -- maar er werd snel gereageerd en, in mijn beleving, ook persoonlijk.
Alles snel geregeld
Zoals hierboven aangegeven was het telefonische contact prettig toen ik de schade meldde.
In alle gevallen dat we hebben moeten declareren werden de schades snel, professioneel en zonder zorgen afgehandeld! Geweldige verzekeringsmaatschappij.
snel geholpen en goed opgelost
vakkundig gerepareerd
Keuze bij Woongarant om een expert aan te wijzen of een vergoeding van de voorgeschoten kosten. Wij zijn met een partner in zee gegaan en kosten zijn direct betaald aan het bedrijf. Geen omkijken meer naar. Prima afhandeling.
Schade melden en doorklikken voor service prima geregeld
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.