Duidelijke terugkoppeling en goed advies tijdens het aanvraag traject. Snelle afhandeling
prima dienstverlening.
Betrouwbaar en duidelijk
Schade eenvoudig en snel geregeld
Mijn ervaring met Woongarant is heel goed.
Snelle afhandeling van me schade . Wel jammer dat ik het eerst zelf eerst moet voorschieten
Contact via email gehad alleen jammer dat er minimaal 5 dagen tussen de emails zit
Het was snel, duidelijk in overleg en goede kwaliteit
Er kwam snel iemand aan de telefoon en ik ben snel en vakkundig te woord gestaan.
Vakkundig
Uitstekend en bedankt voor het begrip in de vertraging
Afhandeling was vlot. Had al gauw iemand om naar de schade te kijken, en te beoordelen.
.
Titel zegt genoeg:-) bedankt!!
Na het insturen kregen we erg snel een reactie en ook de afhandeling was duidelijk en snel.
Goed, snelle reacties.
Heel goed
Reported a damage. Clear instructions to claim the damage. Reimbursement was quick.
Ik werd erg snel en goed geholpen!
Duidelijke communicatie over de mail. Vind ik plezierig. Toen de situatie duidelijk was voor jullie, snel geregeld en afgehandeld.
Na 1 telefoontje was alles duidelijk. De factuur van de reparatie doorgestuurd en alles was binnen een week vergoed.
Goed en zorgvuldig verwerkt
Kan niks anders zeggen dan dat ze ervarrn zijn en weten wat ze doen
Water schade Moest zelf maar herstellen want anders koste het veel meer, ik voelde me onder druk gezet en had het gevoel geen keus te hebben en zit nu in de ellende van vocht in een baby kamer
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact opgenomen met betrokken partijen. Hierbij is aangegeven dat de schade in uw woning in overleg met de expert is vastgesteld die ook voor akkoord door u is ondertekend. Uit uw review kunnen wij echter opmaken dat u niet tevreden bent over deze afhandeling. Een van onze schadebehandelaar zal derhalve nog contact met u opnemen om de zaak met u te bespreken.
Na iedere mail weer een nieuwe vraag te beantwoorden.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Uit de evaluatie van uw schadedossier constateren wij dat wij 2 maal de door u gezonden bestanden niet konden openen, waardoor wij deze nogmaals moesten opvragen. Daarnaast vragen wij bij het melden van een schade algemene schadestukken op. Na het inzenden van deze schadestukken kan het voorkomen dat er nog aanvullende informatie benodigd is die moet worden opgevraagd. Het spijt ons te moeten vernemen dat u dit als vervelend heeft ervaren, echter soms is er extra informatie benodigd om een schade af te kunnen wikkelen. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.