Zoals hierboven vermeld.
De schadeafhandeling was goed maar in het voortraject vond ik het vreemd men niet kon/wou vertellen hoeveel ik in premie zou dalen als ik de schade op de verzekering zou verhalen. Achteraf gezien had dit best gekund omdat de regels vrij duidelijk zijn.
Contact was prettig en snel..keer meerdere herinneringen gekregen trouwens antwoorden. Betaling was snel.
Woongarant heeft de door mij gemelde schade netjes en snel afgehandeld.
Ik ben goed geholpen en heb de medewerkers als prettig ervaren
We werden goed geholpen aan de telefoon en ook een reactie na onze indiening van schade ging heel snel.
gezien mijn ervaring met de vorige schade van 2014 is deze snel afgehandeld, van de schade van 2014 heb ik ondanks dat ik op de hoogte zou worden gehouden 2x hierover contact gehad niets gehoord, weet zelfs niet of deze is afgehandeld
Op een klantvriendelijke manier werd de schade aan een oude Ipad afgewikkeld.
Duidelijke herinneringen omdat de schilder pas heel laat kon komen. Snelle afhandeling nadat schilder klaar was.
Vlekkeloos
Ik ben snel en goed geholpen door woongarant
Ik ben heel tevreden. Ik ben gelijk goed geholpen en heel snel.
Hele dikke duim
Ik had schade aan mijn inductie plaat. Uiteindelijk bleek dat een nieuwe voordeliger was als repareren. Het geld was ook snel gestort. Contact verliep via mail en verliep ook soepel
Voor het eerst echt tevreden ! dat ik de gemaakte kosten 100% terug heb gekregen bedankt hiervoor.
Alle diensten communiceren perfect met elkaar
Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van de schade die ik ondervond.
Ben tevreden hoe alles is behandeld.
Er ging heel veel mis in de communicatie. Allereerst was er geen communicatie naar mij en moest ik zelf regelmatig overal achteraan bellen. Vervolgens ging er tussen de schade-expert en het herstelbedrijf van alles mis, wat er met mij was afgesproken werd verdraaid of op andere wijze niet goed doorgegeven. Wat er vervolgens werd afgesproken werd weer niet met mij gecommuniceerd. En wat er vervolgens met mij was afgesproken werd weer niet met de uitvoerenden gecommuniceerd. Uiteindelijk herstel van de schade heeft maar liefst 4 maanden geduurd.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Uit de evaluatie van uw schadedossier constateren wij dat het opmaken van een offerte wat langere tijd in beslag heeft genomen aangezien er verschillende soorten schades aanwezig waren waardoor er meer onderzoek moest plaatsvinden voor het opmaken van een offerte. Het spijt ons dat u het gevoel heeft dat er veel mis ging in de communicatie, dat is uiteraard nimmer de bedoeling geweest vanuit alle partijen. Uw reactie hebben wij dan ook gecommuniceerd met alle betrokken partijen. Wij vertrouwen erop dat wij bij een onverhoopte volgende schade beter van dienst te kunnen zijn. Onze excuses voor het ongemak
Woongarant huurt bedrijven in die niet veel waarde hechten aan netjes werken. Dat de reparatie is gedaan ben ik verder blij mee, maar de afwerking is echter zeer slecht gebeurd.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de herstel in natura service. Wij hebben daarom navraag gedaan bij de hersteller. Deze heeft aangegeven dat de 'klacht' met u is besproken en u een gratis onderhoudset en garantie op eventuele toekomstige werkzaamheden heeft gekregen. U heeft bij onze hersteller aangegeven dat hiermee de schade naar tevredenheid is afgehandeld. Uw opmerking kunnen wij daarom niet geheel plaatsen.
Vanaf het moment dat ik de inkt schade aan mijn bankstel heb gemeld bij woongarant is op hele korte termijn door woongarant contact met mij opgenomen. Daarna heeft binnen 2 weken het bedrijf Nomot contact opgenomen om de schade te herstellen. Zij hebben het kussen opgehaald en binnen 1,5 week werd het kussen weer thuisbezorgd. En wat ik niet had verwacht was dat de grote inktvlekken helemaal verdwenen zijn. Mijn complimenten voor zowel Woongarant en Nomot, voor de hele snelle afwikkeling van de schade.
Hartelijk dank voor uw complimenten! Wij zijn blij om te vernemen dat uw schade naar tevredenheid is hersteld en zullen dit uiteraard ook aan onze herstelpartner laten weten.
We zijn goed geholpen voor schade herstel aan auto
De eerste keer een schade gehad na 12 jaar. Aan de telefoon kreeg ik goede uitleg. En zouden we alles vergoed krijgen omdat we uitgebreid verzekerd zijn en we nog nooit voor schade gebruik hebben gemaakt van de verzekering. Echter deelde de expert tijdens en na zijn bezoek ons anders mede, en waren lang niet alle kosten in zijn geheel verzekerd.
Schadeverzoek wordt snel in behandeling genomen. Ook andere wijzigingen tijdens de looptijd verlopen goed en met korte verwerkingstermijnen!
Omdat ik nog nooit iets had gedeclareerd heb ik de schade zelf niet handig aangepakt. Dat heeft uw medewerker goed begrepen, daar is coulant mee omgegaan.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.