Filters

9

Goede afwikkeling

Duidelijke herinneringen omdat de schilder pas heel laat kon komen. Snelle afhandeling nadat schilder klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed

Vlekkeloos

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima

Ik ben snel en goed geholpen door woongarant

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekend

Ik ben heel tevreden. Ik ben gelijk goed geholpen en heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super goed snel en duidelijk

Hele dikke duim

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima geregeld

Ik had schade aan mijn inductie plaat. Uiteindelijk bleek dat een nieuwe voordeliger was als repareren. Het geld was ook snel gestort. Contact verliep via mail en verliep ook soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

Voor het eerst echt tevreden.

Voor het eerst echt tevreden ! dat ik de gemaakte kosten 100% terug heb gekregen bedankt hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Bijzonder goed

Alle diensten communiceren perfect met elkaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van de schade die ik ondervond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Dat de schade netjes is afgewerkt.4

Ben tevreden hoe alles is behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Er ging heel veel mis in de communicatie

Er ging heel veel mis in de communicatie. Allereerst was er geen communicatie naar mij en moest ik zelf regelmatig overal achteraan bellen. Vervolgens ging er tussen de schade-expert en het herstelbedrijf van alles mis, wat er met mij was afgesproken werd verdraaid of op andere wijze niet goed doorgegeven. Wat er vervolgens werd afgesproken werd weer niet met mij gecommuniceerd. En wat er vervolgens met mij was afgesproken werd weer niet met de uitvoerenden gecommuniceerd. Uiteindelijk herstel van de schade heeft maar liefst 4 maanden geduurd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Fijn dat ik geholpen ben

Woongarant huurt bedrijven in die niet veel waarde hechten aan netjes werken. Dat de reparatie is gedaan ben ik verder blij mee, maar de afwerking is echter zeer slecht gebeurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Heel erg tevreden met de geweldige afwikkeling van de schade

Vanaf het moment dat ik de inkt schade aan mijn bankstel heb gemeld bij woongarant is op hele korte termijn door woongarant contact met mij opgenomen. Daarna heeft binnen 2 weken het bedrijf Nomot contact opgenomen om de schade te herstellen. Zij hebben het kussen opgehaald en binnen 1,5 week werd het kussen weer thuisbezorgd. En wat ik niet had verwacht was dat de grote inktvlekken helemaal verdwenen zijn. Mijn complimenten voor zowel Woongarant en Nomot, voor de hele snelle afwikkeling van de schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed

We zijn goed geholpen voor schade herstel aan auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Netjes geholpen

De eerste keer een schade gehad na 12 jaar. Aan de telefoon kreeg ik goede uitleg. En zouden we alles vergoed krijgen omdat we uitgebreid verzekerd zijn en we nog nooit voor schade gebruik hebben gemaakt van de verzekering. Echter deelde de expert tijdens en na zijn bezoek ons anders mede, en waren lang niet alle kosten in zijn geheel verzekerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Tevreden

Schadeverzoek wordt snel in behandeling genomen. Ook andere wijzigingen tijdens de looptijd verlopen goed en met korte verwerkingstermijnen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Ik ben prima en snel geholpen

Omdat ik nog nooit iets had gedeclareerd heb ik de schade zelf niet handig aangepakt. Dat heeft uw medewerker goed begrepen, daar is coulant mee omgegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Vriendelijke klantenservice

Het was makkelijk om de schade in te dienen. De externe schade-expert deed er vervolgens helaas nogal lang over om een rapport op te stellen. Ondanks dat wij een offerte van een aannemer hadden ingediend, viel de vergoeding alsnog een stuk lager uit dan dat de herstelkosten waren. Er is een mogelijkheid om bezwaar te maken, maar wij hadden geen zin/energie om die mallemolen in te gaan. Na de uitslag van de schade-expert kregen we de vergoeding wel snel uitgekeerd. Woongarant hield ons goed op de hoogte van de voortgang en gaf ons tips om de afhandeling sneller te laten verlopen. Het was prettig om te merken dat er werd meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super snel en goed

Medewerkers waren allemaal erg hulpvol en snel. Ook de afhandeling ging super snel. Ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
2

duurde erg lang

Heb heel veel mailtjes moeten sturen en elke keer was het nog niet voldoende dus weer een mailtje nu met fotos. Nog niet duiddlijk nu moest er nog rekeningen mee gestuurd worden. Viel mij erg tegen. Een buurvrouw die ook blikseminslag heeft gehad had de volgende dag al geld op de rekening voor een nieuwe. Omdat het te achterhalen is waar de blikseminslag in geweest. Maar goed alles is verder afgehandeld nu

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Perfect geregeld.

Geen druk in tijd als je zelf de schade hersteld of laat herstellen in eigenhand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Klantvriendelijk

Al jaren een pleziere ervaring en Woongarant staat voor je klaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top

Goede service en communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en duidelijk alles geregeld

Het was de eerste keer dat ik een schade melde bij Woongarant. Ik wist dus niet hoe het verloop zou zijn. Ik was dus daarom aangenaam verrast dat het verloop en de afhandeling zo soepel verliep. In tegenstelling tot andere verzekeringsmaatschappijen wordt het meest in principe via de mail geregeld wat ook wel makkelijk is. Je communiceert dus met een persoon en niet een systeem

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.