ging soepel en keurig
Mijn schade gemeld. Alles snel afegahandelt
Snelle afhandeling bij schade Geen gedoe Doen wat ze moeten doen Ik heb er een goede ervaring mee
Woongarant is snel in haar reactie als het gaat om oplossingsgerichtheid. Ook toen mijn leverancier niet de juiste specificaties kon toesturen, bleven ze geduldig wachten ‘op witte rook’. Uiteindelijk is de (financiële) afhandeling snel en naar volle tevredenheid verlopen.
Hele fijne verzekering. Reageren snel.
Keurig. Er werd naar bewijs gevraagd. Nadat ik dat geleverd had, is het bedrag keurig binnen een week op mijn rekening bijgeschreven.
Goed
Mijn schade is op een vakkundige en goede manier gerepareerd en ik heb daarbij prima ondersteuning gekregen. Het zou wel fijn zijn als de groene kaart per post naar mij toegestuurd zou kunnen worden.
Goede communicatie en snelle afhandeling. Heel fijn om mee samen te werken
Schade aan onze houten vloer. Melding gemaakt inclusief foto's en een verhaal hoe het gebeurt was. Binnen een paar dagen belde de reparateur voor een afspraak en een paar dagen later was het gerepareerd.
Snelle vriendelijke behandeling.
ik had een duidelijke waterschade , tijdens isolatie onder de vloer werd waterschade geconstateerd , een rekening van de loodgieter, en 2 fotos was overduidelijk, toch heb ik nog 2x een brief moeten uitleggen ,dat vond ik 1x te veel de schade was niet een te groot bedrag , en het was overduidelijk, verder een redelijke vergoeding gekregen.
Duidelijk, goede vakmensen
Vriendelijk geholpen. Snel en duidelijk afgehandeld.
Prima afhandeling, duidelijke communicatie !
Na het aanleveren van de benodigde gegevens is de reparatie/ vernieuwing van het slot adequaat afgehandeld, schadehersteller zeer voorkomend en kwam direct terug bij problemen.
Goed
Zoals hierboven vermeld.
De schadeafhandeling was goed maar in het voortraject vond ik het vreemd men niet kon/wou vertellen hoeveel ik in premie zou dalen als ik de schade op de verzekering zou verhalen. Achteraf gezien had dit best gekund omdat de regels vrij duidelijk zijn.
Contact was prettig en snel..keer meerdere herinneringen gekregen trouwens antwoorden. Betaling was snel.
Woongarant heeft de door mij gemelde schade netjes en snel afgehandeld.
Ik ben goed geholpen en heb de medewerkers als prettig ervaren
We werden goed geholpen aan de telefoon en ook een reactie na onze indiening van schade ging heel snel.
gezien mijn ervaring met de vorige schade van 2014 is deze snel afgehandeld, van de schade van 2014 heb ik ondanks dat ik op de hoogte zou worden gehouden 2x hierover contact gehad niets gehoord, weet zelfs niet of deze is afgehandeld
Op een klantvriendelijke manier werd de schade aan een oude Ipad afgewikkeld.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.