.
Prima ervaring met de inzet van de inboedel verzekering. Goede communicatie en snelle afhandeling
Schade gemeld via de mail met foto's en offerte erbij. Binnen enkele dagen alles correct afgehandeld
Goed geholpen met mijn vraag en snel contact
De medewerker was heel duidelijk en antwoordde al mijn vragen. En via de app was het ook heel makkelijk om de benodigdheden up te laden.
Prettig gesprek gehad en alles was netjes en snel afgehandeld.
Positief
het melden en de afhandeling van de schade verliep erg vlot en klantvriendelijk.
Ben vriendelijk geholpen en snel antwoord gekregen.
Eerdere correspondentie was lastig, moeizaam contact en een open einde. Na vervolg gesprekken toch tot een goede oplossing gekomen. Tweede schade is prima, vlekkeloos en snel verholpen.
Er word wel erg veel research gedaan naar de schade,
Nog niet eerder gebruik gemaakt van de verzekering, maar online makkelijk uitgelegd. Snel reactie, en snel geld ontvangen voor de schade.
Snelle afhandeling en uitbetaling van de schade.
.
Woongarant insurance is not designed for international clients. The few telephone contacts I had were in the Dutch language. Although I speak a little Dutch, it was very complicated for me to address issues and make questions in the Dutch language.
Thank you for your review. We are very sorry to hear that you are not satisfied about the handling of your damage claim. We evaluated your claim with the employee you spoke on the phone. Unfortunately it was not clear to her that you wanted to talk with someone in English and she had the feeling that you understood all the information. Please let us know in advance next time that you want to speak in English. We have several employees that speak English very well and they are more than happy to help you!
Probleemloos de schade kunnen claimen en snel afgehandeld en betaald, erg fijn.
Toen ik aangaf dat ik schade had, kreeg ik snel reactie terug. Moest nog enkele dingen toevoegen. Zoals offerte om te maken, foto's van gsm enz Maar kreeg bij elk contact snel reactie terug
Mijn schademelding werd op een correcte, snelle afgehandeld. Hierbij complimenten voor de vriendelijke meedenkende telefonische ondersteuning bij mijn vragen.
Na 11 jaar klant 2 maal schadeclaim ingediend.Correct afgewerkt enkel werd mij aangeraden om nieuwe verzekeringsagent te zoeken.Niet echt klantvriendelijk
Kort informatief gesprek over de afhandeling van de claim. Snelle behandeling via mail. Betaling binnen enkele dagen. Zeer goede klantbehandeling.
Na het indienen van de schade snel opgelost.
Heel tevreden
Snelle afhandeling.
Onze schade is snel en correct vergoed. Uiteraard is er om foto's en een duidelijke toelichting gevraagd.
Altijd snel iemand aan de lijn als je belt, schadeafhandeling ook adequaat. Eenvoudig online aanmelden en binnen een aantal dagen reactie en (indien van toepassing) vergoeding.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.