Goede en snelle service
Makkelijk, snel, prettig contact. Alles is oke
Bij het eerste contact kreeg ik helaas niet de juiste informatie, maar hierna is mijn schade snel en naar tevredenheid opgepakt.
Goed geholpen
Het had wat voeten in de aarde om ons geld terug te krijgen omdat mijn partner en ik alle twee van elkaar dachten de situatie waar het om ging geregeld te hebben maar door veel geduld en advies van woongarant is het gelukt :) Bedankt
Schade via de app gemeld en snel tot een overeenstemming gekomen. Binnen 1 week geld op de rekening.
Schade gehad. Hierop een goede en snelle afhandeling gehad
Ondanks dat het zeer lang duurde voordat ik een offerte had voor de waterschade is alles netjes afgehandeld
Lekker vlot en vriendelijk
Na telefonisch contact schadeformulier ingevuld en daar heel snel een reactie op. Na opsturen van benodigde documenten snel besluit en uitbetaling.
Als afbeeldingen op meerdere manieren kunnen worden toegestuurd en kunnen worden bekeken zou de afwikkeling nog sneller zijn geweest
Goed geholpen.
Prima afhandeling.
We zijn goed geholpen en tevens ook goed geïnformeerd. Het is allemaal netjes en snel afgehandeld.
De communicatie is goed geweest wens, dat dit ook voor de toekomst zo zal blijven.
Prima
Ik ben snel en goed geholpen, met duidelijke informatie, waardoor ik niet voor verrassingen kwam te staan.
Precies wat je wil van een verzekerong
Prima service, snelle reactie. Makkelijk om een schade te melden via de website. Jammer van 150,- eigen risico, daar waren we niet van op de hoogte.
duurde even voordat ik alles goed ingestuurd had, maar daarna stond het geld snel op mijn rekening.
Schadeafhandeling verliep snel en de medewerker dacht mee aangezien mijn zoon de factuur kwijt was.
.
De smartwatch van mijn vrouw was kapot gegaan en eigenlijk binnen 2 weken hebben we een nieuwe kunnen bestellen en heeft de verzekering uitgekeerd dus prima geregeld
De eerste aanmelding van mijn schade was erg positief en fijn. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg was behulpzaam en had begrip voor de vervelende situatie waarin ik me begaf na een woninginbraak. Ze verzekerde mij ervan dat alles vergoed zou worden en dat het allemaal goed en snel geregeld zou worden. Ik heb alles diezelfde dag aangeleverd en schade herstel service aangevraagd. Twee maanden later was mijn schade nog steeds niet vergoed of gemaakt, kreeg ik telkens (dezelfde) medewerker aan de lijn die erg onvriendelijk, soms zelfs gemeen was tegen me en totaal geen begrip had voor mijn situatie. Uiteindelijk heb ik alles zelf moeten regelen, heb ik niet alles vergoed gekregen zoals mij initieel beloofd was. Maar het meeste last heb ik gehad van de manier van communiceren en de toon en houding van de medewerker naar mij toe. Na de woninginbraak heb ik erg veel last gehad van angst en een onveilig gevoel. En als dan, voor mijn gevoel, er alles aan gedaan wordt om mij niet juist te helpen, draagt dat niet bij aan het proces. Ik zou woongarant niet aanbevelen en zou ergens anders gaan zoeken.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Wij herkennen ons ook niet in het geen u schrijft. Na ontvangst van uw schademelding hebben wij vrijwel direct uw inboedelschade afgewikkeld conform de geldende polisvoorwaarden. U heeft bij ons een klacht ingediend over de hoogte van uw schadevergoeding. Om uw klacht op te lossen hebben wij u een aanvullende schadevergoeding verstrekt op voorwaarde dat de schade daarmee naar tevredenheid zou zijn afgewikkeld. U bent hiermee akkoord gegaan. Met betrekking tot de schade aan uw woning is het correct dat u heeft verzocht om de schadeherstelservice. Per abuis is dit niet direct gebeurd waardoor de behandelaar u heeft verzocht om een herstelopgave. Wij hebben de behandelaar hierop geattendeerd om herhaling te voorkomen. Nadat wij echter uw offerte ontvingen hebben wij deze binnen dezelfde dag akkoord bevonden. Wij hebben dan ook geen invloed gehad op de hersteltermijn. Wij vinden het heel vervelend om te vernemen dat u ontevreden bent over de communicatie. Wij kunnen echter niet anders concluderen dan dat de medewerker de schade zo goed mogelijk voor u heeft willen afwikkelen en u akkoord bent gegaan met het oplossen van de klacht. Wij hopen desalniettemin dat u bij ons verzekerd blijft en wij u bij een onverhoopt toekomstig geval beter van dienst kunnen zijn.
Zonder veel moeite de schade kunnen afhandelen. Top!
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.