Snel geholpen. In eerste instantie deed de website het niet. Ik heb het online schadeformulier ingevuld en twee keer verstuurd, omdat ik geen ontvangstbevestiging kreeg. Ik heb daarna gebeld met de klantenservice en een medewerker stuurde per email een schadeformulier toe. Daarna lukte het wel, de 3e keer.
Schade van mijn schutting na stormschade was snel vergoed!! Super service
De storm zorgde voor drukte maar uiteindelijk de vergoeding gekregen.
Veel schade in de tuin met door megastorm afgelopen februari en onze tuinhekken die uit Engeland kwamen stonden nog maar een half jaar. Telefonisch contact was meteen dat alles goed zou komen. Alles is geregeld. Meer dan dat. Omdat we de hekken zelf gingen plaatsen kregen we daar ook een vergoeding voor. Woongarant staat 100% garant voor wat ze beloven. Ook het persoonlijk contact was erg fijn. Daarom zeer tevreden.
Positief
De vragen die ik had zijn netjes en duidelijk beantwoord en de schademelding is netjes afgehandeld. Melden van schade kan heel gemakkelijk online.
Na storm Eunice hadden wij helaas schade aan een van onze rolluiken. Foto’s en info opgestuurd van de rolluik. Het herstellen van de rolluik was snel akkoord. Ook de uitbetaling voor de herstelwerkzaamheden was de volgende werkdag al geregeld. Al met al zijn wij zeer tevreden en hebben wij hier geen extra stress of zorgen over gehad!
Goede afhandeling. Netjes geregeld. Wel duurde het langer dan toegezegd voordat het geld was overgemaakt. Denk dat er erg veel meldingen tegelijk waren vanwege storm
Mijn problemen is subliem afgehandeld door jullie. Zeer snelle en duidelijke service
Met name de snelle manier van afhandelen van de schade. Melding versus claim was binnen een paar weken helder. Vr. Groet Peter Bos
Snelle en correcte afhandeling van kleine schade na melding online
Een keer bellen en de rest werd door jullie geregeld. Fijne en snelle medewerking.
Werd snel en aquraat geholpen.
Nadat ik mijn 4 jaar oude telefoon had laten vallen en mijn scherm kapot was, kreeg ik alsnog een coulance bedrag uitgekeerd van Woongarant voor de reparatie van het scherm, ondanks dat mijn telefoon te oud was. Nette service en snel afgehandeld. Alles duidelijk via de mail. We zijn al jaren een zeer tevreden klant bij Woongarant.
Alles goed en snel geregeld, echt top
Schademelding naar volle tevredenheid afgehandeld
Heel snel geregeld, en geen gezeur.
Natuurlijk betalen we premie. En als er dan iets is, wordt er na de melding direct contact opgenomen en uitgekeerd als de klacht rechtmatig is.
Zeer snelle afwikkeling van het ingediende. Heel fijn. Eenvoudige manier om wat in te sturen.
Schade snel en online afgewikkeld, zeer prettige ervaring.
Diverse malen door diverse afdelingen gevraagd naar de status quo van de schade en / of verzocht om rapport van schade. Schade al lang en breed hersteld, rapporten ingediend en weer alles hetzij telefonisch, per mail oid. moeten verklaren/ uitleggen. Dat zelfs meerdere maanden na datum afhandeling.
zeer snel voorgesteld wat en hoe te doen en ok kreeg een snelle terugbetaling
Het is gegaan zoals ik verwacht van een verzekering
Ik vind een prima afhandeling zonder veel gedoe geregeld en snel.
stormschade gelijk vergoed, zonder gedoe
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.