Duidelijke communicatie snelle afwikkeling
Kort, krachtig, helder, en duidelijke communicatie. Snelle afhandeling.
Dossiers worden niet gelezen door medewerkers. Hierdoor wordt onnodig tijd verspilt. Schade expert wordt gestuurd terwijl dit niet nodig was volgens de expert zelf. Hierdoor duurde de afhandeling onnodig lang.
Ik had gebeld hoe ik mijn ruit schade moest laten herstellen. De jongedame aan de telefoon wilde dat ik een schadeformulier ging invullen, uiteindelijk wist Carglass mij te vertellen dat dat allemaal tussen hen en Woongarant zou worden geregeld.
Bedankt voor het invullen van een recensie. Helaas wordt deze dienstverlening door u beoordeeld met een ‘5’. Woongarant neemt de recensies van haar klanten graag ter harte. Bezien wij echter dit dossier, dan heeft de hersteller u vermoedelijk niet voorzien heeft van juiste informatie. Het is namelijk onjuist dat er bij autoruitschade nooit een schadeformulier behoeft te worden ingevuld. Een aangesloten hersteller, zoals Carglass, kan inderdaad via een intern systeem bij ons dekking aanvragen. Dit staat echter los van eventuele informatie die wij van een verzekerde over het ontstaan van de schade opvragen. Zeker als een schade mogelijk kan worden verhaald op een aansprakelijke partij, hebben wij nadere informatie van u nodig. Of informatie noodzakelijk is wordt per dossier apart beoordeeld. Inmiddels hebben wij u ook persoonlijk voorzien van een toelichting op deze schade.
Na storm schade aan dak schuur gehad. Gemeld via website van Woongarant. Binnen 2 dagen reactie en een paar dagen later een aannemer die kwam kijken. 3 weken later gerepareerd en keurig opgelost! Ben er zeer tevreden over.
Dit jaar had ik schade aan een schutting vanwege een storm en moest ik een hele waslijst aan dingen invullen. Daar heb, ik door stress, naar gereageerd naar een telefoniste aan de telefoon. Ik moet wel zeggen dat deze dame het woord empathie niet kent waardoor ik nog bozer werd. Gelukkig is alles wel goed gekomen en staat de verzekering inmiddels op mijn naam als het goed is en hoop ik jullie, ten eerste in de toekomst natuurlijk niet nodig te hebben want dan heb ik schade, maar door de afwikkeling van de schutting op het laatst was ik toch weer blij.
Ik heb weinig ervaring met het indienen van claims. Wel ken ik het algemene beeld dat mensen hebben van verzekeraars: de klant mag keurig de maandelijkse rekening lappen, maar als de verzekeringsmaatschappij na jaren 'ns over de brug moet komen doet deze moeilijk en zoekt het bedrijf excuses om niet uit te hoeven keren. Ook ik had dit beeld, en dit beeld werd bevestigd na de eerste telefoontjes over mijn melding van een nogal fikse lekkage. De mevrouw van de verzekeringsmaatschappij stuurde deze eenvoudige provinciaal aanvankelijk, nogal kortaf, het bos in met een zoutloos en week afpoeierverhaaltje over lekke voegen. Ik vond haar nogal gehaast, onvriendelijk en wantrouwend overkomen; ze leek me niet het meest gezellige type op verjaardagsfeestjes. Na wat grondig onderzoek zijn we er een tijdje later achtergekomen dat het - verrassing(!) - uiteraard niets met de voegen te maken had. Opnieuw heb ik de verzekeringsmaatschappij gebeld, en wat bewijsstukken overhandigd. Weer werd ik op de voegen gewezen, en ik kreeg sterk de indruk dat de dame aan de lijn mij ervan wilde weerhouden om een claim in te dienen. Dat is gewoon de aard van het (verzekerings)beestje, denk ik dan maar. Na voet bij stuk te hebben gehouden stuurde Woongarant de/een schade-expert van A-One naar de provincie. 'n Schappelijke, goedlachse, maar kritische vent die - na het aanschouwen van de lelijke, vochtige plekken op de muren - toch wel wat meer inzicht had dan de fantasieloze telefoniste. Koffie wilde hij niet. Binnen een week kregen we groen licht voor het opsporen en herstellen van de lekkage en binnen twee weken na het herstel kwam Woongarant mij voor 100% tegemoet. Zonder gezeik. Misschien is dat de normaalste zaak van de wereld (ik ben immers een keurig betalende klant), maar ik ben daar toch heel blij mee! Bij dezen alsnog een groot compliment voor Woongarant. En dat mag ook best 'n keer in deze barre tijden van chronische verongelijktheid en instrumentele lange tenen. Bedankt. Top!
goede ervaring
Veel gezeur om een relatief laag bedrag uitgekeerd te krijgen.
Communicatie verliep via de mail, redelijk snelle reacties. Duidelijk beargumenteerd waarom je een bepaald bedrag uitgekeerd krijgt. Geld is daarna snel overgeboekt naar ons.
We hadden schade opgelopen aan een glas in lood deur. Onze inboedelverzekering van Woongarant aangeschreven. Deze reageerde snel en volledige bedrag vergoed gekregen. Heel fijn
Na het doorsturen van de benodigde documenten werd alles snel en correct afgehandeld. Kortom: zeer tevreden.
Mijn ervaring was supper je werd goed geholpen . Ik ben zeer tevreden hoe hun met de klant omgaan.
Goede service van ruit leverancier!
Goed geholpen
Wij hebben een schademelding gedaan voor stormschade aan onze schutting. Eerst telefonisch waar wij goed en snel geholpen zijn. Vervolgens werd er op basis van de offerte een schadeexpert ingeschakeld. Deze is langs geweest en heeft een gesprek met ons gevoerd, hierbij heeft hij geen blik geworpen op de schutting die er lag. Hierna kregen wij bericht over de schade uitkering waarbij de expert aangaf niet in contact te kunnen komen met woongarant, dat vonden we vreemd en na een telefoontje en nog geen minuut later hadden wij wel iemand te pakken. Wij hadden om uitleg gevraagd waarom onze buurman (ook verzekerd bij woongarant) wel voor dezelfde schade alles vergoed kreeg en wij maar deels. Het antwoord was dat wij al vaker schade hadden gemeld en dat er daarom voor onze buurman meer coulance was, wel bijzonder in onze ogen! Ook hadden wij het schade rapport opgevraagd maar dat duurde vrij lang voordat wij daar reactie op hebben ontvangen. Ik dat rapport stond dat de palen waren verrot, wel bijzonder dat de expert dat heeft kunnen beoordelen zonder bij de schutting te zijn geweest. Al met al hebben wij het gevoel gekregen dat er verschillende verhalen worden verteld die in onze ogen ook nog eens niet juist zijn.
Wij vinden het jammer dat de schadebehandeling en schadevergoeding tot grote ontevredenheid heeft geleid. Het is vanzelfsprekend nooit de bedoeling dat een bezoek van een expert tot verwarring of onduidelijkheden leidt. Inmiddels hebben wij met u contact opgenomen en de zaak met u inhoudelijk besproken. Ons inziens is de door de expert genoemde rotting wel degelijk waar te nemen op de door u verstrekte foto’s. Omdat voor u de zaak is afgedaan en aanvullende bewijsstukken verder ontbreken, zullen wij ons dossier sluiten. Hopelijk kunnen wij een toekomstige schade wel naar uw volledige tevredenheid afwikkelen.
Mijn schutting was door de storm van dit voorjaar aan twee kanten van het huis gevloerd. We stonden met alles in één klap in de 'open lucht'. Gelukkig kon ik binnen enkele weken een afspraak maken voor reparatie, bij een zorg-instelling die dit soort klussen doet en waar ik werk als vrijwilliger. De nieuwe schutting die we gezamenlijk neergezet hebben was wel van heel ander materiaal dan de oorspronkelijke, waarvan ik geen bescheiden meer had en die gedeeltelijk was gebouwd door de vorige eigenaar, waarschijnlijk meer dan 20 jaar geleden. Woongarant heeft het geclaimde bedrag binnen enkele weken en zonder enig gedoe vergoed.
Ik had waterschade. Heel vervelend. Ik ben zeer tevreden over de vlotte hulp en begrip toen ik weer op zoek moest naaar iemand anders om het te verhelpen
Zeer duidelijke communicatie omtrent de schademelding en aan te leveren stukken en heel.fijn de juiste verwachtingen scheppen omtrent de afhandeling en deze ook stipt nakomen. Prettig om te ervaren dat er nog mensen aan het werk zijn die doen wat ze zeggen.
Alles is per email afgehandeld en prima in orde gekomen!
Snelle reactie en snelle afhandeling!! Heel netjes te woord gestaan!!
Onze televisie was stuk gegaan omdat ons zoontje er per ongeluk speelgoed tegenaan had gegooid. Na drie jaar nog nieuwwaarde min eigen risico uitgekeerd gekregen. En snel afgehandeld. Tevreden!
Prima
Duidelijke afspraken en afhandeling.. Na indienen factuur en betaalbewijs was de vergoeding binnen 2 wkn ontvangen.. Wij zijn zeer tevreden met deze manier van werken.
Na een ongelukje met mijn bluetooth oortjes in een gewassen broekzak heb ik contact gezocht met mijn verzekeraar. Ik was er bang voor dat elektronica niet gedekt zou zijn of minimaal een eigen risico zou hebben. In dat geval was het niet waard geweest, omdat de oortjes slechts €100 nieuw waren. Na 1 formulier online met een factuur als bijlage kreeg ik binnen 2 dagen direct toestemming om een nieuw paar oortjes te kopen. Na nog een paar dagen was het aankoopbedrag aan me overgemaakt. Het enige wat ik kan bedenken dat het proces nog makkelijker maakt zou een app op mijn telefoon zijn om direct een foto te kunnen uploaden of een factuur door te sturen.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.