In verband met omstandigheden later op reis. Snelle en correcte afwikkeling en uitbetaling.
Via carglass goed geholpen,zij hebben alles geregeld met de verzekering
Professioneel en snelle service
Prima.
Schade is goed afgehandeld en hersteld.
Alles prima geregeld en afgehandeld.
Communicatie was zeer goed zowel telefonisch als digitaal
Woongarant reageert snel en adequaat.
Prettig telefonisch contact . Gemakkelijk te regelen via foto’s & email.
Het bedrag van de schade in vergelijking met de buren wijken erg uiteen. Moest veel email sturen voordat het werd behandeld. Lang moeten wachten op het antwoord en het geld.
Allereerst bedankt voor het invullen van de recensie. Wij vinden het jammer dat u ons zulke lage cijfers geeft. Omdat we graag leren van (eventueel) gemaakte fouten, pogen we bij een slecht ‘rapportcijfer’ altijd contact op te nemen met een verzekerde. We kunnen dan kijken of we bijvoorbeeld e.e.a. kunnen toelichten of dat we op een andere wijze een positieve draai aan de zaak kunnen geven. Wij hebben inmiddels meerdere malen geprobeerd om met u in contact te komen. Helaas mochten wij van u verder niet meer vernemen. Bezien wij het dossier, dan zien wij dat er wat verwarring was over het soort schutting. Hiervoor hebben wij onze excuses voor aangeboden. De schade uiteindelijk geregeld voor een veel hoger bedrag dan hetgeen de oudere schutting nog waard was. Dit hogere bedrag werd expliciet door u geaccepteerd. Wij hadden verwacht dat u om die reden tevreden zou zijn met de schaderegeling maar helaas blijkt dit niet het geval te zijn. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst wel naar tevredenheid van dienst zijn.
De schade werd serieus genomen en snel afgehandeld. Ik heb het bedrag zoals beloofd binnen een week terug gestort gekregen. Het enige puntje was dat ik zelf het bedrag voor moest schieten, misschien was ik niet in de mogelijkheid om dit te kunnen doen, had het dan anders gekund ?
Alleen jammer van het eigen risico van 75 euro.
Na telefonisch contact te hebben gehad, was alles snel geregeld in een stressvolle situatie.
Snelle reactie op de door mij ingediende schade. Tussentijdse vragen vlot beantwoord.
Er werd helder en duidelijk gecommuniceerd over wat er van ons verwacht werd qua aanleveren van stukken.
Was een goed gesprek en alles is goed uitgelegd wat wel en niet verzekerd was..
Snel alles geregeld en duidelijk uitleg hoe de schadeafwerking ging
Alles werd geregeld zonder ergens achteraan te hoeven gaan. Verliep erg soepel. Zoals het hoort.
Prima service snelle afhandeling. Klein misverstand betreffende vergoeding. Maar snel en coulance oplossing.
Zeer goed geholpen, snelle afhandeling van de schade.
Vriendelijke mensen aan de telefoon
Ben goed geholpen en de mails werden netjes beantwoord.
Alles goed en snel geregeld.mon compliment
Vanaf het aanmelden tot en met het betalen van de schade een eerlijke en transparante afhandeling.
Zeer prettig
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.