Filters

10

Mijn schade werd vlot en correct afgewikkeld

Mijn schade werd vlot en correct afgewikkeld: duidelijke procedure, heldere vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima en snelle service!

Via de mail is alles goed en snel afgerond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
3

Mijn ervaring is slecht

Mijn ervaring is slecht en niet tevreden

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en makkelijk

Dit was mijn eerste schadeclaim, en ik was er in 5 min mee klaar. Fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

zeer tevreden

De reparatie van het dak na stormschade verliep goed. Uitgevoerd door het herstelteam van Woongarant, zonder dat ik naderhand een rekening kreeg. Kortom: goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

snel en professioneel!

snel en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en netjes geregeld

Woongarant voelt erg persoonlijk, maar tegelijk vakkundig aan. Geen ingewikkeld doorkiesnummer, maar vrij snel iemand aan de lijn. Ik ben altijd goed geholpen. Ik heb er diverse polissen lopen (inboedel, autoverzekering, enz.) Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

De schade is correct en naar tevredenheid afgehandeld.

De schade is correct en naar tevredenheid afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

schade afhandeling is tot grote tevredenheid opgelost

schade is vervelend, maar met jullie hulp snel en accuraat geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prettig contact

Ik had een sterretje in mijn ruit en er werd de tijd voor mij genomen, waarna ik ook een duidelijk antwoord heb gekregen. Prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle afwikkeling.

Schade werd snel bekeken en het schadebedrag gauw uitgekeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goed geregeld

Snel en duidelijke afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Goed

Goede afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Vriendelijk en snel

Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en ik zou terug gebeld worden door de expert. Dit gebeurde binnen het uur. Mw was vriendelijk en mij een schadeformulier toegestuurd. Er werd snel gereageerd en de schade werd ook snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Kees den Hollander

Keurig geholpen na een stormschade en duidelijk te woord gestaan. Precies wat je van een verzekering verwacht, duidelijke processen en snelle afhandeling. Keurig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

Snelle afhandeling bij stormschade

In de drukke tijd voor verzekeraars na de zware stormen snel geholpen en de schade aan ons dak kunnen repareren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed geholpen

Fijn dat we goed geholpen zijn. Dit was de eerste keer dat we iets aan de verzekering opgaven dus wisten niet wat te verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snel duidelijk

Duidelijke communicatie snelle afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Super

Kort, krachtig, helder, en duidelijke communicatie. Snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
5

Matig

Dossiers worden niet gelezen door medewerkers. Hierdoor wordt onnodig tijd verspilt. Schade expert wordt gestuurd terwijl dit niet nodig was volgens de expert zelf. Hierdoor duurde de afhandeling onnodig lang.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Incorrecte informatie via de telefoon

Ik had gebeld hoe ik mijn ruit schade moest laten herstellen. De jongedame aan de telefoon wilde dat ik een schadeformulier ging invullen, uiteindelijk wist Carglass mij te vertellen dat dat allemaal tussen hen en Woongarant zou worden geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Vlot en goed geregeld

Na storm schade aan dak schuur gehad. Gemeld via website van Woongarant. Binnen 2 dagen reactie en een paar dagen later een aannemer die kwam kijken. 3 weken later gerepareerd en keurig opgelost! Ben er zeer tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Toen het eenmaal liep ging het echt heel snel

Dit jaar had ik schade aan een schutting vanwege een storm en moest ik een hele waslijst aan dingen invullen. Daar heb, ik door stress, naar gereageerd naar een telefoniste aan de telefoon. Ik moet wel zeggen dat deze dame het woord empathie niet kent waardoor ik nog bozer werd. Gelukkig is alles wel goed gekomen en staat de verzekering inmiddels op mijn naam als het goed is en hoop ik jullie, ten eerste in de toekomst natuurlijk niet nodig te hebben want dan heb ik schade, maar door de afwikkeling van de schutting op het laatst was ik toch weer blij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Aanvankelijk (erg) moeizaam, uiteindelijk top!

Ik heb weinig ervaring met het indienen van claims. Wel ken ik het algemene beeld dat mensen hebben van verzekeraars: de klant mag keurig de maandelijkse rekening lappen, maar als de verzekeringsmaatschappij na jaren 'ns over de brug moet komen doet deze moeilijk en zoekt het bedrijf excuses om niet uit te hoeven keren. Ook ik had dit beeld, en dit beeld werd bevestigd na de eerste telefoontjes over mijn melding van een nogal fikse lekkage. De mevrouw van de verzekeringsmaatschappij stuurde deze eenvoudige provinciaal aanvankelijk, nogal kortaf, het bos in met een zoutloos en week afpoeierverhaaltje over lekke voegen. Ik vond haar nogal gehaast, onvriendelijk en wantrouwend overkomen; ze leek me niet het meest gezellige type op verjaardagsfeestjes. Na wat grondig onderzoek zijn we er een tijdje later achtergekomen dat het - verrassing(!) - uiteraard niets met de voegen te maken had. Opnieuw heb ik de verzekeringsmaatschappij gebeld, en wat bewijsstukken overhandigd. Weer werd ik op de voegen gewezen, en ik kreeg sterk de indruk dat de dame aan de lijn mij ervan wilde weerhouden om een claim in te dienen. Dat is gewoon de aard van het (verzekerings)beestje, denk ik dan maar. Na voet bij stuk te hebben gehouden stuurde Woongarant de/een schade-expert van A-One naar de provincie. 'n Schappelijke, goedlachse, maar kritische vent die - na het aanschouwen van de lelijke, vochtige plekken op de muren - toch wel wat meer inzicht had dan de fantasieloze telefoniste. Koffie wilde hij niet. Binnen een week kregen we groen licht voor het opsporen en herstellen van de lekkage en binnen twee weken na het herstel kwam Woongarant mij voor 100% tegemoet. Zonder gezeik. Misschien is dat de normaalste zaak van de wereld (ik ben immers een keurig betalende klant), maar ik ben daar toch heel blij mee! Bij dezen alsnog een groot compliment voor Woongarant. En dat mag ook best 'n keer in deze barre tijden van chronische verongelijktheid en instrumentele lange tenen. Bedankt. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.