Duidelijke instructies wat te doen bij schade, keuze hoe je het wil afhandelen . Uitbetaling om zelf te repareren of dat er een klus bedrijf langs komt,. Snelle afhandeling . Tevreden
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dat is precies waar ik van hou En ik zeg altijd, je komt er pas achter wat je aan je verzekering hebt, als je ze nodig hebt.
Snel afgehandeld
Vrij snel mijn schade afgehandeld zonder gedoe ben zeer tevreden.
Goede en snelle afhandeling schade
Binnen enkele dagen was de schade betaald
Je wordt gehoord en zijn beleefd en vrij technisch aangelegd. Weet waar het over gaat.
snelle afhandeling na waterschade achteraf was ik misschien iets te snel akkoord gegaan met voorstel van bedrag waar ik het probleem niet mee opgelost kreeg. desalniettemin netjes en snel geregeld.
Ik ben goed en snel geholpen
Zeer goed en netjes afgehandeld
paar keer schade gehad en dit werd telkens binnen een paar dagen afgehandeld. Gewoon helemaal super.
Altijd een fijne verzekering gehad. Echter voor ons na herwaardering huis te duur.
Ik ben heel te vreden hoe ik ben geholpen. Na het verzenden van de mail heb ik al heel snel een terugkoppeling gekregen hoe en wat het was heel duidelijk.
Onze schade was eenvoudig te melden via de portal. De portal is niet super goed ingericht voor schades aan een woning (moest een merk en type opgeven, betreft echter schade aan een schutting). De foto's spraken echter voor zich, kreeg al snel response dat de zaak in behandeling was genomen. Binnen 24 reactie van een medewerker, bevestiging van ticketbehandeling, wel een aantal vervolgzaken die ik moest regelen. Politie aangifte, schaderapport, buurtonderzoek etc. Nadat dit allemaal was geregeld werd het herstel snel goedgekeurd. Na herstel werd de factuur snel vergoed. Nu viel de schade relatief mee, kon ik goed helpen en was geen haast geboden. In gevallen waar meer spoed/impact is en de klant meer ontdaan is door de situatie, loont het wellicht meer te ondersteunen bij de aangifte, onderzoek en zeker bij het zoeken naar een schade expert of herstellende partij. Dat zou een mooie aanvulling op de service en beleving kunnen zijn.
Na storm was loodflap van dak open gescheurd. Ze hebben het prima opgelost.
Prima afhandeling van de schade
Ik vond mijn ervaring tijdens de afwikkeling van de schade met Woongarant niet prettig. Ik kreeg een mail van mevr. de Wit over het verhalen van de schade: Verhalen van uw schade Uw schade kunnen wij trachten te verhalen bij het Waarborgfonds motorverkeer. Het Waarborgfonds hanteert echter strenge eisen. Bijgaand zenden wij u informatie hierover enz.... Het was niet mijn vraag om gebruik te maken van het Waarborgfonds. Ik wilde de schade via mijn verzekering, waar ik trouw maandelijks voor betaal verhalen. Het telefonische contact met een medewerkster was niet prettig! Ik werd niet als trouwe en iedere maand betalende klant behandeld, maar als iemand die uit is op een vergoeding van de kosten en dat was niet prettig. Dit moet niet meer gebeuren, anders zoek ik een andere maatschappij!
Allereerst spreken wij onze waardering uit over recenseren van onze dienstverlening. Omdat u het contact als naar ervaarde, hebben wij u inmiddels gesproken. Het schadedossier is inmiddels correct afgehandeld en uw voertuig is hersteld. Wij kunnen telefoongesprekken niet terugluisteren. Het spreekt voor zich dat het contact met u op een correcte en vriendelijke wijze hoort te verlopen. Nu dat kennelijk niet is gebeurd, bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan. Hopelijk kunnen wij een volgende schade wel naar volle tevredenheid voor u afhandelen.
Eerste keer bellen. Daar zijn we direct juist geïnformeerd en meteen is er een oplossing aangedragen. De schadeafhandeling was binnen een 3 dagen geregeld. In ėėn woord super!
Alles is goed en snel afgewikkeld
Goed geregeld, snelle actie
Nadat ik mijn schade ingediend had is het op zeer snelle wijze afgehandeld naar alle tevredenheid.
Snel en duidelijk bereikbaar ook nadien netjes en snel afgehandeld.
Duidelijk,goed en deskundig.
Schade claim is snel in behandeling en naar volle tevredenheid afgehandeld
Mijn ervaring is dat er een goede afwikkeling is en ik niet lang hoef te wachten
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.