Filters

10

Snelle afwerking

Een super snelle afwerking en uitbetaling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Hele goede service

Erg goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Snelle reactie en afhandeling

Mijn ervaring met woongarant is dat ze snel reageren en de afhandeling van schade ook soepel verloopt. Soms vraag ik mij wel af waarom ik verzekerd ben. Wij hebben door een brandje schade opgelopen wat ik dan jammer is dat je niet alle schade vergoed krijgt en soms maar 10% van het bedrag wat je aan schade hebt dat vind ik wel jammer zo kan je niet eens de spullen vergoeden of nieuw kopen omdat je niet alles terug krijgt in dat geval denk ik waarom ben ik in Gods naam verzekerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top!

aanvraag zeer snel in behandeling genomen en afgehandeld, mijn complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed Afgehandeld

Snelle afwikkeling van de financiële afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Makkelijk vriendelijk en snel afgehandeld

Vriendelijk en duidelijk geholpen via mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geen gezeur, gewoon goed geholpen.

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Het is goed gekomen

Het duurde lang voordat er aan de verzekering van de andere partij was uitgekeerd. Ik weet alleen niet of dat aan woongarant of de andere partij ligt. Wel ben ik twee keer uitstekend geholpen op vragen die ik hierover aan de servicedesk stelde. De communicatie over de gevolgen met de polis zoals ik die afgesloten heb was ook helder. Wellicht had er een bericht uit kunnen gaan wat er nog van wie verwacht werd. Een procedure waarin de taak van alle betrokkenen beter beschreven is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Kan beter

Van februari bezig veel mailen en tel gedaan,als ik niet gebeld had lag het nog op de stapel de vriendelijke Hr zei dat het al was afgehandeld maar dat was niet zo.verder nu afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Gematigd

De eerste medewerker die ik telefonisch sprak stond mij vriendelijk te woord en gaf aan welke stappen er ondernomen moesten worden. Na het indienen van de schade kreeg ik van een andere Nederweert echter te horen dat mijn claim onwaarschijnlijk was en de offerte te hoog. Na een reactie op een e-mail, waarin gevraagd werd om (nogmaals) foto’s, omschrijving van de oorzaak en de daadwerkelijke rekening, was de aanvraag binnen een dag goedgekeurd en stond het geld binnen 48uur op mijn rekening (reparatie zelf voorgeschoten).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Volledige bedrag werd meteen vergoed

Telefoon was per ongeluk in de wasmachine geweest. Schade gemeld, nieuwe telefoon gekocht, prijs van nieuwe telefoon kregen we terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Raam is vervangen maar het duurde wel lang

Ik belde en werd verwezen naar glashandel. hun zijn vrij snel schade op komen nemen. Reparatie was niet dringend. Duurde vervolgens vrij lang voor ze het nieuwe raam kwamen zetten, maar is wel goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Duidelijke en snelle communicatie

Snel en duidelijke communicatie is key, zeker als het om geleden schade gaat. Vanaf moment één goed geholpen en ik wist meteen waar ik aan toe was. Enorm prettig wanneer het contact met de verzekeraar goed is, de gelede schade is al vervelend genoeg; dat deed woongarant erg goed. Kortom, erg tevreden met de manier waarop woongarant heeft gehandeld en gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super snelle service

Stormschade aan mijn dak, gebeld en binnen een aantal minuten al het schade formulier op mail binnen. Enkele dagen na het indienen van de claim al bericht terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Een zeer goede ervaring met een prima afhandeling.

De afhandeling van de stormschade aan mijn schutting verliep prima. De communicatie was helder. Na het insturen van de rekening werd er snel overgegaan tot vergoeding. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top

Snelle verwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Zeer vriendelijk en accurate medewerker

Medewerker stelde de juiste vragen en gaf goede informatie waardoor ik wist wat ik moest doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Heel erg goed

Na stormschade in het weekend direct het noodnummer gebeld. Zelf een dakdekker geregeld omdat via het nummer alleen de melding werd aangenomen. Vervolgens deze dakdekker foto’s laten maken van de schade en alles laten repareren. Vervolgens een duidelijke mail gekregen met een link waar ik de bon en foto’s van de schade kon uploaden. Alles geüpload en binnen een week werd de schade beoordeeld en geld overgemaakt! Geen gedoe, geen aanvullende (moeilijke) vragen. Alles is keurig en snel afgehandeld. Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

X

X

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en netjes geregeld

Ik had de extra toelichting die gevraagd werd van het voorval nog niet eens ingeatuurd en toen had mijn overbuurman al bericht dat de schade vergoed werd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snelle reactie

Wij waren heel erg blij toen we alles terug kregen, dat hadden we niet verwacht! Binnen een week! Super snel ook.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

Goed geregeld

Wij zijn te vrede met de hulp en oplossingen die we gehad hebben. Expert maatschappij vond ik duidelijk minder

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
4

Zeer slecht

Ik ben inmiddels 15 jaar bij jullie verzekerd en in al deze jaren was dit misschien de 5 keer dat ik wat aangaf, maar iedere keer moet er zoo moeilijk gedaan worden dat ik het contact verbreek en maar zelf betaal. Dit was de eerste keer dat ik ben doorgegaan en na 10 telefoontjes en 5 mails kreeg de tegenpartij zijn 200 euro. Dus contact zeer moeizaam.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfect

Snel afgehandeld en uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.