Filters

6

snelle afhandeling.

snelle afhandeling na waterschade achteraf was ik misschien iets te snel akkoord gegaan met voorstel van bedrag waar ik het probleem niet mee opgelost kreeg. desalniettemin netjes en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Prima en snel geholpen

Ik ben goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer netjes en vlug geholpen

Zeer goed en netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima service

paar keer schade gehad en dit werd telkens binnen een paar dagen afgehandeld. Gewoon helemaal super.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Uitstekende verzekering

Altijd een fijne verzekering gehad. Echter voor ons na herwaardering huis te duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Zeer goed geholpen

Ik ben heel te vreden hoe ik ben geholpen. Na het verzenden van de mail heb ik al heel snel een terugkoppeling gekregen hoe en wat het was heel duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Veel om te regelen, maar uiteindelijk wel heel snel geregeld.

Onze schade was eenvoudig te melden via de portal. De portal is niet super goed ingericht voor schades aan een woning (moest een merk en type opgeven, betreft echter schade aan een schutting). De foto's spraken echter voor zich, kreeg al snel response dat de zaak in behandeling was genomen. Binnen 24 reactie van een medewerker, bevestiging van ticketbehandeling, wel een aantal vervolgzaken die ik moest regelen. Politie aangifte, schaderapport, buurtonderzoek etc. Nadat dit allemaal was geregeld werd het herstel snel goedgekeurd. Na herstel werd de factuur snel vergoed. Nu viel de schade relatief mee, kon ik goed helpen en was geen haast geboden. In gevallen waar meer spoed/impact is en de klant meer ontdaan is door de situatie, loont het wellicht meer te ondersteunen bij de aangifte, onderzoek en zeker bij het zoeken naar een schade expert of herstellende partij. Dat zou een mooie aanvulling op de service en beleving kunnen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Netjes geregeld

Na storm was loodflap van dak open gescheurd. Ze hebben het prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Prima afhandeling van schade

Prima afhandeling van de schade

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
3

Niet prettig

Ik vond mijn ervaring tijdens de afwikkeling van de schade met Woongarant niet prettig. Ik kreeg een mail van mevr. de Wit over het verhalen van de schade: Verhalen van uw schade Uw schade kunnen wij trachten te verhalen bij het Waarborgfonds motorverkeer. Het Waarborgfonds hanteert echter strenge eisen. Bijgaand zenden wij u informatie hierover enz.... Het was niet mijn vraag om gebruik te maken van het Waarborgfonds. Ik wilde de schade via mijn verzekering, waar ik trouw maandelijks voor betaal verhalen. Het telefonische contact met een medewerkster was niet prettig! Ik werd niet als trouwe en iedere maand betalende klant behandeld, maar als iemand die uit is op een vergoeding van de kosten en dat was niet prettig. Dit moet niet meer gebeuren, anders zoek ik een andere maatschappij!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Juist geïnformeerd en nette schadeafhandeling

Eerste keer bellen. Daar zijn we direct juist geïnformeerd en meteen is er een oplossing aangedragen. De schadeafhandeling was binnen een 3 dagen geregeld. In ėėn woord super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goede en snelle afwikkeling

Alles is goed en snel afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geweldig geregeld

Goed geregeld, snelle actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geweldge snelle afhandeling.

Nadat ik mijn schade ingediend had is het op zeer snelle wijze afgehandeld naar alle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Netjes en snel afhandelen.

Snel en duidelijk bereikbaar ook nadien netjes en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed

Duidelijk,goed en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

snel, efficient en transparant

Schade claim is snel in behandeling en naar volle tevredenheid afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goede afwikkeling

Mijn ervaring is dat er een goede afwikkeling is en ik niet lang hoef te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle en fijne hulp!

Wij hadden een fijne hulp met onze schade en werd snel afgehandeld. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Een hele goede service

Na mijn schade werd er binnen 2 dagen een expert gestuurd En was na zijn rapport alles zo geregeld Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle reactie, feedback mag wat beter

Na schade contact opgenomen met direct de bon van de werkzaamheden, ik kreeg een reactie dat de melding was binnen gekomen en zal zo snel.als mogelijk een reactie krijgen, na een paar dagen stond ineens het geld op mijn rekening, super snel dat is top. Maar verder geen reactie, dat zou wel prettig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
2

Onvoldoende

De schade was lang niet gedekt met het vergoedde bedrag. Waardoor we zelf de overige kosten moesten opleggen en zelf uitvoeren. De aangevoerde offerte was nochtans heel correct.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Zeer traag

Maanden lang geduurd en ik moet steeds achteraangaan

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super goed geregeld

De procedure was eenvoudig en alles was zeer snel en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

uitstekend

zeer snelle afwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.