goede en snelle communicatie
Snelle reactie en goede service
Telefoon van mijn zoon was kapot. Hij staat op ons woonadres ingeschreven vandaar dat hij onder onze verzekering viel. Zijn telefoon had hij echter gekregen via zijn stiefvader welke natuurlijk op het adres bij zijn moeder woont. Stiefvader heeft rechtstreeks de aankoopnota mogen indienen in het dossier waardoor de schademelding voort kon gaan. Uitstekende medewerking in een praktijk situatie die helaas meer en meer voorkomt.
Ik had lekkage. Woongarant bleef contact houden tot het opgelost was.
Meedenkend en erg behulpzaam. Heel plezierig ervaring gehad met mijn claim.
De overall afhandeling is naar volle tevredenheid. Ik moest bij het opgeven van de schade foto’s mee sturen en later moest ik nogmaals de foto’s opsturen. Tevens een uitgebreide beschrijving. Dat voelde wat veel ten opzichte van het bedrag van de schade
Prima
Goed contact . Vlotte en duidelijke afhandeling.
In februari stormschade aan de woning. Ondanks de drukte snel en persoonlijk geholpen en duidelijke uitleg gekregen over wat te doen. Omdat het volledige herstel (door enorme drukte) lang op zich liet wachten is eerst de tijdelijke reparatie vergoed en is het dossier open blijven staan tot de volledige reparatie nu na een paar maanden ook is opgelost. De vergoeding van dit deel duurde door een foutje iets langer, maar na 1 telefoontje met een vriendelijke medewerkster ook opgelost. Ben erg tevreden.
Ze hebben mij precies uitgelegd welke stappen in moet ondernemen en bij welke bedrijven ik terecht kan. Ik ben heel tevreden over de manier waarop ik ben geholpen!
Duidelijk gesprek
Werd door medewerkster zeer correct geholpen. Zij heeft steeds meegedacht over de meest practische afhandeling.
Goed
Afhandeling snel en efficiënt.
Gemakkelijk en fijne snelle afhandeling als je in bezit bent van een pc of mobiel
Prima ervaring, alleen erg jammer dat mijn nieuwe broek van 6o euro, NIET verzekerd was. Dat vond ik wel wat vreemd!!!
Goede klantenservice Toch nog goedgekomen communicatie is goed verlopen jammer dat het dossier pas werd doorgevoerd na 3telefoontjes!
De schademelding is goed afgehandeld
Duidelijke instructies wat te doen bij schade, keuze hoe je het wil afhandelen . Uitbetaling om zelf te repareren of dat er een klus bedrijf langs komt,. Snelle afhandeling . Tevreden
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dat is precies waar ik van hou En ik zeg altijd, je komt er pas achter wat je aan je verzekering hebt, als je ze nodig hebt.
Snel afgehandeld
Vrij snel mijn schade afgehandeld zonder gedoe ben zeer tevreden.
Goede en snelle afhandeling schade
Binnen enkele dagen was de schade betaald
Je wordt gehoord en zijn beleefd en vrij technisch aangelegd. Weet waar het over gaat.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.