Goed bereikbaar en duidelijk geholpen. Na goed keuring van de schade het geld direct gestort
Woongarant denkt mee en is behulpzaam.
Door vakkundige mensen adequaat geholpen en vriendelijk.
vriendelijke medewerkerkers aan de telefoon,alles werd duidelijk uitgelegd,en de afhandeling ging super snel.
Na het digitaal indienen van mijn verzoek kreeg ik binnen 3 dagen een reactie. Ik heb aanvullende stukken aangeleverd waarna ik binnen 3 dagen wist dat mijn verzoek werk ingewilligd.
Ik ben prima geholpen door woongarant
Mijn ervaring is niet alleen positief omdat mijn claim positief is afgehandeld. Ik vind de communicatie en het snelle contact heel fijn. Dank.
Vlot, duidelijk en netjes geholpen. In heldere, duidelijke ‘taal’ te horen gekregen wat te doen en/of aan te leveren. Werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Geen klagen.
Zeer goed
Onze schade is goed en heel snel opgelost. Fijne service!
De afhandeling van een schadeclaim was duidelijk en snel.
Het duurde enige tijd vooraleer er een expert bij ons thuis aankwam. Daarop duurde het ongeveer 2 weken voor zijn rapport af was. De behandeling daarna door Woongarant liep vlotter.
Alles heel voorspoedig en vlot verlopen.
Snel en duidelijk
goed en snel geregeld
Goede ervaring, en top service!
Snelle reactie op mijn schade melding
Ik heb schade aan m'n dak. Ik dacht zelf aan stormschade, maar de expert gaf aan dat het meer met onderhoud te maken had. Om de schade te beperken kreeg ik alsnog 600 euro, maar wel tegen kwijting van de schade. Ik heb dit geaccepteerd.
Hele fijn werkwijze. En super snelle service.
Schade goed bekeken en kunnen bespreken.
Ben heel tevreden over de manier van afhandeling van stormschade aan mijn huis. Na het indienen van de nota, werd schade snel vergoed.
Geen
Fijn geholpen
Na schademelding direct reactie, dat ik nog wat foto's moest indienen dit gedaan en snel erna kreeg de info over de verdere afhandeling.
Via de website schade gemeld. Iemand is de schade op komen nemen. Resultaat van de opname was, of het complete kozijn inclusief deur vervangen of reparatie van de schade. Krijg plotseling een schrijven van een reparateur dat ze de deur komen herstellen op een bepaalde datum. Heb hierop gereageerd dat dit in orde was. Heb hierop nooit meer een reactie gehad, tevens heb ik nooit een keuze gehad of ik met de keuze tot reparatie akkoord was. Misschien had ik wel met bijbetaling gekozen voor het vervangen van het hele kozijn. Schade is naar tevredenheid gerepareerd. Zeer vriendelijke en vakkundige monteur.
Beste M.V. Hartelijk dank voor het invullen van de recensie en het goede 'rapportcijfer'. Gezien uw opmerkingen, hebben wij toch de schade nog even bekeken voor u. U had op het schadeformulier aangekruist dat u via ons herstelservice wenste. Daarop hebben wij u een bericht gezonden dat wij voor een hersteller hadden ingeschakeld. Het door u genoemde akkoord heeft ons niet maar wellicht wel onze hersteller bereikt. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u gerust bellen met eens schadebehandelaar: 088-2323012. Wij helpen u graag verder!
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.