Ik erg blij met hun ,
Toen ik het Alarm nummer belde moest ik screenshots van mijn polis doorsturen om te bepalen of ik juist verzekerd was, dit aan de kant van een Duitse snelweg zonder internet bereik, zolang ik niet aan het verzoek voldeed kon ik niet geholpen worden. Daarna moest ik alle initiatief nemen en over waar de auto naartoe moest, hoe dingen te regelen voor een hotel e.d. Bij de afhandeling betaalde men 70% van het eten uit terwijl met van te voren aangaf een budget van 100 euro per dag te hebben voor overnachting en eten.
Beste Kevin, Bedankt voor het beoordelen van onze dienstverlening en de dienstverlening van de hulpcentrale. Helaas was uw ervaring niet positief. Wij hebben de zaak verder voor u uitgezocht. Om te beoordelen of en op welke hulp u recht had moest eerst een diagnose van de schade aan de auto worden uitgevoerd. Omdat schade door pech aan de auto zelf niet is verzekerd (behoudens noodhulp langs de kant van de weg), heeft u zelf een taak in het bepalen waar de auto moet worden onderzocht. U bent immers zelf de eigenaar. Bepaalde extra kosten die uit een dergelijke schade voortvloeien zijn gedekt. Kosten voor voedsel worden echter nooit 100% vergoed omdat u thuis of onderweg ook deze kosten zou moeten maken. Het is gebruikelijk om dan het grootste deel van deze kosten te vergoeden (maar dus niet 100%). Op ons aanbod om de kosten voor het eten alsnog volledig te vergoeden bent u helaas niet meer op in gegaan.
Via e-mail schade gemeld met foto’s en goed geholpen
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Vriendelijke groet, het Schadeteam
Het is dat ik een veel betere prijs heb gekregen voor mijn verzekeringen, anders was ik zeker gebleven.
Jammer dat u bent overgestapt maar toch fijn dat we u goed hebben kunnen helpen. vriendelijke groet, het Schadeteam
Goed bereikbaar, aardig te woord gestaan en een snelle afhandeling.
Fijn dat u zo tevreden bent. vriendelijke groet, het Schadeteam
Ik ben zeer tevreden hoe de schade opgepakt is door jullie! Netjes duidelijk en snel.
Zonder enkele discussies is de schade erkend en vergoed. Met een goede onderbouwing waren we er snel uit.
fijn dat de schade zo coulant is vergoed
Ruit vervanging gemeld, snel opgelost en erg tevreden
Bedankt voor dit mooie cijfer! vriendelijke groet, het schadeteam
Annuleren rondreis in verband met familieomstandigheden
Wat fijn om te horen, daar doen wij erg ons best voor. Vriendelijke groet, het schadeteam
Waterschade aan onze houten vloer opgelopen, binnen 3 dagen was alles uitstekend geregeld, onze complimenten hiervoor!
Bedankt voor uw compliment. Fijn dat alles zo snel is opgelost. vriendelijke groet, het schadeteam
Erg blij dat mijn kapotte telefoon is gemaakt. Snel en duidelijke communicatie.
Snelle goede service
Erg vervelend als zoiets jou overkomt. Fijne afhandeling is dan zeer prettig.
Ik heb na het online indienen van een schade snel reactie gehad en de schade is snel afgewikkeld.
Nvt
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Vriendelijke groet, het schadeteam
Claim online ingediend en deze was binnen 48 uur behandeld en afgewikkeld. Makkelijk website en zeer heldere communicatie. Ik was blij verrast
Moest veel handelingen doen in verhouding met andere verzekeringen. Tussen de schade en de offerte en factuur en uiteindelijk betaling, daar gaat aardig wat tijd tussen zitten.
Ik had wat waterschade en Woongarant heeft het snel hersteld. Ik ben zeer tevreden.
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Heel snel afgehandeld - vriendelijke expert
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Kleine brandschade snel en adequaat opgelost.
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Snelle terugkoppeling en snelle afhandeling van de schade.
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
goed afgehandeld.
Schade is snel en effectief afgehandeld. Communicatie was vlot en duidelijk.
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Super geholpen..geen moeilijk gedoe duidelijk
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.