Ging goed
Na 1 telefoontje alles via mail ingediend, Duidelijke terugkoppeling en snelle afhandeling
Keurig afgewerkt
Na het indienen van de claim heeft de medewerker van Woongarant diverse stukken opgevraagd ter onderbouwing. Na beoordeling van de stukken heeft Woongarant de zaak snel afgehandeld. Erg goed.
Leuke en professionele bediening. Behulpzaam voor de klant.
Het was voor mij onduidelijk of ik mijn schade kon claimen met mijn verzekering en daarom heb ik gebeld. De juiste optie zat niet in het keuzemenu en via een bandje werd gewezen op het online schadeformulier. Dat heb ik toen maar ingevuld in de veronderstelling dat ik vanzelf bericht zou krijgen als het niet gedekt was. Nadat ik de schade online had gemeld inclusief foto's had ik binnen 2 dagen bericht dat de schade vergoed zou worden. Direct na reparatie van de schade heb ik de factuur gemaild. Enkele dagen daarna stond het bedrag al op onze rekening.
Snel bericht en alles was zeer snel en prettig afgehandeld, wel zo fijn als je met de ellende van schade zit
Mijn goede ervaring: mijn zoon had de vlam in de pan waardoor er veel schade was aan het gasstel. Dit is zeer snel en prettig afgehandeld!! Mijn slechte ervaring: ik heb schade gemaakt aan een stoel op een vakantieadres. Ik heb daarover gebeld met Woongarant en mij werd gezegd dat ik de schade kon indienen. Het heeft veel moeite en energie gekost dit te regelen omdat het een vakantieadres in Kopenhagen betrof. Een tijdje daarna werd de claim afgewezen omdat het niet onder mijn verzekering viel volgens Woongarant. Dat hadden ze beter meteen kunnen zeggen/melden. Dat had veel gedoe gescheeld.
Het gemak van indienen en de snelle reactie van Woongarant zijn zeer zeldzaam
Ik had een schade die snel beoordeeld en uitbetaald is. Prima communicatie en afhandeling.
Goed geholpen!
Hele snelle afhandeling
Goed en snelle afhandeling
Snel en accuraat
Gedegen afwikkeling met oog voor delen van de verantwoordelijkheid van beide betrokkenen in de situatie waarbij schade was ontstaan.
Goed geholpen
Houden je goed op de hoogte. Snelle afhandeling
De schade inspecteur heeft snel contact opgenomen en langs geweest. Daarna vond ik de communicatie vrij matig. Ik heb nauwelijks feedback gekregen. Zelf via de mail gevraagd over het verloop , maar antwoord duurde meer als een week en dit is tot driemaal gebeurd.
Goed bereikbaar en duidelijk geholpen. Na goed keuring van de schade het geld direct gestort
Woongarant denkt mee en is behulpzaam.
Door vakkundige mensen adequaat geholpen en vriendelijk.
vriendelijke medewerkerkers aan de telefoon,alles werd duidelijk uitgelegd,en de afhandeling ging super snel.
Na het digitaal indienen van mijn verzoek kreeg ik binnen 3 dagen een reactie. Ik heb aanvullende stukken aangeleverd waarna ik binnen 3 dagen wist dat mijn verzoek werk ingewilligd.
Ik ben prima geholpen door woongarant
Mijn ervaring is niet alleen positief omdat mijn claim positief is afgehandeld. Ik vind de communicatie en het snelle contact heel fijn. Dank.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.