Netje en correct
150 euro eigen risico wat nergens in de polis voorwaarden stond. 10 jaar lang betaald en dan na 10 jaar, 1 schade en zo een naaistreek uitvreten.
Beste meneer Schneider, Uw reactie kunnen wij niet geheel plaatsen. Wij zullen via een andere weg inhoudelijk op uw beoordeling reageren en zouden het op prijs stellen als u onze dienstverlening opnieuw zou willen beoordelen. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
De behandeling vanuit woongarant is duidelijk en vlot qua afhandeling
Tijdens het weekeind schade aan een dure ipad-pro. volgens de website 24/7 bereikbaarheid, dus zaterdag gebeld. Zeer vaag telefoongesprek: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Verder zoeken op de website. Andere tekst, andere telefoonnummer. Gebeld. Zelfde gesprek met dezelfde persoon: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Nog maar eens op de website. Heeeee we kunnen de schade online melden! Als die medewerker dat nou gezegd had en dat iets duidelijker op de site had gestaan.... Schade gemeld, gevraagde foto's bijgevoegd. Al snel reactie: ja maar er moeten meer foto's bij. Goed hoor, maar dat had je dan ook even op de website kunnen zetten, toch? En daarna razendsnel geregeld en betaald. Dat was dan weer fijn. Onderstaande scores zijn dus een weging van de verschillende contactmomenten in het weekeinde, op de website en met de schadebehandelaar
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw tip meegeven aan onze alarmcentrale. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Schade is gemakkelijk te melden. Snel reactie ontvangen en het schadebedrag werd vlot uitbetaald. Herstelkosten vielen iets hoger uit, maar werden netjes vergoed.
Bedankt voor dit mooie cijfer en de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn dat u het als uitstekend heeft ervaren! Vriendelijke groet Woongarant
De communicatie via de telefoon was goed. Per email kon het wat personelijker en gedetailleerder. Deze waren vrij standaard.
Prima geregeld
Natuurlijk is het fijn dat we de kosten vergoed hebben gekregen. Zoals het is opgepakt en het contact Vonden wij heel netjes. Op zich was het ook snel afgehandeld.
Het heeft even geduurd en er waren haken en ogen
Goede service
Ik werd snel geholpen. Duidelijke communicatie en komen afspraken na. Echt heel tevreden!
Ik ben goed geholpen en het probleem is verholpen. Het heeft wel wat langer dan een maand geduurd voordat alles rond was. Dat zou wel wat sneller mogen.
Via internet schade gemeld. Ondanks dat ik geen aankoopintentie meer had toch keurig vergoeding gekregen
prima afhandeling van mijn ingediende schadeclaim
Na het aanmelden van een schade werd ik er na enkele maanden op geattendeerd dat ik nog geen declaratie had ingediend (de werkzaamheden werden uitgesteld ivm personeels en materiaal gebrek). Na het insturen van de factuur werd deze supersnel uitbetaald.
Terrible service from Woongarant. It took two years (!) for repairs to be finalized, and only because I followed up with RWRepair and Schadeherstel Bergen myself. Woongarant did absolutely nothing to coordinate the work and was very poor in their communications. If I had not made dozens of phone calls and written dozens of emails to the contractors, the water pipe would still be leaking. Extremely disappointing. The service from Woongarant was so bad that an independent specialist had to get involved to compel Woongarant to do their job. Even after two years, we are still waiting on compensation for damages caused by one of the contractors.
Thank you for your review. We are sorry to hear that you are not satisfied. The moment your damage is repaired by the damage repair service, the contacts go directly through them. We have therefore evaluated your damage with the parties involved. Due to the fact that multiple claims had occurred at your address, the settlement of your claim took more time. Unfortunately, after completing your damage, it turned out that some damage had been caused by the contractor. This has now been repaired by the contractor and we hope, despite the long period, your damage has been repaired to your satisfaction. Kind regards, Woongarant Volmacht
Inductie glasplaat kapot, was nog te gebruiken. Indien dit niet zou kunnen dan zat ik ruim 3 weken zonder kookplaat
Beste Jan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Een schade is altijd vervelend en wij denken graag mee inzake 'noodvoorzieningen'. Gelukkig was dit in deze niet nodig en kon de beschadigde kookplaat nog gebruikt worden. Uit het dossier maken wij op dat de schade is gemeld op 2/9 en op 6/9 is bevestigd met het verzoek om aanvullende informatie. De behandelaar heeft hierbij meegedacht in een mogelijke oplossing. Na ontvangst van deze informatie is herstel van de kookplaat binnen 5 dagen akkoord bevonden. Wij kunnen ons daarom ook niet vinden in de rapportcijfers en zouden het op prijs stellen als je dit nader zou willen toelichten zodat wij kunnen kijken hoe we je bij een onverhoopte toekomstige schade beter van dienst kunnen zijn.
Prima
Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat u het gevoel heeft goed geholpen te zijn.
Is allemaal snel geregeld zonder veel rompslomp . Schade werd netjes opgenomen en definitief herstel ook netjes geagendeerd en op afgesproken datum en tijdstip uitgevoerd. Gewoon goed geregeld.
Schade gemakkelijk online ingediend en afgehandeld.
Er word naar je geluisterd en worden dan ook goeie oplossingen aangeboden.
Zodra de offerte binnen was kreeg ik de eerste 50% al betaald en na het indienen van de factuur is het overige deel ook snel afgehandeld
Eenvoudig om de schade te melden en een snelle afwikkeling.
Wij hebben een goede en snelle afhandeling gehad. Zijn goed geholpen.
Mijn schadeclaim werd snel opgepakt en kon op een snelle afhandeling rekenen.
Bedankt voor deze mooie punten. Wij zijn blij dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.