Heeft in totaal 6 maanden geduurd vanaf het moment dat ik een schade heb ingediend totdat het was opgelost. Moest zelf overal meermaals achteraan bellen, anders was het nu nog niet opgelost. En dat terwijl wij een klein baby’tje hadden van een paar maanden oud wat al die tijd in de vochtproblematiek heeft gezeten. Ben erg teleurgesteld!
Heeft in totaal 6 maanden geduurd vanaf het moment dat ik een schade heb ingediend totdat het was opgelost. Moest zelf overal meermaals achteraan bellen, anders was het nu nog niet opgelost. En dat terwijl wij een klein baby’tje hadden van een paar maanden oud wat al die tijd in de vochtproblematiek heeft gezeten. Ben erg teleurgesteld!
Na wat missende documenten, schade prima afgehandeld. Snel e-mail verkeer top.
Snel contact gehad 1x een weder vraag en het was geregeld
Snel contact gehad 1x een weder vraag en het was geregeld
Snel contact gehad 1x een weder vraag en het was geregeld
Het kan dus nog. Schade snel afhandelen. Op iedere stap binnen paar dagen reactie en ook uitkering was er binnen een week na factuur. Ongekend snel allemaal. Hulde.
Heel goed geholpen met de aanvraag goede communicatie omtrent de uitbetaling en het bedrag was een week later op de rekening ...top
Heel goed geholpen met de aanvraag goede communicatie omtrent de uitbetaling en het bedrag was een week later op de rekening ...top
Heel goed geholpen met de aanvraag goede communicatie omtrent de uitbetaling en het bedrag was een week later op de rekening ...top
Ik heb een mail gehad met vragen over de schade, prima, beantwoord, komt er weer een mail met vragen. En daarna nog 1. Kan dat niet gewoon in 1 algemeen vragenformulier?
Ik heb een mail gehad met vragen over de schade, prima, beantwoord, komt er weer een mail met vragen. En daarna nog 1. Kan dat niet gewoon in 1 algemeen vragenformulier?
Ik heb een mail gehad met vragen over de schade, prima, beantwoord, komt er weer een mail met vragen. En daarna nog 1. Kan dat niet gewoon in 1 algemeen vragenformulier?
Ik heb een mail gehad met vragen over de schade, prima, beantwoord, komt er weer een mail met vragen. En daarna nog 1. Kan dat niet gewoon in 1 algemeen vragenformulier?
Ik heb een mail gehad met vragen over de schade, prima, beantwoord, komt er weer een mail met vragen. En daarna nog 1. Kan dat niet gewoon in 1 algemeen vragenformulier?
Snel en goed geholpen
Snel en goed geholpen
Na stormschade februari 2022 gebeld. Kreeg een bedrijf 100 km verderop toegewezen. Gebeld, situatie uitgelegd en gevraagd om bedrijf uit de omgeving. Volgende dag al contactmet bedrijf en 2 weken later de buiten reparaties afgehandeld. Schilderwerk binnenshuis paar maanden later, maar dat had voor ons ook geen haast. Alles bij elkaar: tevreden
Ze lieten zich zien als soepel en prettig . Kort in de communicatie. Erg fijn.
Na een corrigerend belletje mijnerzijds is het alsnog goed afgehandeld.
Uiteindelijk is alles goed opgelost.
Snelle correcte afhandeling.
Alles duidelijk wat moest worden aangeleverd, daarna een wedervraag gehad en keurigen mail ontvangen dat het bedrag binnen een week gestort zou zijn. Prima afgehandeld
Nadat ik lekkage had, contact opgenomen met Woongarant. De lekkage laten verhelpen en ik kreeg de kosten die ik gemaakt had snel weer terug.
Snelle reactie, na wat ontbrekende documenten. Snel afgehandeld prima.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.