Filters

8

Ik vond het moeilijk dat ik alle stukken digitaal aan moest leveren.

Na een voor mij moeizame start van de procedure (het aanleveren van de offerte, de foto's, de rekening) is de claim toch netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Goed en snel geholpen.

TV was kapot gegaan doordat zoonlief er iets tegenaan gooide en was verrast dat we het allemaal vergoed kregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Uitstekend en snel geholpen.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Ik ben enorm tevreden met de hulp en steun van Woongarant!

Wij hadden glasschade, en in dezelfde tijdsperiode ook waterschade ten gevolg van dak lekkage. Woongarant heeft na deskundig onderzoek besloten om beide, na deskundige schade expertise, zonder moeilijke protocollen beide te vergoeden. Dit alles gebeurde vlak na het overlijden van mijn man, in een periode die al enorm zwaar en moeilijk was, en het was erg prettig om de hulp en steun van Woongarant hierbij te mogen ervaren. Nogmaals van harte bedankt lieve mensen van Woongarant!! Ans Domen-Koch

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
5

Weinig behulpzaam

Mijn ervaring met Woongarant is dat ze weinig behulpzaam zijn. Bedankt voor de melding en zoek verder maar uit wie bij ons aangesloten is om de schade te herstellen..

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed en vlot geholpen

Goed en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer vlotte afhandeling

Werd vriendelijk geholpen aan de telefoon. Zeer snelle reactie en uitbetaling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
6

Moeizaam

Fouten bij het berekenen van de afhandeling uitbetalen, voorbeeld twee keer eigenrisico bedrag af houden , komt na bellen wel goed maar hoeft niet als beter leest , dit krijg ook te horen als je iets denkt dat gedekt is , en blijkt niet gedenkt te zijn dan wordt er gezegd door verzekeraar u heb de kleine lettertjes niet goed gelezen ,

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goed

De aanleverstukken zijn soms lastig als je met 2e hands artikelen zou kunnen werken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Gewoon uitstekend geregeld

Fijn contact met de mensen op kantoor, duidelijke afhandeling. Op basis van wat kan en mag. Gehoord voelen en de juiste informatie krijgen. Schade is al rot genoeg. Fijn dat mensen meedenken en je helpen wanneer je niet weet hoe of wat rondom je schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Schade snel afgewikkeld

Nadat ik.de schade gemeld heb en de gegevens zoals de offerte van de schade had opgestuurd is de afwikkeling en betaling super snel afgehandeld. Binnen 2 weken alles afgerond. Wij zijn super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Goede ervaring.

Prima geen op of aanmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Snelle opvolgibg

Schade aan meterkast gehad, door vakantie nota later ingediend dan gepland. Schade gehonoreerd, snelle en constructieve afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Dit was top

Ik had waterschade deze ingediend en kreeg goede hulp van uit klanten service. Daarna het schema aangehouden van wat ik moest doen en werd daarna uitbetaalt in wat de schade nu kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Serieuze behandeling

Het koste wel even tijd om alle bewijsstukken waarom gevraagd werd bij elkaar te zoeken, maar ik vind dat de schadebehandelaar secuur te werk is gegaan. Ik heb niet alles vergoed gekregen, maar de behandelaar heeft dat in het besluit goed uitgelegd en ik begrijp waar het vandaan komt (ook al klopt het niet helemaal).

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Schade correct afgehandeld!

Na melding goed geïnformeerd en overeenkomstig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Professioneel

Schade is snel en professioneel opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
4

Slecht

Je betaald elke maand je verzekering en als je wat schade hebt dan is het niet veel dat ze uitkeren.Dit valt ons erg tegen. Vriendelijke groet Lies en Fieke Lukassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Great company

My garden fence was broken during high wind(natural calamites). I spoke with the agent of Woon Garant and they help me to fix quickly. I was fully covered under Woon Garant insurance umbrella. Thank you, Woon Garant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Great company

My garden fence was broken during high wind(natural calamites). I spoke with the agent of Woon Garant and they help me to fix quickly. I was fully covered under Woon Garant insurance umbrella. Thank you, Woon Garant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Great company

My garden fence was broken during high wind(natural calamites). I spoke with the agent of Woon Garant and they help me to fix quickly. I was fully covered under Woon Garant insurance umbrella. Thank you, Woon Garant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Great company

My garden fence was broken during high wind(natural calamites). I spoke with the agent of Woon Garant and they help me to fix quickly. I was fully covered under Woon Garant insurance umbrella. Thank you, Woon Garant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en goed geregeld

Diefstal uit de auto en spullen werden vergoed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
6

Moet lang wachten totdat het probleem wordt opgelost

Heeft in totaal 6 maanden geduurd vanaf het moment dat ik een schade heb ingediend totdat het was opgelost. Moest zelf overal meermaals achteraan bellen, anders was het nu nog niet opgelost. En dat terwijl wij een klein baby’tje hadden van een paar maanden oud wat al die tijd in de vochtproblematiek heeft gezeten. Ben erg teleurgesteld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Moet lang wachten totdat het probleem wordt opgelost

Heeft in totaal 6 maanden geduurd vanaf het moment dat ik een schade heb ingediend totdat het was opgelost. Moest zelf overal meermaals achteraan bellen, anders was het nu nog niet opgelost. En dat terwijl wij een klein baby’tje hadden van een paar maanden oud wat al die tijd in de vochtproblematiek heeft gezeten. Ben erg teleurgesteld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.