Claim naar tevredenheid opgelost, ook de tijdsduur was erg snel. Zeer tevreden!
Beste Aebe, Erg bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Snelle afwikkeling. Wij zijn erg tevreden.
Beste Randy, bedankt het het compliment en fijn dat er een snelle afwikkeling was. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Bij schade was mijn eerste contact telefonisch om te vragen of jullie werken met erkende bedrijven. Hier op werd gezegd dat er geen bedrijven genoemd kon worden. Dacht omdat er zo veel malafide uitvoerders zijn hier juiste info te vinden. Kreeg na kritisch doorvragen nog net Techniek Nederland door. Daarbij werd er halstarig vastgehouden aan het online doorgeven van de schade. De leiding zal eerst niet onder jullie vallen, terwijl dat wel in de schade clausule staat. Later werd daar per mail op teruggekomen. Hierdoor voelde ik mij niet erg serieus genomen. Afhandeling was wel snel, maar qua klantvriendelijkheid kunnen er nog slagen gemaakt worden.
Beste Esther, Bedankt voor het invullen van een recensie. Hiermee kunnen we zien wat er wél en wat er niet goed gaat bij de behandeling van een schade. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw ervaring bleek helaas niet positief. Helaas is niet na te gaan met wie u destijds heeft gesproken. Onze telefonisten zijn lang niet altijd de schadebehandelaar. Dat kan een reden zijn om de beller te verzoeken om de schade te melden of e.e.a. op papier/mail te zetten zodat een specialist ermee aan de slag kan. U mag daarbij natuurlijk wel verwachten dat u correct te woord wordt gestaan. Als dat niet zo is geweest dan bieden wij hiervoor onze excuses aan. Doorgaans zullen wij zelf niet direct bedrijven noemen voor onderzoek of herstel omdat u hier zelf vrije keuze in heeft, uitzonderingen daargelaten. Indien een schade gedekt blijkt, kunnen we wel vaak een hersteller voor u regelen. Inmiddels hebben wij u persoonlijk benaderd over deze kwestie en hebben u inhoudelijk (en uitgebreid) de zaak aan u toegelicht.
Met één telefoontje was het helder hoe ik de schade kan indienen en ging de afwikkeling voorspoedig.
.
/eenvoudige melding,
Goed en snel meegedacht door Wout en collega's, waardoor de schade van mijn vakantie snel teruggeboekt was en ik onbezorgd weer kon genieten van de rest van de vakantie.
Snelle reactie op de eerste email. Goede duidelijke vraag om vervolginformatie. Daarna wederom snel antwoord en afhandeling
Telefonisch goed geholpen. Afhandeling van schade goed.
- Binnen 1 werkdag antwoord op mijn vraag of ik in aanmerking voor schadevergoeding kwam. - Vervolgens binnen 1 werkdag goedkeuring van schadevergoeding na het indienen van mijn claim. - na 7 dagen werd het geld gestort op mijn rekening. Kortom, zeer tevreden over de afhandeling en de snelheid.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw de afhandeling van uw schademelding zo vlot verliep. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Schadeclaim makkelijk online ingediend. Snelle afwikkeling door de behandelaar. Erg tevreden.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat waarbij we niets meer zien van de te geleden (water)schade. Het desbetreffende bouwbedrijf heeft goed werk geleverd. Eind goed, al goed dus. Echter heeft het in onze ogen allemaal vrij lang geduurd. Dit waarschijnlijk omdat het langs meerdere partijen gaat (rw repair, bouwbedrijf, verzekeraar) Hier is tot op zekere hoogte natuurlijk begrip voor. Echter in totaal hebben wij 3 weken zonder water gezeten in ons huis. Met 2 kleine kinderen is dat in onze ogen een onhoudbare situatie. Meerdere malen gevraagd of er spoed achter gezet kon worden maar er werd weinig gehoor aan gegeven.
Snel en duidelijk.
Beste, Fijn dat u ons positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Snel afgehandeld en geen omkijken naar
Het indienen ging gemakkelijk net als het contact via mail + duidelijk hoe de werkwijze is van de afwikkeling
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Vanaf moment dat een parfumflesje het won van de badkamer tegel uitstekend geholpen door woongarant. Zij zorgde ook voor het herstel en omdat dit onder de verzekering stond hebben we hier geen factuur van gezien. Ontzettend prettig
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Een schademelding snel en efficient afgehandeld!
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Heel snel en efficiënt
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Goede ervaring, medewerkers zijn goed bereikbaar en behulpzaam.
Beste, Fijn dat u ons positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
De schademeldding is vakkundig beoordeeld. Er is duidelijk en goed gecommuniceerd over de afhandeling en de vergoeding is vervolgens zeer snel uitgekeerd.
Beste Jan, Bedankt voor uw positieve feedback. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Nooit eerder heb ik gebruik hoeven maken van mijn verzekering, tot mijn peuter op het deurtje van de vaatwasser ging staan met lekkage als gevolg... Voor ik zomaar een schadeclaim indiende eerst even contact gezocht of het wel zo werkt. Helaas was er een storing met het portaal, dus kon ik niet inloggen. Gelukkig was bellen helemaal geen probleem. Erg prettig te woord gestaan! Nota ingediend, helemaal vergoed gekregen. Binnen een week was het overgemaakt. Ontzettend tevreden over de vriendelijke en snelle service.
Beste Robin, Bedankt voor het compliment! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Direct na de brand contact met Woongarant opgenomen. De medewerkers kwamen gelijk in actie en hebben ons netjes geholpen en te woord gestaan. De schade werd snel vergoed.
Beste Vincent, Fijn dat het na de brand snel voor je is opgelost, bedankt voor het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Ik had een schade online aangemeld en na het geven van meer specifieke informatie over de schade werd het snel en zorgvuldig afgehandeld en betaald.
Beste Rita, Bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Je hoort een verzekering niet nodig te hebben maar het komt voor dat het niet anders is. Helaas was dit bij ons het geval. Gelukkig ben ik goed geholpen en is de schade netjes hersteld.
Goede ervaring, eerlijk geholpen en goede communicatie
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.