De melding maken ging heel makkelijk, werd snel beoordeeld en ik kreeg ook heel snel de schadevergoeding uitgekeerd
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Snelle turnaround toen werkzaamheden eenmaal waren verricht
positief, vlotte afhandeling
Goede en snelle communicatie. Kundige mensen.
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Konden dezelfde week al terrecht voor de glasschade. Super snel en netjes geholpen.
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
De gemelde schade is soepel afgehandeld
We werden keurig geholpen door de medewerker.
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Super goed schade was snel afgehandeld van mijn laminaat. (TOP)
Beste meneer Burema, fijn om te horen dat de schade snel is afgehandeld. Met vriendelijke groet, het schadeteam
Snel afgewikkeld.
Mail contact was zakelijk. Duidelijke omschrijving wat er van mij verwacht werd. Verplichte stukken ingeleverd en het uitgekeerde bedrag stond binnen enkele dagen op mijn rekening. Voor mij geen negatieve ervaring.
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Wij zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Zoals altijd snel en professioneel geholpen
zie boven
Voor iemand die nooit aanspraak maakt op verzekering was dit een frustrerend proces. Contact was goed en vlot, maar ik kreeg wel erg het gevoel dat er gezocht werd naar iets in de situatie wat niet zou kloppen zodat er helemaal niet uitgekeerd zou hoeven worden. Het ging om een bedrag van €209 en daarvan is maar €50 vergoed. De rest heb ik zelf moeten betalen. Betaal ik hier dan maandelijks mijn verzekering voor??
Beste Melanie, Bedankt voor uw recensie. Aangezien uw ervaring negatief was, hebben wij direct contact met u opgenomen over deze kwestie. Wij herkennen ons namelijk niet in uw omschrijving. In deze zaak ging het om een aansprakelijkheidskwestie waarbij we namens u aansprakelijkheid hebben erkent. Er was dus geen sprake van 'proberen onder de zaak uit te komen'. Het ging om schade aan een verouderd product van een andere partij. Met deze andere partij werd een schriftelijk akkoord bereikt over het te vergoeden schadebedrag. Dit bedrag hebben wij betaald aan deze partij, namens u, zodat de zaak volledig afgedaan zou zijn. Het verbaasd ons dat u nu kennelijk zelf heeft 'bijbetaald' terwijl dat helemaal niet nodig was. Wij hebben u aangeboden om dit verder voor u uit te zoeken maar u wenste hier niet verder op in te gaan. Uiteraard respecteren wij uw wens in deze.
Schade afhandeling zoals dat hoort te zijn, professionals.
Duidelijk contact en snelle afhandeling van de schade
Goed en snel geregeld
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Goed en snel afgehandeld
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Wij zitten nu sinds februari bij woongarant. De schade die ik had werd snel behandeld. Geld ook heel vlug op mijn bankrekening
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Makkelijk en snel
Bedankt voor uw review en dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Snel contact, geen moeilijke "toestanden" en een goede afhandeling.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Snelle en goede service
Bedankt voor uw review! Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Uiteindelijk is de afhandeling goed gegaan. Het telefonisch contact met de heer en later dame van Woongarant was perfect, de automatische ontvangstbevestiging prima. Maar de schade was in februari en werd pas een paar weken geleden afgehandeld waardoor ik in de tussentijd een claim van airbnb aan mijn broek kreeg. De verhuurder werd ongeduldig en bij mij is nu ruim € 400 van mijn creditcard afgeschreven als eerste betaling van de claim of wellicht als boete. Dit moet ik weer gaan proberen terug te draaien.
Handelen snel en zeer vriendelijk alles af ..top service
Bij schade word altijd alles goed geregeld en afgehandeld. Ik kan woongarant wel aanbevelen. Wij zijn bij woongarant all 9 jaar en wij hebben inmiddels alle verzekeringen overgezet naar woongarant.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Ik belde in eerste instantie. Ik kreeg een hele behulpzame en vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Zij legde mij alles uit. Vervolgens via internet de melding officieel gemaakt. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden. Fijne service.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.