Informatie krijgen over wat te doen in geval van schade is eenvoudig, ze helpen ons om de claim zonder problemen in te dienen en de responstijd is supersnel
Schade melden ging goed en snel. Mijn schoonmoeder is benaderd voor verdere afhandeling en moest dezelfde documenten nogmaals aanleveren, denk aan foto’s. Deze had ik al geupload en zouden in het dossier aanwezig moeten zijn. Schade rapport ingediend. Er werden veel andere documenten gevraagd, zoals aanschafbon, en dergelijke.
Aangegeven dat schade is ontstaan bij de buren, waardoor wij lekkage kregen in het toilet. Deze schade werd niet verhaald op hun., maar werd geregeld via onze inboedel, wat ons nu eigen risico kost. ( 150 euro )
Beste Marieke, Bedankt voor uw beoordeling! Inmiddels hebben we verscheidene malen gepoogd om contact met u op te nemen omdat er kennelijk sprake van een misverstand is. Het was ons niet bekend dat u wenste dat wij voor u uw eigen risico of schade zouden verhalen. Dit is namelijk niet gebruikelijk. Op ons aanbod om dit (onder voorwaarden) alsnog voor u op te pakken mochten wij helaas geen reactie meer ontvangen. Mocht u alsnog de mogelijkheden willen bespreken, kunt u contact met ons opnemen.
Makkelijke wijze indienen schade formulier. Opgepakt en afgehandeld door Woongarant.
Bedankt voor dit cijfer en de tijd die u heeft besteed om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet, Woongarant
Snel en goed geholpen
Bedankt voor dit prachtige cijfer! Vriendelijke groet, Woongarant
Aanvraag, afhandeling, uitbetaling allemaal super snel. De enige verbetering zou een persoonlijk contact zijn.
Als men een schade heeft die in de cijfers loopt vind ikbhet slecht dat het enigste contact wat je hebt de schade expert is. Die vervolgens ook nog een belachelijke taxatie verricht. Als je dan om verduidelijking vraagt hoe hij tot die taxatie komt is het antwoord ik ben gebonden door de verzekeraar. Het is toch raar dat als er verschillende muren in een ruimte schade hebt je alleen daar waar er schade is die ook vergoed krijgt. De andere wanden niet. Dus je hebt na hetvschilderen een kleur verschil met de andere wanden. Daar betaal je dan al die jaren premie voor. Het is altijdhetzelfde verhaal. Als men een verzekering kan afsluiten ben je de Koning, maar op het Als je een keer aanspraak wil maken op vergoeden zijn we niet thuis.
Beste heer Muijsers, Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen naar aanleiding van een recensie. Nogmaals onze dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie in te vullen. Kort samengevat hebben wij u uitgelegd dat bij onbeschadigde wanden wij kleurverschil meestal niet zien als schade (uitzonderingen daargelaten); die onderdelen zijn immers niet beschadigd. Zeker bij geverfde wanden kan men doorgaans exact de juiste tint laten mengen zodat er geen kleurverschil is met de onbeschadigde wanden. Uw opmerking over 'niet thuis geven' als u een keer schade heeft kunnen wij niet plaatsen. Wij hebben de beschadigde onderdelen volledig aan u vergoed. Tevens heeft u daarvoor regelmatig succesvol een beroep op uw polis gedaan. Ook in de toekomst zijn wij u graag van dienst!
Snel, duidelijk, volledig! Top!
Prima
Ik werd goed geholpen, medewerkers waren met me wel meedenkend.
Door snelle afhandeling kon in mijn apparaat weer snel gebruiken
Goed berijkbaar an de telfoon en goed en duidelijk geholpen. Helaas duurde het lang voordat we antwoord kregen, en toen moesten wij eerst zelf het toestel laten repareren. Wel het heele bedrag voor de reparatie terug gekregen, en heel snel op de rekening naadat wij de factuur instuurden.
Verliep soepel goed geholpen
Vriendelijke mensen aan de telefoon Goed geholpen.
Met mijn vraag wat schade betrof duidelijke aanwijzing gekregen hoe te handelen. Aanvraag werd aanvaard en na reparatie rekening ingediend en werd snel uitbetaald. Zéér tevreden!
heb tussen persoon de hypotheker regeld het verder
Met een fietsongeluk en stilstaande auto, was ik er van overtuigd dat ik de schuld had .Zo geschrokken dat ik de tegenpartij direct al heb vergoed voor de schade. Toch nog schadevergoeding ,na onderzoek, van de verzekering terug gekregen .
Bedankt voor uw positieve reactie! Wij snappen dat dit een vervelende situatie is geweest en proberen onze klanten zo goed en volledig mogelijk te helpen. Wij zijn blij dat wij u in deze situatie hebben kunnen bijstaan en het naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen. Met vriendelijke groet, Woongarant
Goed
Goed en snel geregeld.
Dankuwel! Met vriendelijke groet, Woongarant
Was geen probleem met het snel afhandelen. Ik ben tevereden.
Na telefonisch contact snel en goed geholpen. Vriendelijke behandeling.
Dankuwel voor u reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
Zeer goed geholpen. Dus wij blijven gewoon bij Woongarant
Ik ben heel tevreden met de behandeling van mijn zak, omdat ik heb een antwoord gekregen op tijd en duidelijk. Ik verwacht ook niet dat ik zou iets gekregen maar natuurlijk mijn onzekerheid over hoe kan ik deze zaak aflossen.
Super snelle afhandeling. Helemaal blij mee.
Fijn om te horen dat onze medewerker u fantastisch heeft geholpen. Dat is waar wij voor staan! Dankuwel voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant
zeer tevreden over de duidelijkheid en de vriendelijkheid en zeker ook de snelheid waarmee gereageerd wordt.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.