Everything goes nice and smooth and good communication when was necessary. Overall recommend Woongarant
Thank you for your review! Nice to know that you would recommend our services. Kind regards, Woongarant Volmacht
Na dat ik gemaild heb staat er dat jullie binnen 10 werkdagen reageren. Dit is niet het geval. Ook duurd het als je schade meld erg lang tot je het geld gestort krijgt. Ook krijg je eerst maar 50% uitgekeerd waardoor je zelf altijd die andere 50% moet ophoesten. Pas na dat je de betaalde rekening opstuurd krijg je de andere 50%. Indien je lekage hebt gehad stuuren ze een inspecteur 3 weken na die tijd. Hierdoor is het tapijt al weer droog en zouden we het wel kunnen laten reinigen volgens de inspecteur..... alles was zeik nat. Maar als je zo laat een ispecteur stuurd is het inderdaad al droog en lijkt het of er niks aan de hand is... niet heel blij mee. Ook aangegeven bij de inspecteur.
Beste Kelly, Bedankt voor uw recensie. Omdat uw ervaring niet zo positief was, hebben wij in contact met u opgenomen. Wij hebben naar aanleiding van uw opmerkingen het dossier opnieuw doorgenomen. De door u genoemde omschrijving komt niet overeen met de stukken in ons dossier. Er is iedere keer tijdig door ons gereageerd en er is snel betaald. Het maken van een afspraak door externe de expert duurt altijd wat langer. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Bij opstalschades is het gebruikelijk dat de helft van het schadebedrag direct wordt overgemaakt en de andere helft na herstel. Dit is ook zo in de polisvoorwaarden vastgelegd. Als wij een signaal ontvangen van een verzekerde waaruit blijkt dat voorschieten niet mogelijk is, kunnen wij daar doorgaans een oplossing voor vinden. Ook al lijkt de schade correct te zijn afgewikkeld, vinden wij het jammer dat u hier niet tevreden over was. Wij hopen dat wij bij een toekomstige schade alsnog aan uw verwachtingen te kunnen voldoen.
Prima verzekering
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Prima
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
prima en overzichtelijk afgerond
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Prima service, klantvriendelijk, en snel
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Snel en voldoende waarheidsvinding
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Positieve ervaring. Snelle procedures, dus afwikkeling van schade gast snel.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Helaas had ik waterschade gekregen aan mijn eiken vloer, na het online melden van de schade is er een expert ingeschakeld. De schade is via Woongarant door een hersteller gerepareerd. Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijke afhandeling en het eindresultaat!
Bedankt voor uw positieve reactie! Fijn om te vernemen dat u erg tevreden bent met de afhandeling. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Woongarant deed niet moeilijk over het vergoeden van onze vloerbedekking die door waterschade beschadigd was. De nieuwe vloerbedekking werd volledig vergoed. We zijn meer dan tevreden over de geleverde service.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Goede afhandeling van de schade, binnen enkele dagen werdt het schadebedrag uit gekeerd.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Heel fijn en prettig geholpen. Ook goed advies gehad
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
zeer correct afgehandeld en snel overgemaakt, zodat we de boel konden repareren
Snelle en duidelijke afhandeling
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Ontzettend snel en professioneel geholpen.
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Prima geregeld en duidelijk
Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Typische verzekering. Veel correspondentie, automatische velden en dan toch dubbel invoeren, bewijsmateriaal en dan minimale dagwaarde vergoed.
Open en eerlijke communicatie. Geen poes pas.
Alles via de mail wat duidelijk en snel ging. Snel opgelost
Helaas was het lang wachten op een nieuw raam. Wel goed opgelost. Bij de plaatsing ging het raam echter stuk. Dit betrof een montagefout. Dit wilde ze eerst bij mij neerleggen maar dit hbe ik ze duidelijk kunnen laten zien dat het echt een fout van de monteurs betrof. Toen was het weer heel lang wachten.. ook door diverse feestdagen die ertussen zaten. Maar alles is weer heel!
Schadeformulier ingediend en heel snel reactie gekregen en betaling ging ook snel!
Makkelijke werkwijze via app, snelle reactie en opvolging.
Vriezer vergoed gekregen, terwijl ik geen aankoopbon en gedetailleerd verslag van een monteur kon overleggen. Maar Woongarant had oog voor het simpele feit dat we pech hebben gehad en hebben de vriezer vergoed. Hulde!
Dank u wel! Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de afhandeling en wat een mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht
Prima opgelost.
Goede afhandeling
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.