Melden van de schade verliep moeiteloos. Echter het oplossen van het probleem (ruit vervangen) duurde bijna 2 maanden. Ik moest er zelf een aantal keer achteraan bellen voordat de schade verholpen werd. Jammer!
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u het gevoel heeft dat u zelf overal achteraan moest bellen. Wij zien dat uw dossier een langere doorlijptijd heeft gehad doordat er een offerte aan u is aangeboden voor ander glas. De glaszetter gaat dit verder uitzoeken en neemt hierover nog contact met u op.
Positief, snelle afspraak met schade exper kundig en beleefd. Hiervoor ben je blij dat je bij woongarant verzekerd bent. Omdat niemand op schade zit te wachten, dan ben je blij als je goed geholpen word
Vriendelijk bedankt voor deze positieve beoordeling! En heel fijn dat uw schade zo snel verholpen is.
De waterschade in mijn douche was snel verholpen door de accurate service van jullie medewerkers.
Dat is goed om te horen! Bedankt dat u dit met ons deelt en hopen dat u zorgeloos kunt blijven douchen ;-).
Wij zijn tevreden over woongarant. Bij schadegevallen is de respons en behandeling doorgaans vlot. Erg prettig
Dat is heel fijn om te horen! Bedankt dat u dit met ons wilt delen ;-). Veel geluk!
Alles wordt prima en vlot geregeld.
Prima én vlot, dat klinkt goed! Bedankt voor deze positieve beoordeling!
Superleuke vrouw, dacht helemaal mee en gaf goed advies en afhandeling ging snel!
Wat fijn zeg! Heel veel geluk toegewenst en bedankt voor deze leuke beoordeling.
Snel adequaat klant gericht
Yes! Onwijs bedankt voor deze mooie 10!
Vriendelijk en snel geregeld.....
Vriendelijk en snel klinkt als een mooie combinatie ;-). Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling.
Te strikt in de verzekeringsregels wat de klant frustreert. Te weinig oog voor de klant situatie.
Bedankt voor uw reactie. Uit uw dossier kunnen wij echter niet herleiden dat zaken niet goed of te strikt zijn verlopen. Er is een hersteller en expert ingeschakeld voor de reparatie en vaststelling van uw schade. Zover wij kunnen nagaan is uw schade volledig afgewikkeld. Wij zouden het op prijs stellen als u ons een nadere toelichting kunt geven zodat wij onze dienstverlening hier mogelijk op kunnen verbeteren.
Het schade bedrag (ongeveer 120 euro) was niet hoog. Het aantal mails heen en weer wel. Ik zou me afvragen of de tijd die mevrouw Bourouba en ik er in hebben gestoken niet meer geld heeft gekost dan het schadebedrag zelf. Mail met contract, bellen met degene die het toestel heeft gegeven (??!) offerte mailen, foto's mailen, factuur mailen. Al met al heen veel tijd en energie in gestoken. Uiteindelijk duurt het dan wel lang voor de claim afgewikkeld is.
Bedankt voor uw moeite om een reactie te plaatsen. Wij kunnen ons voorstellen dat u het aantal mails in verhouding tot de schadeclaim wat hoog vindt. Wij begrijpen dat het voor u overbodig voelt, alleen wij hebben deze documenten nodig om een volledig en correct beeld van de schade te krijgen en de schade te kunnen betalen, ook al is dit een kleinere schade. Nadat wij deze stukken van u ontvingen hebben wij dan ook uw schade direct afgewikkeld.
Snel contact, goed advies en snel schadebedrag ontvangen
Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat de afhandeling zo prettig is verlopen.
Helaas heb ik een aantal schades moeten melden. Om concrete voorbeelden te noemen. Een schade aan een spiegel die gemonteerd wordt op een auto. Dit loopt nog steeds en de wederpartij is nog steeds niet schadeloos na 4 maanden. Zelf had ik schade door een lek van de buurvrouw. Schijnbaar mailen jullie en als Er geen reactie komt sluiten jullie de schade. Niet eens even bellen met de vraag is de mai ontvangen of is het duidelijk. Hij At in mijn spamfilter...
Wat jammer dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Uw opmerking over de waterschade kunnen wij in het geheel niet plaatsen omdat wij zien dat wij juist de schadeherstelservice voor u hebben ingeschakeld om herstel uit te voeren. Wij hebben nimmer uw dossier vanwege non respons gesloten. Voor wat betreft de schade aan de caravan lijkt het er op dat er miscommunicatie is ontstaan. Een van onze schadebehandelaren neemt dan ook op korte termijn nog even contact met u op om de gang van zaken te bespreken.
Vorige maand heb ik een claim ingediend voor mijn zonnescherm. Eerst moest ik de offerte op sturen, daarna de factuur en daarna het bewijs dat ik het geld overgemaakt had naar het bedrijf. Het had fijn geweest als mij van tevoren werd verteld wat ik allemaal moest opsturen en dat ik het moest voorschieten. Nu was het na elk mailtje weer iets nieuws - erg omslachtig.
Bedankt voor uw reactie. Wij kunnen ons voorstellen dat u vooraf graag zo goed mogelijk geïnformeerd wil worden over het schadebehandelingstraject. Wij betreuren het dat dit voor u niet duidelijk was en gaan na hoe wij onze dienstverlening hieromtrent kunnen optimaliseren.
Goede afwikkeling.
Dat klinkt goed! Veel geluk toegewenst.
Kordaat doch vriendelijk afgehandeld
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Via mijn tussenpersoon het totale bedrag teruggestort gekregen. Binnen een week stond het al op mijn rekening. Heel blij mee. Had in eerste instantie zelf gebeld en zou gemaild worde maar niets meer gehoord. Meneer aan telefoon was ook niet heel klantvriendelijk. Toen de hypotheker gebeld en die hebben het met woongarant verder geregeld.
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Uw opmerking over het telefonisch contact zullen wij intern evalueren en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
Adequaat gereageerd op een aanrijdingsmelding.
Hopelijk gaat alles goed met u! Bedankt voor de goede beoordeling en veel geluk toegewenst ;-).
Snel en correct geholpen
Fijn dat u zo snel en correct geholpen bent! Bedankt voor de beoordeling en veel geluk voor de toekomst.
Geen
Yes! Hartstikke bedankt.
indienen schade erg makkelijk en afwikkeling snel
Heel goed om te horen dat u zo prettig geholpen bent door Woongarant! En vriendelijk bedankt voor de positieve beoordeling.
Afhandeling schade aan tablet
Yes! een 10! Veel plezier toegewenst met uw gemaakte tablet ;-).
Ik had recent een claim op mijn annuleringsverzekering. Bij eerste klantcontact per telefoon probeerde medewerker mij de les te lezen. Daarna claim ingediend Stukken ingediend.. Daarna volgden stompzinnige vragen of ik de claim niet kon neerleggen bij iemand anders in het reisgezelschap die ook een annuleringsverzekering heeft. Uiteindelijk claim uitbetaald. Blijkt men 6 euro minder uit te betalen. Nou die 6 euro, wees er blij mee. Prutsers!
Bereikbaarheid prima. Ik had met kerst een lekkage, terwijl er ook een kind ziek was (opname ziekenhuis). In overleg zelf maar iemand geregeld, allemaal geen probleem. Alleen vielen de kosten hoger > 1000,-- uit waardoor ze toch nog zelf wilde komen kijken. (Nadat alles al was gedaan). Uiteindelijk gewoon mijn geld terug gehad. Vond de hele dienstverlening sowieso erg reactief, je moet veel zelf regelen. Daarnaast kreeg ik regelmatig het gevoel bij een gesprek: had me dat dan meteen in het vorige gesprek vertelt / maar dat heb ik toch aangegeven? Betalen na goedkeuring gaat wel prima
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze dienstverlening te beoordelen. Wij hopen dat uw kind inmiddels is hersteld en kunnen ons, mede gezien uw situatie, goed voorstellen dat u graag ontzorgd zou worden bij de schadeafwikkeling. Wij hebben gemeend dit te bewerkstelligen door het inschakelen van onze schadeherstelservice. Omdat dit traject niet door is gegaan, hebben wij alsnog een schade-expert ingeschakeld. Nogmaals kijkend naar uw dossier zijn wij van mening dat dit traject te laat op gang is gezet. Wij hebben de kaders omtrent het inschakelen van een schade-expert inmiddels aangescherpt zodat wij voortaan beter kunnen acteren in situaties zoals deze.
Prima service in algemeen. je kan zonder veel moeite online zelf de schademelding indiennen. Helaas duurt bij de schadeafwikkeling nog al beetje lang.
Wat jammer dat u het gevoel heeft dat de schade niet snel is afgehandeld. Wij hebben dit direct even nagekeken en zien dat de benadeelde onze mail niet heeft ontvangen. Hierdoor is er enige tijd overheen gegaan voordat wij de stukken binnen kregen. Wij betreuren dit maar hebben hier helaas geen invloed op gehad.
Vooropgesteld dat de schade nog niet hersteld is. Er gaan op diverse fronten zaken niet goed. Na melding op jullie advies een lokale loodgieter ingeschakeld. Deze adviseerde om een lekdetectie bedrijf in te schakelen. Dat advies namen jullie over en zouden een eigen reparatiebedrijf inschakelen (RW). Na ruim 1 maand toch maar eens gebeld. Vergeten! Op 2 mei is er uiteindelijk onderzoek gedaan door Trition. De factuur van de lokale loodgieter heb ik na overleg naar jullie gestuurd. Het bedrag dat gestort werd was echter exclusief BTW. Ja, jullie dienstverlening kan beter. Overigens aan de telefoon word ik netjes te woord gestaan en worden telkenmale excuses gemaakt.
Wat vervelend om te horen dat uw schade niet naar tevredenheid is verlopen. Onze schadebehandelaar neemt spoedig contact met u op om de zaak verder te bespreken.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.