Filters

3

Moeizaam

Melden van de schade verliep moeiteloos. Echter het oplossen van het probleem (ruit vervangen) duurde bijna 2 maanden. Ik moest er zelf een aantal keer achteraan bellen voordat de schade verholpen werd. Jammer!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Kundig en vriendelijk geholpen.

Positief, snelle afspraak met schade exper kundig en beleefd. Hiervoor ben je blij dat je bij woongarant verzekerd bent. Omdat niemand op schade zit te wachten, dan ben je blij als je goed geholpen word

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goede service. Snelle afhandeling en vriendelijk contact.

De waterschade in mijn douche was snel verholpen door de accurate service van jullie medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Duidelijk, snel en behulpzaam

Wij zijn tevreden over woongarant. Bij schadegevallen is de respons en behandeling doorgaans vlot. Erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima

Alles wordt prima en vlot geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Begripvol en behulpzame vrouw

Superleuke vrouw, dacht helemaal mee en gaf goed advies en afhandeling ging snel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfect

Snel adequaat klant gericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goede service....

Vriendelijk en snel geregeld.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Onvoldoende oog voor klantsituatie

Te strikt in de verzekeringsregels wat de klant frustreert. Te weinig oog voor de klant situatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

De behandeling (gezien het schade bdrag) duurt lang

Het schade bedrag (ongeveer 120 euro) was niet hoog. Het aantal mails heen en weer wel. Ik zou me afvragen of de tijd die mevrouw Bourouba en ik er in hebben gestoken niet meer geld heeft gekost dan het schadebedrag zelf. Mail met contract, bellen met degene die het toestel heeft gegeven (??!) offerte mailen, foto's mailen, factuur mailen. Al met al heen veel tijd en energie in gestoken. Uiteindelijk duurt het dan wel lang voor de claim afgewikkeld is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed advies en snel geregeld

Snel contact, goed advies en snel schadebedrag ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
1

Zeer inactief, langzaam en vooral niet klant gericht

Helaas heb ik een aantal schades moeten melden. Om concrete voorbeelden te noemen. Een schade aan een spiegel die gemonteerd wordt op een auto. Dit loopt nog steeds en de wederpartij is nog steeds niet schadeloos na 4 maanden. Zelf had ik schade door een lek van de buurvrouw. Schijnbaar mailen jullie en als Er geen reactie komt sluiten jullie de schade. Niet eens even bellen met de vraag is de mai ontvangen of is het duidelijk. Hij At in mijn spamfilter...

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Onduidelijk

Vorige maand heb ik een claim ingediend voor mijn zonnescherm. Eerst moest ik de offerte op sturen, daarna de factuur en daarna het bewijs dat ik het geld overgemaakt had naar het bedrijf. Het had fijn geweest als mij van tevoren werd verteld wat ik allemaal moest opsturen en dat ik het moest voorschieten. Nu was het na elk mailtje weer iets nieuws - erg omslachtig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Goef

Goede afwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Goed en professioneel

Kordaat doch vriendelijk afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekend

Via mijn tussenpersoon het totale bedrag teruggestort gekregen. Binnen een week stond het al op mijn rekening. Heel blij mee. Had in eerste instantie zelf gebeld en zou gemaild worde maar niets meer gehoord. Meneer aan telefoon was ook niet heel klantvriendelijk. Toen de hypotheker gebeld en die hebben het met woongarant verder geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Snelle en correcte afhandeling.

Adequaat gereageerd op een aanrijdingsmelding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Perfect geregeld

Snel en correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Voldoende

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

snelle en vriendelijke service

indienen schade erg makkelijk en afwikkeling snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super meedenkend en vriendelijke medewekerss

Afhandeling schade aan tablet

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
4

Onplezierig

Ik had recent een claim op mijn annuleringsverzekering. Bij eerste klantcontact per telefoon probeerde medewerker mij de les te lezen. Daarna claim ingediend Stukken ingediend.. Daarna volgden stompzinnige vragen of ik de claim niet kon neerleggen bij iemand anders in het reisgezelschap die ook een annuleringsverzekering heeft. Uiteindelijk claim uitbetaald. Blijkt men 6 euro minder uit te betalen. Nou die 6 euro, wees er blij mee. Prutsers!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
6

Voldoende.

Bereikbaarheid prima. Ik had met kerst een lekkage, terwijl er ook een kind ziek was (opname ziekenhuis). In overleg zelf maar iemand geregeld, allemaal geen probleem. Alleen vielen de kosten hoger > 1000,-- uit waardoor ze toch nog zelf wilde komen kijken. (Nadat alles al was gedaan). Uiteindelijk gewoon mijn geld terug gehad. Vond de hele dienstverlening sowieso erg reactief, je moet veel zelf regelen. Daarnaast kreeg ik regelmatig het gevoel bij een gesprek: had me dat dan meteen in het vorige gesprek vertelt / maar dat heb ik toch aangegeven? Betalen na goedkeuring gaat wel prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

prima service

Prima service in algemeen. je kan zonder veel moeite online zelf de schademelding indiennen. Helaas duurt bij de schadeafwikkeling nog al beetje lang.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
4

Teleurstellend

Vooropgesteld dat de schade nog niet hersteld is. Er gaan op diverse fronten zaken niet goed. Na melding op jullie advies een lokale loodgieter ingeschakeld. Deze adviseerde om een lekdetectie bedrijf in te schakelen. Dat advies namen jullie over en zouden een eigen reparatiebedrijf inschakelen (RW). Na ruim 1 maand toch maar eens gebeld. Vergeten! Op 2 mei is er uiteindelijk onderzoek gedaan door Trition. De factuur van de lokale loodgieter heb ik na overleg naar jullie gestuurd. Het bedrag dat gestort werd was echter exclusief BTW. Ja, jullie dienstverlening kan beter. Overigens aan de telefoon word ik netjes te woord gestaan en worden telkenmale excuses gemaakt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.