Zeer goede service en afhandeling van de zaak.
Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!
Beoordeling ging snel. Echter uploaden foto’s en documenten is een keer mis gegaan waardoor de beoordeling vertraging opliep.
Hartelijk dank voor uw mooie cijfers. Wij zien dat een document die bij het schadeformulier was toegevoegd helaas niet te openen bleek. Nadat u deze nogmaals heeft toegestuurd konden wij uw schade gelukkig direct afwikkelen. Wij hopen u in een onverhoopt toekomstig schadegeval nog sneller van dienst te kunnen zijn!
Fijn! Bin het indienen van de schade konden niet alle bonnen worden geüpload maar desondanks toch top afgehandeld.
Yes! Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat de afhandeling toch naar behoren is geweest en de schade is verholpen.
Schade is afgehandeld, vooraf en na afloop word je geïnformeerd. Wel vind ik de hoogte van het uitgekeerde bedrag vele malen hoger dan verwacht voor een simpele kras. Ik vraag me af of dat echt nodig was.
Na een aanvankelijke weigering is mijn claim na overleg toch uitbetaald, ontzettend blij. Verder ook vriendelijke en efficiente afhandeling. TOPS
via mail wordt alles duidelijk vast gelegd
Jammer dat ik mijn nieuwe zeil niet volledig vergoedt kreeg, maar verder prima service!
Duidelijke en snelle reactie via de email
Duidelijke communicatie wat ze nodig hebben en wat ze gaan doen. Doen wat ze zeggen.
Word prettig te woord gestaan en er word meegedacht. Gebruik maken van de app is een plus punt. Handig en word snel op gereageerd.
Woongarant geeft mij een goed gevoel.
Snelle afhandeling van de schade
Erg positief gevoel eraan over gehouden
Ik had een schade (telefoon thuis laten vallen) en dit was super snel opgelost (reparatie klaar terwijl u wacht).
Ik heb helaas geen foto’s genomen en heb geen bewijs. Dat heb ik er van geleerd voor een evt volgende keer. Ik vraag mij af of jullie de schade beoordelen of checken?
Originele beoordeling
Ik heb helaas geen foto’s genomen en heb geen bewijs. Dat heb ik er van geleerd voor een evt volgende keer. Ik vraag mij af of jullie de schade beoordelen of checken?
De schade is snel afgehandeld
Woongarant heeft de schadeafhandeling uitbesteed aan RWrepair, die heeft het weer uitbesteed aan een aannemer en die weer aan een andere aannemer. Veel gedoe, werk niet correct uitgevoerd, onderaannemer liep er voor weg en RWrepair liet lang op zich wachten. Uiteindelijk na een jaar pas afgerond!
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Uw dossier heeft onze aandacht en is reeds met de aannemer besproken. De betreffende onderaannemer wordt niet meer ingeschakeld en onze aannemer heeft contact met u opgenomen om excuses aan te bieden. Wij streven er naar u bij een onverhoopte toekomstige schade beter van dienst te zijn!
Ik kwam er niet helemaal uit en ben aan de telefoon uitstekend geholpen. Uiteindelijke factuur is zeer snel voldaan
Fijn dat Woongarant u een beetje op weg kon helpen met de afhandeling! Bedankt dat u deze ervaring met ons deelt.
Prettige ervaring met woongarant. Goede service, snelle afhandeling.
Een goede service én een snelle afhandeling, yes! Dat is het streven van Woongarant. Bedankt dat u deze ervaring met ons wilde delen :-)!
Goede service
Yes, een 10! Bedankt en veel geluk voor in de toekomst ;-)
Schade is netjes opgelost.
Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling ;-)!
super goed en snel geregeld
Yes, hartstikke bedankt voor deze dikke 10! Wij wensen u veel geluk toe!
snelle reactie, duidelijke stellingname en goede oplossing en tevens snelle verwerking Geen negatieve zaken
Een goede oplossing en een snelle verwerking, een zeer prettige combinatie ;-) Bedankt voor de beoordeling en veel geluk!
Zeer snelle reactie en afwikkeling van mijn schadepost (vaatwasser) binnen no time vergoeding op de rekening
Dat klinkt als een vlekkeloze afhandeling van uw schade! Hopelijk heeft de vaatwasser nog een lang en gelukkig leven :-) Bedankt voor deze beoordeling.
denk dat we zoeken een nieuwe verzekeraar
Wat jammer dat u niet tevreden bent. Uit uw dossier maken wij op dat wij aansprakelijkheid hebben moeten erkennen richting de tegenpartij gezien de wettelijke regels die hiervoor gelden. Hierdoor heeft de schade helaas gevolgen voor uw schadevrije jaren en no-claim korting. Dit is niet iets wat wij bepalen maar een algemeen gegeven. Helaas is het de schadebehandelaar niet gelukt om met u hierover in contact te treden. Vanzelfsprekend lichten wij dit graag nader aan u toe. Mocht u dit wenselijk vinden dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.