Vriendelijk te woord gestaan Geholpen met uitzoeken van de mogelijkheden Na het aanmaken van de claim binnen paar dagen bericht. Na goed keuring binnen dag het geld binnen
Wat fijn dat het traject zo prettig is verlopen. Bedankt voor de mooie beoordeling!
Binnen 2 minuten een adviseur of contactpersoon aan de telefoon. Zeer deskundig!!
Wat leuk dat u dit met ons deelt! Bedankt hiervoor en wij wensen u veel geluk toe.
Zeer langdurig. Geen dialoog. En uiteindelijk de hypotheker in moeten schakelen om te bemiddelen en de zaak op gang te trekken en af te werken. Volgorde van correspondentie was ook verwarrend en onlogisch. De ervaring met de expert is wel goed verlopen. Onduidelijkheid op het formulier voor herwaardering van de boedel, juist in geval van bijzondere items.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Uit uw dossier blijkt dat wij naar aanleiding van het expertisebezoek informatie nodig hadden over de verzekerde som van uw inboedel. Wanneer deze namelijk te laag is loopt u het risico onderverzekerd te zijn en bestaat de kans dat u minder uitgekeerd krijgt bij een schade. Dit willen wij natuurlijk met elkaar voorkomen en daarom hebben wij eerst informatie bij de afdeling acceptatie moesten opvragen en heeft u het verzoek gekregen om de inboedelwaardemeter in te vullen. Na ontvangst van deze informatie konden wij uw schade pas verder in behandeling nemen. Wij kunnen ons voorstellen dat u de hele gang van zaken als langdurig heeft ervaren maar zonder deze informatie konden wij uw schade niet verder vaststellen. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Duidelijke communicatie/ snelle afhandeling
Duidelijk én snel, yes! Bedankt voor de mooie beoordeling!
Schade formulieren zijn duidelijk en makkelijk in te vullen. Snelle afhandeling en uitkering van de schade.
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel geluk toegewenst.
Top
YES! Een 10! Bedankt voor deze beoordeling.
Snel geholpen
Prettig om te lezen dat u snel geholpen bent en bedankt dat u dit met ons wilt delen!
Nvt
Snel én goed, een prettige combi! Bedankt voor het delen.
Ervaring telefonistes was wisselend. Ik heb 3 verschillende gesproken, de eerste was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De tweede snauwde mij af met de zin ik moest niet denken dat de verzekering mijn badkamer ging renoveren. De derde was totaal niet geïnteresseerd en had een houding van val mij niet lastig. De meeste communicatie ging via uw expert dhr Koiter van bureau @one experts. Ik twijfel niet aan de expertise van dhr Koiter hij was duidelijk en correct, maar de bereikbaarheid van dhr Koiter is zeer slecht. Ik heb 2 verschillende medewerkers van zijn kantoor gesproken, maar ik heb niet de indruk dat deze de bevoegdheden hebben. Dhr Koiter is ook dagen achtereen niet op het kantoor wat betekend in dit geval dat emails met offertes etc niet gelezen worden tot dat hij er weer was. Klein voorbeeld hiervan toen ik een tweede offerte op een donderdag had ingestuurd was hij pas op de dinsdag er na weer op kantoor. Toen werd de offerte pas bekeken met andere woorden er wordt 4 werkdagen niets mee gedaan. Ik verwacht niet binnen een uur antwoord, maar dit duurt wel erg lang. In het algemeen betekend dit dus dat beantwoorden van offertes etc onnodig lang duren.Zeker met waterlekkages waar het water in de meterkast stroomt is dit niet wenselijk. Als dit een normale gang van zaken is twijfel ik sterk of ik wel bij uw verzekeringsmaatschappij wil blijven. Een positief punt nadat alles eindelijk goed goedgekeurd was was de uitbetaling van het schadebedrag wel snel en correct.
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de communicatie en behandeltermijn van uw schade. Wij hebben klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan en vinden het dan ook zeer vervelend dat u niet vriendelijk te woord bent gestaan. Wij zullen dit oppakken met de betreffende behandelaar en ervoor zorgdragen dat dit in het vervolg niet meer voorkomt. Wat betreft uw opmerkingen omtrent de schade-expert, kunnen wij u berichten dat wij deze hebben besproken met de schade-expert. Wij kunnen ons daarbij goed voorstellen dat u wilt dat er zo snel mogelijk tot actie wordt overgegaan en dat elke dag wachten er één te veel is. Wij hopen echter ook op uw begrip dat de schade- expert enige tijd nodig heeft om de stukken te beoordelen en hierdoor een aantal dagen kan verstrijken alvorens er een bericht komt. Dit is iets wat bij alle verzekeringsmaatschappijen zo werkt en niet te voorkomen is.
Het ging allemaal naar wens , vriendelijke medewerker , op tijd afgerond en goed behandeld .
Goed om te horen! Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Na het sturen van enkele foto’s en rekeningen werd de schade goed en snel geregeld. Goede service en echt aan te raden.
Dat klinkt goed! Wij wensen u veel geluk toe voor in de toekomst en bedankt voor uw recensie.
Snelle en correcte afhandeling na diefstal. Nette communicatie
Wat ontzettend vervelend van de diefstal. Het is dan ook erg prettig dat de afhandeling zo snel en correct is geweest!
Prima
Bedankt, Richard! ;-)
Fast and professional
Thank you for the review!
Goede en snelle afhandeling
Klinkt goed, bedankt voor de beoordeling!
De schade snel afgewikkeld zonder ingewikkeld gedoe, top ervaring
Simpel en snel ;-) Een gouden combinatie! Bedankt voor de beoordeling en veel geluk toegewenst.
Redelijk snel gehandeld, helaas de man die de schade kwam opnemen had hier niet heel veel verstand van. Daar was hij eerlijk in en dus oké. Verder prima opgelost en gehandeld.
Vriendelijk personeel en snelle afwikkeling van de schade
Bedankt voor dit mooie compliment! Veel geluk toegewenst voor in de toekomst!
👍
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
De afwikkeling van de schade was vlot en snel, correct personeel en behandeling.
Meteen opgelost. Vlot betaald.
Toppie
Snel en effectief.
Zie boven
Netjes afgehandeld.
Fijn om te horen! Veel geluk toegewenst voor in de toekomst!
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.