Filters

7

Behulpzaam, maar geen bevredigend resultaat

Goede tips bij melden van de schade. Echter van het uitgekeerde schadebedrag kun je weinig vervanging voor financieren. Zal wel volgens de regels zijn, maar voelt niet bevredigend

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer goed en netjes afgehandeld.

Alles ging in goed overleg en er werd netjes en correct gewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goede en snelle communicatie met een hoge service

De afgelopen jaren hebben wij meerdere malen te maken gehad met schade aan onze inboedel en helaas zelfs ook een inbraak. Elke keer dat wij contact op namen met woongarant werden wij netjes en snel geholpen, echt super fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Mijn schade is prima afgehandeld

Mijn schade is prima afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Super Service

Goede service, in 2 emails geholpen en schade vergoed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

kapotte ruit vergoed

Uitstekende afhandeling van iets waarvan je wil dat het je nooit overkomt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Prima afgewikkeld

Woongarant heeft de schade prima behandeld en snel uitgekeerd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel en netjes

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle en correcte afhandeling

Ik ben zeer tevreden over de schade afhandeling. Ik kon het scherm van de telefoon van mijn zoon laten vervangen en de schade werd volledig vergoed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Fijne medewerking en begrip voor de situatie

De schade die door storm ontstond was erg vervelend maar een ongeluk komt zelden alleen en ook wij werden achtervolgt door pech. Daardoor liet het herstel lang op zich wachten en werd meerdere keren gemeld dat het dossier gesloten zou worden. Maar steeds gebeld en de situatie uitgelegd. Elke keer heel vriendelijk aan de telefoon geholpen en werd er mee gedacht. Er was begrip voor de situatie waardoor het voor ons een fijne steun was tijdens een lange periode van pech. Wat een fijne, begripvolle mensen werken er bij jullie. Heel erg bedankt daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Snelle afwikkeling

Schade expert prima man

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Netjes afgehandeld

Mijn bevinding is op basis van 1 geval aangezien ik nooit eerder met Woongarant te maken heb gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snel geregeld

Erg goed en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Redelijk

Wij hadden in eerste instantie het gevoel dat we niet geloofd werden. Later toen er een schade expert bij gekomen is is alles netjes afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

correcte afhandeling

Na mijn schademelding hoorde ik 2 weken niets, gebeld en toen bleek er na 2 dagen wel een reactie per email naar mij verstuurd te zijn die ik echter nooit ontvangen heb. Ze stuurden gelijk weer dezelfde reactie, daarin vroegen ze mij om nadere informatie, die heb ik opgestuurd en kreeg na 2 dagen mijn schade vergoed onder aftrek van het eigen risico. Dus kortom een goede ervaring, want dat er een email niet aankomt reken ik ze niet aan, heb ik zelf ook wel eens meegemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Begin een beetje stroef, maar verder prima

De schademelding ging naar mijn idee stroef (eerste melding telefonisch en vervolgens nog een digitale melding moeten doen), maar verdere afhandeling erg prettig ervaren. Complimenten aan de schade-expert wie schijnbaar weinig van mountainbikes afwist,maar wel de ernst van mijn schade (hobby, emotioneel) op waarde wist te schatten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goede services

De schade is snel afgehandeld, de communicatie was ook snel. Ben tevreden met jullie services.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Redelijke afhandeling

Alhoewel de uitkering het bedrag van de schade zeker niet dekt, ben ik tevreden gezien de ouderdom van de keuken. Alleen de administratieve afhandeling van de schade verliep nogal knullig. Een te hoog schadebedrag uitgekeerd en dan bij het verzoek voor terugstorting het verkeerde bankrekeningnummer vermelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Het duurt even maar dan heb je ook wat

De communicatie ging niet helemaal vloeiend, heel veel heen en weer mailen. Maar het is uiteindelijk goed gekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
2

Slechte service!

Enig tijd gelden is er brand geweest bij onze onderburen. We hadden hier wat roet schade van, en door de schade expert van de opstal verzekering werd me geadviseerd mijn inboedel verzekering te bellen. Ik heb dit gedaan, maar werd “afgepoeierd” met een schade formulier die ik maar in moest vullen Met foto’s op de mail. Ik vertelde dit aan de schade expert en stond met ze oren te klappen, hij heeft toen names mij nogmaals terug gebeld. Na veel moeite kwam er toch een schade expert van woongarant. Als ik zie en hoor hoe het bij mijn buren gegaan is, besef ik me dat ik een slecht verzekering heb gekozen. Volgend jaar gaan wij verhuizen en zullen dan ook een andere verzekering nemen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Er wordt gelijk gehoor gegeven aan het probleem en actie ondernomen.

We hebben via onze verzekeringspapieren gebeld naar een expert en zijn gelijk geholpen. Afspraak gemaakt en het probleem is verholpen. Onderling wordt alles geregeld, dat is wel zo handig. Keurig afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

netjes en snel afgewikkeld

zeer tevreden met de afwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Makkelijk, duidelijk, empathisch

Makkelijk, duidelijk, empathisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Alles snel duidelijk en goed afgehandeld

Uw medewerkers hebben mij naar alle tevredenheid geholpen met mijn ingediende schade formulier. Alles is goed, duidelijk en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Ik ben snel en fijn geholpen

De ervaring met hun is gewoon prima. Er is niks op aan te merken hoe ze het hebben afgehandeld mijn klacht. Na mijn telefoon gesprek met hun is het allemaal heel erg vlot gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.