Goede tips bij melden van de schade. Echter van het uitgekeerde schadebedrag kun je weinig vervanging voor financieren. Zal wel volgens de regels zijn, maar voelt niet bevredigend
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben nog even voor u nagekeken of uw schade correct is vastgesteld. Wij kunnen u helaas geen hogere schadevergoeding in het vooruitzicht stellen gezien de geldende afschrijvingstermijn. Indien u een nadere toelichting wenst over de vaststelling van uw schade kunt u altijd even contact met ons opnemen!
Alles ging in goed overleg en er werd netjes en correct gewerkt.
De afgelopen jaren hebben wij meerdere malen te maken gehad met schade aan onze inboedel en helaas zelfs ook een inbraak. Elke keer dat wij contact op namen met woongarant werden wij netjes en snel geholpen, echt super fijn!
Mijn schade is prima afgehandeld.
Goede service, in 2 emails geholpen en schade vergoed!
Uitstekende afhandeling van iets waarvan je wil dat het je nooit overkomt.
Woongarant heeft de schade prima behandeld en snel uitgekeerd. Zeer tevreden.
Nvt
Ik ben zeer tevreden over de schade afhandeling. Ik kon het scherm van de telefoon van mijn zoon laten vervangen en de schade werd volledig vergoed!
De schade die door storm ontstond was erg vervelend maar een ongeluk komt zelden alleen en ook wij werden achtervolgt door pech. Daardoor liet het herstel lang op zich wachten en werd meerdere keren gemeld dat het dossier gesloten zou worden. Maar steeds gebeld en de situatie uitgelegd. Elke keer heel vriendelijk aan de telefoon geholpen en werd er mee gedacht. Er was begrip voor de situatie waardoor het voor ons een fijne steun was tijdens een lange periode van pech. Wat een fijne, begripvolle mensen werken er bij jullie. Heel erg bedankt daarvoor!
Schade expert prima man
Vriendelijk bedankt!
Mijn bevinding is op basis van 1 geval aangezien ik nooit eerder met Woongarant te maken heb gehad
Heel fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons alsnog te beoordelen! Dank hiervoor.
Erg goed en snel geregeld
Goed én snel! Dat klinkt goed! Wij wensen u veel geluk toe.
Wij hadden in eerste instantie het gevoel dat we niet geloofd werden. Later toen er een schade expert bij gekomen is is alles netjes afgehandeld.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uit ons dossier blijkt dat wij na ontvangst van uw schadestukken een reparateur voor u hebben ingeschakeld. Van enige twijfel over uw claim was in het geheel geen sprake. Het spijt ons te vernemen dat u dit gevoel heeft gehad. Wij zijn blij te vernemen dat uw schade uiteindelijk naar tevredenheid is afgewikkeld maar zouden graag nog van u vernemen waardoor deze indruk precies bij u is gewekt zodat wij onze dienstverlenging hier op kunnen aanpassen.
Na mijn schademelding hoorde ik 2 weken niets, gebeld en toen bleek er na 2 dagen wel een reactie per email naar mij verstuurd te zijn die ik echter nooit ontvangen heb. Ze stuurden gelijk weer dezelfde reactie, daarin vroegen ze mij om nadere informatie, die heb ik opgestuurd en kreeg na 2 dagen mijn schade vergoed onder aftrek van het eigen risico. Dus kortom een goede ervaring, want dat er een email niet aankomt reken ik ze niet aan, heb ik zelf ook wel eens meegemaakt.
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer! Het mailprobleem is gelukkig verholpen en zal bij een onverhoopte toekomstige schade goed bij u aan moeten komen.
De schademelding ging naar mijn idee stroef (eerste melding telefonisch en vervolgens nog een digitale melding moeten doen), maar verdere afhandeling erg prettig ervaren. Complimenten aan de schade-expert wie schijnbaar weinig van mountainbikes afwist,maar wel de ernst van mijn schade (hobby, emotioneel) op waarde wist te schatten
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback inzake het melden van de schade. Wij zullen de mogelijkheden bekijken om dit proces te vereenvoudigen. Wij zijn blij te vernemen dat uw schade uiteindelijk naar tevredenheid is afgewikkeld en wensen u veel fietsplezier!
De schade is snel afgehandeld, de communicatie was ook snel. Ben tevreden met jullie services.
Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en onwijs bedankt dat u dit door middel van een beoordeling met ons wilt delen! Veel geluk toegewenst namens Woongarant.
Alhoewel de uitkering het bedrag van de schade zeker niet dekt, ben ik tevreden gezien de ouderdom van de keuken. Alleen de administratieve afhandeling van de schade verliep nogal knullig. Een te hoog schadebedrag uitgekeerd en dan bij het verzoek voor terugstorting het verkeerde bankrekeningnummer vermelden.
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat wij zo een mooi cijfer van u mogen ontvangen ondanks de miscommunicatie in deze!
De communicatie ging niet helemaal vloeiend, heel veel heen en weer mailen. Maar het is uiteindelijk goed gekomen.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij waarderen dit ten zeerste, zeker aangezien u het gevoel heeft al veel heen en weer te hebben gemaild. Uit ons dossier blijkt dat wij twee keer om nieuwe informatie bij u hebben moeten vragen omdat de ontvangen schadestukken niet duidelijk waren. Wij hopen op uw begrip voor het feit dat wij zonder deze stukken uw schade niet konden afwikkelen. Wel zullen wij intern de mogelijkheden bespreken om voortaan telefonisch de eventueel nog benodigde informatie op te vragen.
Enig tijd gelden is er brand geweest bij onze onderburen. We hadden hier wat roet schade van, en door de schade expert van de opstal verzekering werd me geadviseerd mijn inboedel verzekering te bellen. Ik heb dit gedaan, maar werd “afgepoeierd” met een schade formulier die ik maar in moest vullen Met foto’s op de mail. Ik vertelde dit aan de schade expert en stond met ze oren te klappen, hij heeft toen names mij nogmaals terug gebeld. Na veel moeite kwam er toch een schade expert van woongarant. Als ik zie en hoor hoe het bij mijn buren gegaan is, besef ik me dat ik een slecht verzekering heb gekozen. Volgend jaar gaan wij verhuizen en zullen dan ook een andere verzekering nemen.
Wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de behandeling van uw schade. Wij hebben service hoog in het vaandel staan en hebben uw dossier dan ook direct intern geëvalueerd. Gebleken is dat de schade aan uw inboedel aanvankelijk kleiner leek dan in werkelijkheid het geval was. Hierdoor zag de schadebehandelaar geen noodzaak voor het inschakelen van een expert. Nadat u wederom contact met ons had opgenomen en de omvang van de schade veel groter bleek, hebben wij direct een expert voor u ingeschakeld. Het is nimmer onze bedoeling geweest om u "af te poeieren" en wij bieden u dan ook onze welgemeende excuses voor deze inschattingsfout. Wij hopen oprecht dat u nog lange tijd bij ons verzekerd blijft en wensen u alvast veel plezier in de nieuwe woning.
We hebben via onze verzekeringspapieren gebeld naar een expert en zijn gelijk geholpen. Afspraak gemaakt en het probleem is verholpen. Onderling wordt alles geregeld, dat is wel zo handig. Keurig afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden.
Wat leuk. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons zo uitgebreid te beoordelen!
zeer tevreden met de afwikkeling.
Bedankt voor de positieve beoordeling en wij wensen u veel geluk toe!
Makkelijk, duidelijk, empathisch
Dat zijn complimenten! Bedankt hiervoor en wij wensen u veel geluk toe!
Uw medewerkers hebben mij naar alle tevredenheid geholpen met mijn ingediende schade formulier. Alles is goed, duidelijk en snel afgehandeld.
Wauw, bedankt voor deze mooie beoordeling, Mike!
De ervaring met hun is gewoon prima. Er is niks op aan te merken hoe ze het hebben afgehandeld mijn klacht. Na mijn telefoon gesprek met hun is het allemaal heel erg vlot gegaan.
Dank u voor de uitgebreide uitleg bij uw beoordeling! Vooral heel fijn om te horen dat de afhandeling zo vlot is geweest ;-).
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.