Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Ook is de zaak snel afgehandeld.
Ondanks dat het ging over jongens die van alles impulsief kunnen doen, is mijn/ons verhaal serieus genomen dat het een ongeluk was. Vervolgens is erg snel contact opgenomen met de partij die schade had. Ontzettend snel en heel correct gehandendeld, superfijn voor alle partijen!
Goed geholpen met de schade en snel uitbetaald.
De afwikkeling van de schade heeft enige tijd geduurd. Op zich geen enkel probleem, maar wij werden niet geïnformeerd over de status. Dit zorgt voor onduidelijkheid. Tip: geef (online) een statusupdate.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u graag op de hoogte was gehouden van de afwikkeling van uw schade. Per abuis hebben wij u hierover geen bericht gestuurd. Normaliter doen wij dit wel. Wij nemen dit op met de betreffende behandelaar en zullen u het bericht alsnog toesturen.
Originele beoordeling
De afwikkeling van de schade heeft enige tijd geduurd. Op zich geen enkel probleem, maar wij werden niet geïnformeerd over de status. Dit zorgt voor onduidelijkheid. Tip: geef (online) een statusupdate.
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u graag op de hoogte was gehouden van de afwikkeling van uw schade. Per abuis hebben wij u hierover geen bericht gestuurd. Normaliter doen wij dit wel. Wij nemen dit op met de betreffende behandelaar en zullen u het bericht alsnog toesturen.
Het was duidelijk wat we moesten doen om in aanmerking te komen voor vergoeding van de schade. De medewerker was daar duidelijk in. Binnen de termijn van 5 werkdagen hadden we een reactie en nadat wij de factuur hadden opgestuurd stond het geld snel op onze rekening! Hartelijk bedankt!
Telefonisch ben ik goed te hulp gestaan. Direct na contact werd ik gebeld door de schade expert om een afspraak in te plannen. Het gesprek met de schade expert verliep ook snel en duidelijk.
Perfect
Duidelijk, snel en professioneel afgehandeld
Uitstekend servies binnen week was mijn schade vergoeding op mijn rekening stond. Heel vriendelijke mensen aan de lijn gehad die mijn case in orde hebben gehandeld.
In verband met ziekte moest ik een beroep doen op de annuleringsverzekering. Na telefonisch contact met een zeer vriendelijke behandelaar werd de schade-uitkering binnen een paar dagen overgemaakt. Zeer tevreden!
Snel en deskundig.
Er is niemand geweest om de ruit te vervangen. We gaan nu de hele kozijn laten vervangen voor kunstofkozijnen dus het is ook niet meer nodig dat er iemand komt repareren.
Wat vervelend om te vernemen dat er niemand contact met u heeft opgenomen voor de reparatie van uw ruit. Uit uw dossier blijkt dat de opdracht per abuis niet goed bij de glaszetter aan is gekomen. Onze schadebehandelaar heeft daarom telefonisch contact met u opgenomen. Indien u ons foto's en de afmetingen van de kapotte ruit toestuurt, zullen wij beoordelen of wij u hierin voor een deel tegemoet kunnen komen.
Zeer tevreden over de afhandeling. Het moest wel een beetje op gang komen maar toen eenmaal de schade vastgesteld was verliep de afwikkeling zeer soepel. Ook op vragen en onduidelijkheden werd goed en accuraat op gereageerd.
De dienstverlening van Woongarant heb ik als prettig ervaren. Direct duidelijkheid van zaken en een plan van aanpak. Het enige dat ik gemist heb is tussentijds contact. Via de tegenpartij moest ik enkele zaken vernemen. Dit had ik liever via jullie ontvangen. Denk hierbij aan het langs sturen van een expert. Besluitgeving tot uitbetaling ed.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Uw feedback nemen wij ter harte voor de verbetering van onze dienstverlening!
Snelle reactie en heldere communicatie.
Als je een keer wat extra pech hebt is het fijn als je wat hulp en prettige communicatie mag hebben. Dat was heel erg het geval met de schade correspondentie van Woongarant.
Laat niets van zich horen na 3 keer mail klanten boeit jullie niets deze mail al 2 keer ingevult totaal geen reactie haha stuur dit soort dingen dan ook niet ik zal om me heen kijke voor een andere verzekering
Helaas ging het aanmelden van de schade niet makkelijk
Wat vervelend om te horen dat u de schade niet eenvoudig vond in te dienen. Een schade is al vervelend genoeg en dit proces zou dan ook zo soepel mogelijk moeten verlopen. Wij zien in uw dossier dat u de schade telefonisch heeft gemeld en het online schadeformulier heeft ingevuld. Heel graag zouden wij dan ook van u vernemen waar u precies tegenaan bent gelopen.
Redelijk. Schade gedeeltelijk vergoed.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend voor u is geweest dat wij geen vergoeding hebben kunnen bieden voor een nieuw product. Wij hebben uw dossier voor de zekerheid nog even bekeken maar zien dat de afschrijvingstermijn correct is toegepast. Helaas kunnen wij u hierdoor geen hogere schadevergoeding in het vooruitzicht stellen.
Ik wordt altijd netjes te woord gestaan. Alles wordt goed uitgelegd en snel afgehandeld.
Ik heb fijn contact gehad met woongarant. Ze reageerde snel op mijn claim en vroegen vriendelijk om extra stukken. Ik ben blij dat ik bij woongarant zit. Service zoals het hoort.
Alles ging snel en gemakkelijk, geld stond snel op de rekening
Goede service
Echter een probleem deed zich voor. Nadat ik de schade had gemeld, ontving ik wel een bevestiging van de melding, maar geen verdere mail over de afhandeling. Achteraf bleek dat de mails van woongarant in de Spambox terecht waren gekomen. . Dit heeft het afhandelen behoorlijk vertraagd. Volgens een van de medewerkers met wie ik telefonisch contact had, kwam dit zeer regelmatig voor.
Wat vervelend om te horen dat de afwikkeling van uw schade door het verdwijnen van de mail in uw spambox vertraging heeft opgelopen. De oorzaak van het probleem is inmiddels bekend en opgelost en zou dan ook niet meer moeten voorkomen.
Snelle respons en goede service in het vinden van een deskundige om onze lekkage op te sporen.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.