Na een aantal malen schade te hebben gehad, en navraag hebben gedaan of dit onder de verzekering valt (Wat niet altijd het geval was, en dus zelf alles betaald) krijgen we nu een brief thuis gestuurd dat we te veel schades hebben (verzekerd of onverzekerd) en dat we of een eigen risico gaan krijgen, of dat we uit de verzekering gegooid worden. Nou ja zeg! Inderdaad hebben wij stormschade gehad, waarvan wij maar één ding vergoed kregen, en 3 dingen niet. Ook nog zelf gerepareerd, zodat er lagere kosten mee gemoeid zijn. Andere schades werden ook niet gegoed, of maar een fractie. We betalen ons suf aan verzekeringsgeld, er wordt weinig vergoed en dan ook nog dreigen met eigen risico of uitsluiting. Waardeloos
Eigenlijk weinig aan toe te voegen ben zeer te vrede met de diensten van Woongarant
Goed te woord gestaan en snel actie ondernomen. Goed geïnformeerd en snel afgewikkeld.
Goeie service en snelle afhandeling!! Tevreden klant!
Een klantvriendelijke, duidelijke snelle afhandeling.
Echt heel snel geholpen, prettige man.
heel erg zorgvuldig, goed en snel. Schade aan raam door storm onlangs. Goede uitleg gekregen wat te doen. Snelle afhandeling.
Erg tevreden. er werd geluisterd en advies gegeven. Reactie kwam zeer snel, net zoals het akkoord op de herstelofferte en de uiteindelijke uitbetaling. ik ben zeer tevreden.
Zeer goede ervaring
De schade is afgehandeld en is netjes uitgekeerd. De aangifte van de schade ging wat betreft bijv een oude portomonnee en handtas heel lastig, woongarant wilde bonnen hebben. Advies is bewaar bonnen heel goed. Uiteindelijk is er een schatting gemaakt van de afschrijving.
Tevreden met schadevergoeding, correct behandelt
als prettig ervaren...en snel beantwoorden van mijn berichten
Mijn ingediende schadeclaim is snel en goed opgelost.
Snelle afhandeling.
Wij wonen nu 4 jaar in onze woning en hebben nooit schade gehad. Als er dan een keer wat gebeurd wil je er niet teveel werk aan hebben en goed geholpen worden, dit was bij Woongarant zeker het geval. Contact liep goed en er werd duidelijk aangegeven wat ze nodig hebben en in welke tijd we een reactie konden ontvangen. Wij hebben geen op- of aanmerkingen.
Zaak is keurig afgewerkt
Als zeer goed
TV door bliksemschade defect, de wens om de TV te laten repareren omdat deze is ingebouwd in een antieke kast is een akkoord op gegeven. Ondanks dat dit duurder was dan een nieuwe TV.
Telefonisch goed geholpen. Vriendelijk en duidelijk.
Na de melding te hebben gemaakt werden wij zeer goed geholpen en ook snelle afhandeling van de schade
Snelle service en binnen een paar dagen het geld op mijn rekening.
Snel en correct afhandeling van onderwerp.
Dat een lekke keuken kraan kan zorgen voor flinke problemen is wel duidelijk. Gelukkig kunnen we er nu o.a. voor zorgen dat er een mooie nieuwe vloer bij ons in de keuken/aanbouw kan worden gelegd.
Zie bovenstaande zin.
Snelle en goede nette service
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.