Zeer prettige ervaring, alles snel geregeld!
Nette afwikkeling van de schade.
Zie boven
afhandeling ging redelijk vlot positief en vriendelijk personeel.
Netjes en snel geholpen alles was ook duidelijk
goed
geweldig snel afgehandeld
Goed snelle en soepele afhandeling
Goede en snelle communicatie en snelle afhandeling van de claim. De claimafhandeling is het moment van d ewaarheid voor een verzekeraar. Wongarant heeft hierin al mijn (toch al hoge) verwachtingen overtroffen!
Goed en snel geholpen schade snel vergoed
Ik ben zeer tevreden met het oplossen van het probleem met de vloer, en heb met bewondering zitten kijken hoe dit probleem werd opgelost.
Zou graag wat beter zijn geinformeerd over voortgangsproces. Informatieverstrekking was verder duidelijk en correct.
1 telefoontje van 10 minuten en alles was geregeld. Ontzettend tevreden.
Schadeformulier ingevuld online en binnen 3 werkdagen al reactie met akkoord. Na 1 dag stond de vergoeding al op onze bank. Super snel!
De hele aanmelding en afwikkeling van schade en verzekering is zeer vlot verlopen. De communicatie vanuit Woongarant is vlot en helder.
snel en netjes afgehandeld.
Na de schademelding, bijzonder snel geholpen en de afwikkeling ook netjes afgewikkeld
Na inbraak keurig te woord gestaan. Goede communicatie na enkele ontstane onduidelijkheden
Onze schadebehandelaar heeft onlangs contact met u opgenomen om de schade met u te bespreken. Gebleken is dat er miscommunicatie is ontstaan door de herrineringsmail die wij u stuurden. Wij willen de schade graag alsnog regelen en wachten uw verdere berichten af.
Originele beoordeling
Na een woninginbraak bij ons bleken er wat persoonlijke zaken gestolen zoals gouden ketting, fotocamera en oorbellen. Gevraagde documentatie ingevuld en vervolgens moesten er foto’s en aankoopbonnen aangeleverd te worden. Die hadden we niet. Ketting bijvoorbeeld was een erfstuk. Er wordt dus niets uitgekeerd. Wachten op reparatie van de inbraakschade duurt nu al een half jaar. Reparateur heeft steeds geen tijd.
Onze schadebehandelaar heeft onlangs contact met u opgenomen om de schade met u te bespreken. Gebleken is dat er miscommunicatie is ontstaan door de herrineringsmail die wij u stuurden. Wij willen de schade graag alsnog regelen en wachten uw verdere berichten af.
Goed contact, goed geregeld en duidelijk
Tevreden met de schade afhandeling
Goed contact gehad met een medewerker. Na uitleg van de situatie werd een keurige oplossing geboden.
Ik vond het wat apart dat woongarant geen pdf kan openen (met daarin een rekening), maar voor de rest is alles snel afgehandeld
Ik vind het een slechte service dat ik van jullie geen leenauto kon krygen.daar moet wel veranderen als ik de volgende weer schade krygt, ik kan het niet waarderen vandaar een onvoldoende
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Het klopt dat er geen leenauto beschikbaar wordt gesteld bij ruitschade. Alleen bij carrosserie schades is dit een service die door de aangesloten reparateurs wordt aangeboden. Bij ruitschades is de reparatietijd namelijk van korte duur (doorgaans 1 dag) waardoor deze service niet wordt verstrekt.
We zijn altijd Super goed geholpen.
De medewerkers komen kundig over en handelen het geheel snel en professioneel af.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.