Ik werd prettig geholpen en ben niet tegen problemen aangelopen. Alles is redelijk vanzelf gegaan. Dus dikke prima.
Schade gemeld, direct een schadeformulier toegestuurt gekregen. Bij problemen met het uploaden van foto's, goed telefonisch geholpen. Snelle afhandeling van de schade
Snel en vakkundig afgehandeld
Er was tussen ons en de tegen partij enig verschil in uitleg van wat er gebeurt is kwam alles goed en is het vlot afgehandeld en uitgekeerd en de tegenpartij blij.
Mijn ervaring is,zoals een verzekering moet werken. Totaal geen klachten.
Ik werd met begrip geholpen in het indienen van mijn schade en ben verzekerd. dus dat was heel finn
De behandeling van de schademelding is zo ontzettend snel geregeld. Van melding tot afhandeling en betaling. Perfect.
Werd netjes gebeld met wat vragen en daarna is het afgehandeld
Ik vind de afhandeling traag en de procedure onduidelijk. Telkens zit er teveel tijd tussen het insturen van een e-mail en de beantwoording daarvan. En zeker wanneer er een expert wordt ingeschakeld is het onduidelijk aan wie je nu specificaties moet opleveren. Bovendien wordt elkaar tegen gesproken. Volgens de expert was een offerte voldoende om tot schade-uitkering over te gaan, de behandelaars bij Woongarant eisten echter een definitieve factuur. Wanneer die uiteindelijk werd ingestuurd toen de schade hersteld was, had Woongarant geen boodschap aan het ontstane meerwerk en ging men niet verder tot uitkering over dan de oorspronkelijke offerte. Zeer merkwaardig en afkeuringswaardig! Update 11/11/'19: door servicemedewerker is contact opgenomen n.a.v. bovenstaande input. Hierop is actie ondernomen en inmiddels is eea naar tevredenheid afgehandeld. Op basis hiervan de beoordeling aangepast.
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Onze schadebehandelaar neemt hierover nog even contact met u op.
Originele beoordeling
Ik vind de afhandeling traag en de procedure onduidelijk. Telkens zit er teveel tijd tussen het insturen van een e-mail en de beantwoording daarvan. En zeker wanneer er een expert wordt ingeschakeld is het onduidelijk aan wie je nu specificaties moet opleveren. Bovendien wordt elkaar tegen gesproken. Volgens de expert was een offerte voldoende om tot schade-uitkering over te gaan, de behandelaars bij Woongarant eisten echter een definitieve factuur. Wanneer die uiteindelijk werd ingestuurd toen de schade hersteld was, had Woongarant geen boodschap aan het ontstane meerwerk en ging men niet verder tot uitkering over dan de oorspronkelijke offerte. Zeer merkwaardig en afkeuringswaardig!
Bedankt voor uw beoordeling. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw schade. Onze schadebehandelaar neemt hierover nog even contact met u op.
vriendelijk behandeld alles erg duidelijk
Erg behulpzame medewerkers, goede service.
Schade gemeld. Zelf Loodgietersbedrijf ingeschakeld. Nota's doorgezonden naar de schade expert die eerder op bezoek is geweest. Daarna snelle afhandeling van de schade. Prima.
Het is allemaal alweer lang geleden dus ik moet dit even terug halen... De start was moeizaam omdat mijn man na mijn ongeval niemand te pakken kreeg. Daarvoor ontvingen we al een mooie bos bloemen. Daarna heb ik de communicatie per mail opgepakt. Opvallend daarbij was dat de antwoordmails gericht bleven aan mijn man, terwijl toch duidelijk was dat ik (Claudia) ze verstuurde... Er zijn bij mijn ongeval een hoop goederen kapot gegaan. Blijkbaar hoort dat niet bij de verzekering, maar toch heb ik ze deels vergoed gekregen. Ik ben hiervoor wel een hele dag bezig geweest om alles te verzamelen wat ik nog over deze goederen kon vinden (bonnetjes, foto's, etc.) Dat voelde als een soort ontmoedigingsbeleid, maar aangezien het eigenlijk niet verzekerd was durf ik er ook niet echt over te zeuren... maar ik declareerde bijvoorbeeld een zonnebril van 5 euro... het lijkt me dat ik niet echt misbruik maakte van de situatie?
Bedankt voor het beoordelen van onze dienstverlening. Nogmaals onze excuses voor het niet bereikbaar zijn van onze hulpcentrale. Wij hebben deze storende kwestie uiteraard intern aangekaart. Doorgaans is onze hulpcentrale goed bereikbaar. Helaas bleek u de spreekwoordelijke uitzondering op deze regel. Hierdoor ontstond een onwenselijke situatie. Correspondentie vind altijd plaats met de verzekeringsnemer. In dit geval was dat uw partner. Deze was ook de persoon die in eerste instantie correspondeerde over de door u opgelopen schade. Bij de verdere behandeling bleek, gezien de aard van de reis, er geen dekking te zijn voor de opgelopen schade(s). Gezien de vervelende situatie met het eerste contact wilden wij u, ondanks het ontbreken van dekking, toch tegemoet komen met een vergoeding. Bij een vergoeding voor schade aan bagage, hebben wij altijd bewijsstukken nodig. Dit is zeker geen ontmoedigingsbeleid; wij hebben deze stukken nodig om de redelijke vergoeding te bepalen. De behandeling van de schade werd door u gewaardeerd met een 6. Wij zullen bij een toekomstige schade ons uiterste best doen om u beter van dienst te zijn!
Positieve ervaring
Duidelijke en snelle afhandeling. Alles per mail geregeld.
Duidelijke communicatie en snelle afhandeling, zoals je het verwacht maar niet altijd meemaakt. Zeer tevreden
Van mijn smartwatch die ik cadeau had gekregen van mijn vriendin was de achterkant gebarsten. Ik heb deze op verzoek van de verzekeraar opgestuurd naar een officiëel reparatiepunt voor een offerte. Omdat ik het horloge cadeau had gekregen liep de reparatie ook via het aankoopsbewijs van mijn vriendin (die dus ook op haar naam staat). Dit heb ik ook gemeld toen ik de schade online aanmelden en daar dus ook een officiële verklaring voor moest tekenen. Ik kreeg de reparatie offerte binnen en stuurde deze door naar de verzekeraar. Deze begon te eisen dat ik moest gaan bewijzen dat het horloge van mij was om de schade te laten vergoeden. Ik wederom weer uitgelegd dat dit een cadeau was en daarom niet op mijn naam staat. Wederom was het geen probleem en hadden ze weer een aantekening gemaakt. Even later kreeg ik weer een email dat er nu een probleem was met de offerte, want er stond een vreemde bedrijfsnaam op. Dat kan ook wel kloppen omdat de reparatie via Bol.com loopt en deze een extern reparatie service bedrijf gebruikten. Ik dus weer gebeld met woongarant en kreeg een hele ondervraging wat, wie, waar etc dat bedrijf is die op het factuur staat. Nogmaals het hele verhaal uitgelegd en uiteindelijk goedkeuring gekregen voor een reparatie van 60 euro. Ik begrijp dat er veel ****** is, maar je kan ook even naar de klant zelf even kijken voordat je deze naar mijn idee zwaar onder een vergrootglas legt. Na afhandeling meteen nog contact opgenomen met de klantenservice om door te geven dat ik ga overstappen door deze situatie. De medewerkster was niet echt onder de indruk en deed er niets aan om mij als klant te behouden. Echt klantonvriendelijk!
Wij betreuren het te vernemen dat u onze dienstverlening onvoldoende beoordeeld heeft. Inmiddels heeft onze schadebehandelaar hier ook telefonisch met u over gesproken. Het is nimmer onze bedoeling geweest u het gevoel te geven dat wij u niet vertrouwden. Echter, wij dienen, ongeacht het schadebedrag, over een compleet dossier te beschikken om tot afwikkeling van een schade over te kunnen gaan. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
Nooit geen problemen gehad met Woongarant. Schades altijd goed afgehandeld, soms duurde de afhandeling wat lang, maar uiteindelijk wel naar tevredenheid afgerond. Een 3 jaar geleden echter begonnen ze significant de premies te verhogen. Dit jaar was de maand vol en kon ik ergens anders 25% goedkoper uitkomen. Dus overgestapt en kijken of de afhandeling van de nieuwe ook goed is, dat weet ik nog niet. Verder nog veel gebruik van papier bij Woongarant, en slechte App/persoonlijke omgeving. Dat kan echt niet meer deze tijd
Nadat er schade was ontstaan aan mijn huis kreeg ik snel akkoord voor de reparatie
prima en vlot aannemer gestuurd om de schade op te nemen
De zaak werd goed opgenomen, behandeld en afgewerkt, zeer tevreden
Na het indienen van onze claim ontvingen wij binnen 24 uur een reactie met een gepaste oplossing.
Aangemeld voor schade, schade hersteld en de rekening vlot betaald.
Super klantvriendelijk, supersnel geregeld
Heb schade gemeld bij mijn buren en het is betaald .
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.