Filters

10

Gewoon goed geregeld.

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

zeer goed behandeld

mijn ervaring met woongarant was goed, snel en duidelijk. Alles was makkelijk te versturen en af te handelen. Geen moeilijk gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Top bedrijf

Je word er goed geholpen en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Perfect geholpen

Ik belde of een telefoon in het toilet laten vallen verzekerd was. Dat was direct duidelijk en als ik voor de juiste papieren zou zorgen ik het vergoed zou krijgen. Nadat de telefoon door experts bekeken was en total loss was verklaard, stuurde ik de papieren door en binnen een week kreeg ik al uitbetaald voor de uitgave aan een nieuwe telefoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Geweldig

Ik ben heel fijn, snel en adequaat gehopen. Echt super! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super snel en behulpzaam

Ze waren echt behulpzaam,duidelijk informatie gegeven en alles snel verwerkt en terug betaald

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Een goede en snelle afhandeling.

Een goede ervaring de schade was zo ingediend en ook net zo snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Goede afhandeling

Geen gedoe

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Probleem aan mijn bank goed en snel opgelost!

Goede ervaring met het oplossen van het probleem aan mijn bank. Goed en snel en naar alle tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Snel, begripvol en adequaat

Schade gemeld. Hierna online een schadeformulier ingevuld plus foto’s bijgevoegd. Daarna 2 dagen later een antwoord dat alle schade vergoed werd. Geld stond binnen paar dagen op de rekening waarna we de schade geheel hebben kunnen repareren. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goede en nette oplossing voor vervanging schutting

Onze schutting was begin 2018 omgewaaid tijdens een flinke storm en is pas zomer 2019 vervangen. Woongarant heeft in eind 2019 netjes een reminder gestuurd en de kosten minus eigen bijdrage vergoed. Dit zelfs ruim 1,5 jaar nadat de schutting was omgewaaid. Zeer tevreden met de oplossing dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Goed

Wel bijzonder dat 'tegenpartij' nog met veel vragen werden geconfronteerd terwijl de schade aantoonbaar door mij was veroorzaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goede service en communicatie

Goede communicatie. Goede afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Heel positief

Alles was heel duidelijk. wat er waar naartoe gestuurd moest worden. Vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekend

Via de mail alles kunnen regelen en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Zeer snelle afronding!

Professionele,duidelijke en zeer snelle afhandeling van schademelding

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Fijne afhandeling van de schade

Toevallig 2x in 1 jaar schade gehad. Moesten we wéér bellen maar werd hier totaal niet moeilijk over gedaan. Binnen een aantal dagen na ontvangst van de factuur stond het bedrag weer op de rekening. Erg fijn!! Wij blijven zitten waar we zitten! Nu maar hopen dat het de komende tijd niet meer nodig is ;)

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed,professioneel geholpen

Ik ben Goed professioneel te woord gestaan, tips gekregen en besproken voor een passende oplossing van mijn probleem. Dit is de eerste keer dat ik aanspraak heb gemaakt op mijn verzekering en ben hartstikke blij met de gezamenlijke oplossing. Het afgesproken bedrag werd ook nog eens binnen 1 dag overgemaakt top! Goede service! Nogmaals bedankt voor alle goede zorgen voor mij. Bastiaan Nuijten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Complexe zaak goed geregeld

Helaas net schade terwijl ik van verzekering gewisseld had. Toen niet aan aankoop bon te komen door omstandigheden. Het duurde lang maar uiteindelijk heeft men dit keurig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Mijn ervaring met Woongarant is super!

Schademelding werd snel opgepakt en opgelost. Dit zonder dat ik daar veel energie in hoeft te steken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Enorm goed geholpen na schade

Na een lekkage heb ik gebeld en ben ik fantastisch verder geholpen. Alles ziet er nu weer perfect uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Boven verwachting opgelost!

Boven verwachting opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Prima afhandeling

Prima afgehandeld, foto uploaden ging niet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Empatisch

Vriendelijk en empatisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Zeer goede hulpvaardige verzekering

Ik heb zeker geen slechte ervaring met woongarant als verzekering. Maar toch zitten er bij jullie zeker nog verbetering puntjes naar een klant toe die ik zelf als klant heb ervaren. Mijn vrouw en ik hebben nog nooit een beroep gedaan op ons Aansprakelijkheids verzekering maar helaas door een speels incidentje met onze hond wel. Hoe een verzekering met al zijn regeltjes in elkaar steekt weten mijn vrouw en ik niet. We dachten alleen goed aan te doen om een minder bedeelde persoon in deze maatschappij te helpen om zelf eerst de kosten voor te schieten voor het ongeval wat aan zij hond is aangedaan door ons hondje. Wan ander was deze persoon mogelijk in financiële nood terecht gekomen door mogelijk de huur niet meer te kunnen betalen en wie weet wat voor nare gevolgen er meer uit deze situatie zou kunnen ontstaan. Ik vind dat er ook een menselijk kant bij een verzekering hoort en niet alleen maar regeltjes. In mijn geval is er coulance getoond om toch tot uitbetaling over te gaan. Dit hele proces van melding van de schade tot uitbetaling van de schade heeft veel te lang geduurd. Maar we moeten er zeker bij vermelden dat er goed geluisterd is door de medewerker van woongarant en er snel gereageerd werd om de mails. Alleen het hele proces duurt veel te lang. Zeker voor een onwetende klant die al meer dan 10 jaar klant is en nog nooit een aanspraak heeft gemaakt op zijn verzekering. Ondanks dit voorval blijf ik bij woongarant met een uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.