Filters

7

Veel te lang geduurd waardoor ik boete van airbnb heb gekregen

Uiteindelijk is de afhandeling goed gegaan. Het telefonisch contact met de heer en later dame van Woongarant was perfect, de automatische ontvangstbevestiging prima. Maar de schade was in februari en werd pas een paar weken geleden afgehandeld waardoor ik in de tussentijd een claim van airbnb aan mijn broek kreeg. De verhuurder werd ongeduldig en bij mij is nu ruim € 400 van mijn creditcard afgeschreven als eerste betaling van de claim of wellicht als boete. Dit moet ik weer gaan proberen terug te draaien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Top ervaring

Handelen snel en zeer vriendelijk alles af ..top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Ik ben zeer tevreden met deze verzekering.

Bij schade word altijd alles goed geregeld en afgehandeld. Ik kan woongarant wel aanbevelen. Wij zijn bij woongarant all 9 jaar en wij hebben inmiddels alle verzekeringen overgezet naar woongarant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Fijn luisterend oor en serieuze vervolgstappen.

Ik belde in eerste instantie. Ik kreeg een hele behulpzame en vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Zij legde mij alles uit. Vervolgens via internet de melding officieel gemaakt. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden. Fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Duidelijke en goede afhandeling

Duidelijke en goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Ik ben correct behandeld

De klacht werd snel beoordeeld en afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

positief

Er werd heel snel gereageerd. Mijn schade was binnen een paar dagen afgewikkeld. Ik voelde me begrepen en had echt het gevoel dat men het graag voor me wilde oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Alles snel en correct afgehandeld

Snel en correct afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Ontevreden

Mijn vrouw heeft een aantal keren contact proberen te krijgen. Zonder uberhaupt naar het polis nummer te vragen werd ze voorzien van een paar algemene antwoorden die kant nog wal raakten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Snel opgelost

Snel opgelost en reële vergoeding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goede service

Claim naar tevredenheid opgelost, ook de tijdsduur was erg snel. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Zeer goed

Snelle afwikkeling. Wij zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Niet volledig

Bij schade was mijn eerste contact telefonisch om te vragen of jullie werken met erkende bedrijven. Hier op werd gezegd dat er geen bedrijven genoemd kon worden. Dacht omdat er zo veel malafide uitvoerders zijn hier juiste info te vinden. Kreeg na kritisch doorvragen nog net Techniek Nederland door. Daarbij werd er halstarig vastgehouden aan het online doorgeven van de schade. De leiding zal eerst niet onder jullie vallen, terwijl dat wel in de schade clausule staat. Later werd daar per mail op teruggekomen. Hierdoor voelde ik mij niet erg serieus genomen. Afhandeling was wel snel, maar qua klantvriendelijkheid kunnen er nog slagen gemaakt worden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Netjes en correct geholpen en snel afgehandeld

Met één telefoontje was het helder hoe ik de schade kan indienen en ging de afwikkeling voorspoedig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Positief

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed

/eenvoudige melding,

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Super afhandeling

Goed en snel meegedacht door Wout en collega's, waardoor de schade van mijn vakantie snel teruggeboekt was en ik onbezorgd weer kon genieten van de rest van de vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle heldere afwikkeling.

Snelle reactie op de eerste email. Goede duidelijke vraag om vervolginformatie. Daarna wederom snel antwoord en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

goed

Telefonisch goed geholpen. Afhandeling van schade goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Zeer tevreden snel geholpen

- Binnen 1 werkdag antwoord op mijn vraag of ik in aanmerking voor schadevergoeding kwam. - Vervolgens binnen 1 werkdag goedkeuring van schadevergoeding na het indienen van mijn claim. - na 7 dagen werd het geld gestort op mijn rekening. Kortom, zeer tevreden over de afhandeling en de snelheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Schadeclaim makkelijk online ingediend. Snelle afwikkeling door de behandelaar. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Eindresultaat is goed

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat waarbij we niets meer zien van de te geleden (water)schade. Het desbetreffende bouwbedrijf heeft goed werk geleverd. Eind goed, al goed dus. Echter heeft het in onze ogen allemaal vrij lang geduurd. Dit waarschijnlijk omdat het langs meerdere partijen gaat (rw repair, bouwbedrijf, verzekeraar) Hier is tot op zekere hoogte natuurlijk begrip voor. Echter in totaal hebben wij 3 weken zonder water gezeten in ons huis. Met 2 kleine kinderen is dat in onze ogen een onhoudbare situatie. Meerdere malen gevraagd of er spoed achter gezet kon worden maar er werd weinig gehoor aan gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekend en snel geholpen.

Snel en duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle afhandeling

Snel afgehandeld en geen omkijken naar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Duidelijk en snelle afwikkeling

Het indienen ging gemakkelijk net als het contact via mail + duidelijk hoe de werkwijze is van de afwikkeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Laan van Zuid Hoorn 51

2289 DC Rijswijk

070 322 3122

[email protected]

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.