Goed
De website is nogal eenvoudig maar de schadeclaim is netjes en vlot verwerkt.
Je moet even geduld hebben.. Maar alles goed geregeld.
Indienen enzo ging makkelijk, maar verder alleen bericht dat het is afgehandeld. Had graag gehoord hoe omdat wij vonden dat de partij die ons aansprakelijk stelde ook nalatig was.
Na mijn aanmelding een goed en duidelijk gesprek met uw medewerker gehad ,formulieren ingevuld en oorzaak en foto's toegezonden en vrij snel bericht gekregen dat ik de schade kon laten repareren . hartelijk dank voor het contact met Woongarant fantastisch wa vanHalm
Prima
Het was een lang traject maar ik ben echt erg blij dat er oog is voor de menselijke kant. Waterschade is heel erg vervelend in je huis, maar ook in de afwikkeling. Uiteindelijk officieel niet geheel gedekt maar door hoe alles is gelopen en onze eigen inzet toch geholpen met alle kosten! Dank!!
Snelle en correcte afhandeling.
Duidelijke taal en snel afgeha deld
Na mijn melding werd er binnen 3 dagen gereageerd, super netjes. Ongeveer een week na de melding werd het schade bedrag vastgesteld en goed gekeurd. Ik heb het proces als zeer prettig ervaren.
Goed genoeg.
Snel geholpen, duidelijk
wij zijn door de verzekeraar geholpen zoals je dat verwacht , alles is tot in de puntjes geregeld.
Schade was snel afgehandeld.
De schade is netjes afgehandeld. Alleen jammer dat er geen leenauto bij zat
Schadeclaim aansprakelijkheid is netjes afgehandeld.
Hartstikke bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet, Het schadeteam
Het contact was keurig en mijn schades werden serieus genomen.
Ik heb telefonisch contact gezocht en werd direct serieus genomen en op de juiste wijze professioneel, maar op een prettige informele manier verder geholpen. Er werd duidelijk aangegeven hoe dit verder afgehandeld ging worden en dit is ook volgens afspraak geregeld.
Voor kantoortijd het noodnummer gebeld. Die zei dat ik nog 1,5u moest wachten tot het kantoor open ging. Zou een dossier aangemaakt worden. Is niet gedaan. Toen ik kantoor belde wisten ze van niks en vonden het een vreemde gang van zaken.
Deze verzekering is er om geld te verdienen, niet om de klanten te helpen. Dit merk je aan alles.
Beste verzekerde, Bedankt voor het invullen van uw recensie! Gezien het lage 'rapportcijfer' hebben wij inmiddels contact met u opgenomen om te kijken wat er precies niet goed is gegaan. Hopelijk kunnen we de zaak oplossen of op zijn minst toelichten.
Vriendelijke reacties op mail, behulpzaam en snelle afhandeling.
Het melden van schade ging heel makkelijk en de afhandeling ging heel snel. Zeer tevreden!
Snel en duidelijk geholpen met mijn schade melding!
Zaken werden vlot opgepakt. Duidelijke communicatie.
Snel een antwoord en ook snel en goed opgelost!
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.