10

Na enige uitleg toch goed gekomen.

Er was tussen ons en de tegen partij enig verschil in uitleg van wat er gebeurt is kwam alles goed en is het vlot afgehandeld en uitgekeerd en de tegenpartij blij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Zeer goed

Mijn ervaring is,zoals een verzekering moet werken. Totaal geen klachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

zeer goed geholpen

Ik werd met begrip geholpen in het indienen van mijn schade en ben verzekerd. dus dat was heel finn

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snel geregeld

De behandeling van de schademelding is zo ontzettend snel geregeld. Van melding tot afhandeling en betaling. Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Was helemaal prima

Werd netjes gebeld met wat vragen en daarna is het afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
5

Gematigd

Ik vind de afhandeling traag en de procedure onduidelijk. Telkens zit er teveel tijd tussen het insturen van een e-mail en de beantwoording daarvan. En zeker wanneer er een expert wordt ingeschakeld is het onduidelijk aan wie je nu specificaties moet opleveren. Bovendien wordt elkaar tegen gesproken. Volgens de expert was een offerte voldoende om tot schade-uitkering over te gaan, de behandelaars bij Woongarant eisten echter een definitieve factuur. Wanneer die uiteindelijk werd ingestuurd toen de schade hersteld was, had Woongarant geen boodschap aan het ontstane meerwerk en ging men niet verder tot uitkering over dan de oorspronkelijke offerte. Zeer merkwaardig en afkeuringswaardig!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

erg prettig

vriendelijk behandeld alles erg duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Goed

Erg behulpzame medewerkers, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima afwikkeling van de schade.

Schade gemeld. Zelf Loodgietersbedrijf ingeschakeld. Nota's doorgezonden naar de schade expert die eerder op bezoek is geweest. Daarna snelle afhandeling van de schade. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
6

Zoals je van een verzekering kunt verwachten?

Het is allemaal alweer lang geleden dus ik moet dit even terug halen... De start was moeizaam omdat mijn man na mijn ongeval niemand te pakken kreeg. Daarvoor ontvingen we al een mooie bos bloemen. Daarna heb ik de communicatie per mail opgepakt. Opvallend daarbij was dat de antwoordmails gericht bleven aan mijn man, terwijl toch duidelijk was dat ik (Claudia) ze verstuurde... Er zijn bij mijn ongeval een hoop goederen kapot gegaan. Blijkbaar hoort dat niet bij de verzekering, maar toch heb ik ze deels vergoed gekregen. Ik ben hiervoor wel een hele dag bezig geweest om alles te verzamelen wat ik nog over deze goederen kon vinden (bonnetjes, foto's, etc.) Dat voelde als een soort ontmoedigingsbeleid, maar aangezien het eigenlijk niet verzekerd was durf ik er ook niet echt over te zeuren... maar ik declareerde bijvoorbeeld een zonnebril van 5 euro... het lijkt me dat ik niet echt misbruik maakte van de situatie?

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima maatschappij

Positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Goede afhandeling

Duidelijke en snelle afhandeling. Alles per mail geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Uitstekend

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling, zoals je het verwacht maar niet altijd meemaakt. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Teleurgesteld

Van mijn smartwatch die ik cadeau had gekregen van mijn vriendin was de achterkant gebarsten. Ik heb deze op verzoek van de verzekeraar opgestuurd naar een officiëel reparatiepunt voor een offerte. Omdat ik het horloge cadeau had gekregen liep de reparatie ook via het aankoopsbewijs van mijn vriendin (die dus ook op haar naam staat). Dit heb ik ook gemeld toen ik de schade online aanmelden en daar dus ook een officiële verklaring voor moest tekenen. Ik kreeg de reparatie offerte binnen en stuurde deze door naar de verzekeraar. Deze begon te eisen dat ik moest gaan bewijzen dat het horloge van mij was om de schade te laten vergoeden. Ik wederom weer uitgelegd dat dit een cadeau was en daarom niet op mijn naam staat. Wederom was het geen probleem en hadden ze weer een aantekening gemaakt. Even later kreeg ik weer een email dat er nu een probleem was met de offerte, want er stond een vreemde bedrijfsnaam op. Dat kan ook wel kloppen omdat de reparatie via Bol.com loopt en deze een extern reparatie service bedrijf gebruikten. Ik dus weer gebeld met woongarant en kreeg een hele ondervraging wat, wie, waar etc dat bedrijf is die op het factuur staat. Nogmaals het hele verhaal uitgelegd en uiteindelijk goedkeuring gekregen voor een reparatie van 60 euro. Ik begrijp dat er veel fraude is, maar je kan ook even naar de klant zelf even kijken voordat je deze naar mijn idee zwaar onder een vergrootglas legt. Na afhandeling meteen nog contact opgenomen met de klantenservice om door te geven dat ik ga overstappen door deze situatie. De medewerkster was niet echt onder de indruk en deed er niets aan om mij als klant te behouden. Echt klantonvriendelijk!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Goede service werden alleen te duur

Nooit geen problemen gehad met Woongarant. Schades altijd goed afgehandeld, soms duurde de afhandeling wat lang, maar uiteindelijk wel naar tevredenheid afgerond. Een 3 jaar geleden echter begonnen ze significant de premies te verhogen. Dit jaar was de maand vol en kon ik ergens anders 25% goedkoper uitkomen. Dus overgestapt en kijken of de afhandeling van de nieuwe ook goed is, dat weet ik nog niet. Verder nog veel gebruik van papier bij Woongarant, en slechte App/persoonlijke omgeving. Dat kan echt niet meer deze tijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Fijn en snel geholpen

Nadat er schade was ontstaan aan mijn huis kreeg ik snel akkoord voor de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

vlot en accuraat

prima en vlot aannemer gestuurd om de schade op te nemen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima communicatie

De zaak werd goed opgenomen, behandeld en afgewerkt, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Snelle reactie en oplossing voor ons probleem geboden.

Na het indienen van onze claim ontvingen wij binnen 24 uur een reactie met een gepaste oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Vlotte afhandeling van mijn schade

Aangemeld voor schade, schade hersteld en de rekening vlot betaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Geweldig

Super klantvriendelijk, supersnel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

geen klachten

Heb schade gemeld bij mijn buren en het is betaald .

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Heel vriendelijk te woord gestaan!

..

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Ik ben super geholpen

Lekkage gehad waardoor mijn twee jaar oude keukenvloer veel schade had. Binnen een week heeft de consulent het afgehandeld, waardoor wij snel de schade konden herstellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Prima.Prima service.

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Filter op taal

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.