Filters

8

Goed geholpen

De communicatie via de telefoon was goed. Per email kon het wat personelijker en gedetailleerder. Deze waren vrij standaard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geregeld!

Prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

professioneel

Natuurlijk is het fijn dat we de kosten vergoed hebben gekregen. Zoals het is opgepakt en het contact Vonden wij heel netjes. Op zich was het ook snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Ik ben netjes geholpen

Het heeft even geduurd en er waren haken en ogen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top service

Ik werd snel geholpen. Duidelijke communicatie en komen afspraken na. Echt heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goede hulp en ondersteuning, maar het proces zou wel wat sneller kunnen.

Ik ben goed geholpen en het probleem is verholpen. Het heeft wel wat langer dan een maand geduurd voordat alles rond was. Dat zou wel wat sneller mogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Gewoon prima. Vlotte afhandeling

Via internet schade gemeld. Ondanks dat ik geen aankoopintentie meer had toch keurig vergoeding gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

uitstekende service

prima afhandeling van mijn ingediende schadeclaim

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Een top service

Na het aanmelden van een schade werd ik er na enkele maanden op geattendeerd dat ik nog geen declaratie had ingediend (de werkzaamheden werden uitgesteld ivm personeels en materiaal gebrek). Na het insturen van de factuur werd deze supersnel uitbetaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Repairs took 2 years to complete - no communication, no coordination

Terrible service from Woongarant. It took two years (!) for repairs to be finalized, and only because I followed up with RWRepair and Schadeherstel Bergen myself. Woongarant did absolutely nothing to coordinate the work and was very poor in their communications. If I had not made dozens of phone calls and written dozens of emails to the contractors, the water pipe would still be leaking. Extremely disappointing. The service from Woongarant was so bad that an independent specialist had to get involved to compel Woongarant to do their job. Even after two years, we are still waiting on compensation for damages caused by one of the contractors.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Thank you for your review. We are sorry to hear that you are not satisfied. The moment your damage is repaired by the damage repair service, the contacts go directly through them. We have therefore evaluated your damage with the parties involved. Due to the fact that multiple claims had occurred at your address, the settlement of your claim took more time. Unfortunately, after completing your damage, it turned out that some damage had been caused by the contractor. This has now been repaired by the contractor and we hope, despite the long period, your damage has been repaired to your satisfaction. Kind regards, Woongarant Volmacht

4

Duurt erg lang voor schadeafhandeling

Inductie glasplaat kapot, was nog te gebruiken. Indien dit niet zou kunnen dan zat ik ruim 3 weken zonder kookplaat

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Een schade is altijd vervelend en wij denken graag mee inzake 'noodvoorzieningen'. Gelukkig was dit in deze niet nodig en kon de beschadigde kookplaat nog gebruikt worden. Uit het dossier maken wij op dat de schade is gemeld op 2/9 en op 6/9 is bevestigd met het verzoek om aanvullende informatie. De behandelaar heeft hierbij meegedacht in een mogelijke oplossing. Na ontvangst van deze informatie is herstel van de kookplaat binnen 5 dagen akkoord bevonden. Wij kunnen ons daarom ook niet vinden in de rapportcijfers en zouden het op prijs stellen als je dit nader zou willen toelichten zodat wij kunnen kijken hoe we je bij een onverhoopte toekomstige schade beter van dienst kunnen zijn.

10

Erg fijne afwikkeling.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat u het gevoel heeft goed geholpen te zijn.

10

Prima geregeld

Is allemaal snel geregeld zonder veel rompslomp . Schade werd netjes opgenomen en definitief herstel ook netjes geagendeerd en op afgesproken datum en tijdstip uitgevoerd. Gewoon goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
7

Prima

Schade gemakkelijk online ingediend en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Perfect service

Er word naar je geluisterd en worden dan ook goeie oplossingen aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Perfect

Zodra de offerte binnen was kreeg ik de eerste 50% al betaald en na het indienen van de factuur is het overige deel ook snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Prima

Eenvoudig om de schade te melden en een snelle afwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goed

Wij hebben een goede en snelle afhandeling gehad. Zijn goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Fijne afhandeling

Mijn schadeclaim werd snel opgepakt en kon op een snelle afhandeling rekenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie punten. Wij zijn blij dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.

8

Prima afwikkeling van een schade

Hoewel ik nog maar net bij Woongarant zit is een schade prima afgewikkeld. Het zijn wel standaard mailtjes die je krijgt en er wordt altijd na 5 dagen pas gereageerd, dat zou iets vlotter mogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

zorgvuldig en vriendelijk

na melding van schade goede uitleg over verloop van afhandeling. duidelijkheid in de contacten ! prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Zeer tevreden

Website is zeer toegankelijk Snel reactie op mail Zeer correct en snel afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de aanbeveling. Goed te zien dat u ons positief beoordeeld.

2

Valt tegen!

Gezien de kosten die wij hebben moeten maken door de storm, is de terugbetaling niet in verhouding!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste Els, Bedankt voor het invullen van een recensie. Wat jammer dat u ontevreden bent! Inmiddels hebben wij de zaak met u doorgenomen. Uit nader onderzoek blijkt dat er geen sprake is van stormschade maar van schade door een lek dak. Als iets uit zichzelf kapot gaat (zoals in dit geval het dak) dan is dit doorgaans niet verzekerd, zoals ook in dit geval. De gevolgschade door het water hebben wij wel aan u vergoed.

10

Snelle afhandeling. Super Service

Makkelijk in te dienen via site daarna ontlast in de afhandeling richting de tegenpartij

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd