Filters

3

Niet prettig

Ik vond mijn ervaring tijdens de afwikkeling van de schade met Woongarant niet prettig. Ik kreeg een mail van mevr. de Wit over het verhalen van de schade: Verhalen van uw schade Uw schade kunnen wij trachten te verhalen bij het Waarborgfonds motorverkeer. Het Waarborgfonds hanteert echter strenge eisen. Bijgaand zenden wij u informatie hierover enz.... Het was niet mijn vraag om gebruik te maken van het Waarborgfonds. Ik wilde de schade via mijn verzekering, waar ik trouw maandelijks voor betaal verhalen. Het telefonische contact met een medewerkster was niet prettig! Ik werd niet als trouwe en iedere maand betalende klant behandeld, maar als iemand die uit is op een vergoeding van de kosten en dat was niet prettig. Dit moet niet meer gebeuren, anders zoek ik een andere maatschappij!

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Allereerst spreken wij onze waardering uit over recenseren van onze dienstverlening. Omdat u het contact als naar ervaarde, hebben wij u inmiddels gesproken. Het schadedossier is inmiddels correct afgehandeld en uw voertuig is hersteld. Wij kunnen telefoongesprekken niet terugluisteren. Het spreekt voor zich dat het contact met u op een correcte en vriendelijke wijze hoort te verlopen. Nu dat kennelijk niet is gebeurd, bieden wij hiervoor onze welgemeende excuses aan. Hopelijk kunnen wij een volgende schade wel naar volle tevredenheid voor u afhandelen.

9

Juist geïnformeerd en nette schadeafhandeling

Eerste keer bellen. Daar zijn we direct juist geïnformeerd en meteen is er een oplossing aangedragen. De schadeafhandeling was binnen een 3 dagen geregeld. In ėėn woord super!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goede en snelle afwikkeling

Alles is goed en snel afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geweldig geregeld

Goed geregeld, snelle actie

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geweldge snelle afhandeling.

Nadat ik mijn schade ingediend had is het op zeer snelle wijze afgehandeld naar alle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Netjes en snel afhandelen.

Snel en duidelijk bereikbaar ook nadien netjes en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed

Duidelijk,goed en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

snel, efficient en transparant

Schade claim is snel in behandeling en naar volle tevredenheid afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
8

Goede afwikkeling

Mijn ervaring is dat er een goede afwikkeling is en ik niet lang hoef te wachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle en fijne hulp!

Wij hadden een fijne hulp met onze schade en werd snel afgehandeld. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
5

Duurt te lang

Lekkage in de betonvloer en hebben hier 6 maanden op moeten wachten dit kan toch echt veel sneller. Zelfde voor schade aan de schutting na een storm. Ook hier was ik het niet helemaal mee eens maar kon iets niet bewijzen. Maar het gaat mij meer om de communicatie en het lange wachten op antwoorden. Denk er zeer overna om over te stappen naar een andere verzekerings maatschappij

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het beoordelen van onze dienstverlening. Omdat u niet tevreden bent, zullen we op korte termijn contact met u opnemen om te kijken of we de onvrede kunnen wegnemen

10

Een hele goede service

Na mijn schade werd er binnen 2 dagen een expert gestuurd En was na zijn rapport alles zo geregeld Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle reactie, feedback mag wat beter

Na schade contact opgenomen met direct de bon van de werkzaamheden, ik kreeg een reactie dat de melding was binnen gekomen en zal zo snel.als mogelijk een reactie krijgen, na een paar dagen stond ineens het geld op mijn rekening, super snel dat is top. Maar verder geen reactie, dat zou wel prettig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
2

Onvoldoende

De schade was lang niet gedekt met het vergoedde bedrag. Waardoor we zelf de overige kosten moesten opleggen en zelf uitvoeren. De aangevoerde offerte was nochtans heel correct.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het invullen van uw recensie. Omdat u niet tevreden bent zullen we op korte termijn contact met u opnemen om te kijken uw ontevredenheid kunnen wegnemen.

1

Zeer traag

Maanden lang geduurd en ik moet steeds achteraangaan

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor het recenseren van onze dienstverlening. Omdat u deze onvoldoende vond, hebben wij contact met u gezocht om nadere informatie te ontvangen over uw beleving. Helaas heeft u tot op heden geen reactie gezonden. De enige keer dat er niet binnen één week werd gereageerd door ons, was na ontvangst van het schadeformulier (dat u zond 12 dagen na het ontstaan van de schade). Onze reactie duurde toen 9 dagen. Hiervoor onze welgemeende excuses, aangezien het ons streven is binnen 5 werkdagen / 1 week te reageren. Gelukkig werden andere reacties wel tijdig verzonden. Wij herkennen ons echter niet in uw opmerkingen dat u er ‘steeds achteraan moest’ en dat de correspondentie onduidelijk zou zijn. Wij geven u graag de gelegenheid om dit toe te lichten zodat we uw onvrede misschien alsnog kunnen oplossen voor u.

10

Super goed geregeld

De procedure was eenvoudig en alles was zeer snel en goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

uitstekend

zeer snelle afwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Snelle afwerking

Een super snelle afwerking en uitbetaling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
9

Hele goede service

Erg goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Snelle reactie en afhandeling

Mijn ervaring met woongarant is dat ze snel reageren en de afhandeling van schade ook soepel verloopt. Soms vraag ik mij wel af waarom ik verzekerd ben. Wij hebben door een brandje schade opgelopen wat ik dan jammer is dat je niet alle schade vergoed krijgt en soms maar 10% van het bedrag wat je aan schade hebt dat vind ik wel jammer zo kan je niet eens de spullen vergoeden of nieuw kopen omdat je niet alles terug krijgt in dat geval denk ik waarom ben ik in Gods naam verzekerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Top!

aanvraag zeer snel in behandeling genomen en afgehandeld, mijn complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Goed Afgehandeld

Snelle afwikkeling van de financiële afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Makkelijk vriendelijk en snel afgehandeld

Vriendelijk en duidelijk geholpen via mail

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Geen gezeur, gewoon goed geholpen.

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Het is goed gekomen

Het duurde lang voordat er aan de verzekering van de andere partij was uitgekeerd. Ik weet alleen niet of dat aan woongarant of de andere partij ligt. Wel ben ik twee keer uitstekend geholpen op vragen die ik hierover aan de servicedesk stelde. De communicatie over de gevolgen met de polis zoals ik die afgesloten heb was ook helder. Wellicht had er een bericht uit kunnen gaan wat er nog van wie verwacht werd. Een procedure waarin de taak van alle betrokkenen beter beschreven is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd