Woongarant voelt erg persoonlijk, maar tegelijk vakkundig aan. Geen ingewikkeld doorkiesnummer, maar vrij snel iemand aan de lijn. Ik ben altijd goed geholpen. Ik heb er diverse polissen lopen (inboedel, autoverzekering, enz.) Zeer tevreden.
De schade is correct en naar tevredenheid afgehandeld.
schade is vervelend, maar met jullie hulp snel en accuraat geregeld.
Ik had een sterretje in mijn ruit en er werd de tijd voor mij genomen, waarna ik ook een duidelijk antwoord heb gekregen. Prettig contact.
Schade werd snel bekeken en het schadebedrag gauw uitgekeerd.
Snel en duidelijke afhandeling.
Goede afhandeling.
Ik werd vriendelijk geholpen aan de telefoon en ik zou terug gebeld worden door de expert. Dit gebeurde binnen het uur. Mw was vriendelijk en mij een schadeformulier toegestuurd. Er werd snel gereageerd en de schade werd ook snel afgehandeld.
Keurig geholpen na een stormschade en duidelijk te woord gestaan. Precies wat je van een verzekering verwacht, duidelijke processen en snelle afhandeling. Keurig!
Goede ervaring
In de drukke tijd voor verzekeraars na de zware stormen snel geholpen en de schade aan ons dak kunnen repareren.
Fijn dat we goed geholpen zijn. Dit was de eerste keer dat we iets aan de verzekering opgaven dus wisten niet wat te verwachten.
Duidelijke communicatie snelle afwikkeling
Kort, krachtig, helder, en duidelijke communicatie. Snelle afhandeling.
Meteen aangegeven dat t te weinig is maar je komt er niet doorheen bij de expert
Dossiers worden niet gelezen door medewerkers. Hierdoor wordt onnodig tijd verspilt. Schade expert wordt gestuurd terwijl dit niet nodig was volgens de expert zelf. Hierdoor duurde de afhandeling onnodig lang.
Ik had gebeld hoe ik mijn ruit schade moest laten herstellen. De jongedame aan de telefoon wilde dat ik een schadeformulier ging invullen, uiteindelijk wist Carglass mij te vertellen dat dat allemaal tussen hen en Woongarant zou worden geregeld.
Slechte verzekering veel te lang wachten
Na storm schade aan dak schuur gehad. Gemeld via website van Woongarant. Binnen 2 dagen reactie en een paar dagen later een aannemer die kwam kijken. 3 weken later gerepareerd en keurig opgelost! Ben er zeer tevreden over.
Dit jaar had ik schade aan een schutting vanwege een storm en moest ik een hele waslijst aan dingen invullen. Daar heb, ik door stress, naar gereageerd naar een telefoniste aan de telefoon. Ik moet wel zeggen dat deze dame het woord empathie niet kent waardoor ik nog bozer werd. Gelukkig is alles wel goed gekomen en staat de verzekering inmiddels op mijn naam als het goed is en hoop ik jullie, ten eerste in de toekomst natuurlijk niet nodig te hebben want dan heb ik schade, maar door de afwikkeling van de schutting op het laatst was ik toch weer blij.
Ik heb weinig ervaring met het indienen van claims. Wel ken ik het algemene beeld dat mensen hebben van verzekeraars: de klant mag keurig de maandelijkse rekening lappen, maar als de verzekeringsmaatschappij na jaren 'ns over de brug moet komen doet deze moeilijk en zoekt het bedrijf excuses om niet uit te hoeven keren. Ook ik had dit beeld, en dit beeld werd bevestigd na de eerste telefoontjes over mijn melding van een nogal fikse lekkage. De mevrouw van de verzekeringsmaatschappij stuurde deze eenvoudige provinciaal aanvankelijk, nogal kortaf, het bos in met een zoutloos en week afpoeierverhaaltje over lekke voegen. Ik vond haar nogal gehaast, onvriendelijk en wantrouwend overkomen; ze leek me niet het meest gezellige type op verjaardagsfeestjes. Na wat grondig onderzoek zijn we er een tijdje later achtergekomen dat het - verrassing(!) - uiteraard niets met de voegen te maken had. Opnieuw heb ik de verzekeringsmaatschappij gebeld, en wat bewijsstukken overhandigd. Weer werd ik op de voegen gewezen, en ik kreeg sterk de indruk dat de dame aan de lijn mij ervan wilde weerhouden om een claim in te dienen. Dat is gewoon de aard van het (verzekerings)beestje, denk ik dan maar. Na voet bij stuk te hebben gehouden stuurde Woongarant de/een schade-expert van A-One naar de provincie. 'n Schappelijke, goedlachse, maar kritische vent die - na het aanschouwen van de lelijke, vochtige plekken op de muren - toch wel wat meer inzicht had dan de fantasieloze telefoniste. Koffie wilde hij niet. Binnen een week kregen we groen licht voor het opsporen en herstellen van de lekkage en binnen twee weken na het herstel kwam Woongarant mij voor 100% tegemoet. Zonder gezeik. Misschien is dat de normaalste zaak van de wereld (ik ben immers een keurig betalende klant), maar ik ben daar toch heel blij mee! Bij dezen alsnog een groot compliment voor Woongarant. En dat mag ook best 'n keer in deze barre tijden van chronische verongelijktheid en instrumentele lange tenen. Bedankt. Top!
goede ervaring
Veel gezeur om een relatief laag bedrag uitgekeerd te krijgen.
Communicatie verliep via de mail, redelijk snelle reacties. Duidelijk beargumenteerd waarom je een bepaald bedrag uitgekeerd krijgt. Geld is daarna snel overgeboekt naar ons.
We hadden schade opgelopen aan een glas in lood deur. Onze inboedelverzekering van Woongarant aangeschreven. Deze reageerde snel en volledige bedrag vergoed gekregen. Heel fijn
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd