Uiteindelijk is de afhandeling goed gegaan. Het telefonisch contact met de heer en later dame van Woongarant was perfect, de automatische ontvangstbevestiging prima. Maar de schade was in februari en werd pas een paar weken geleden afgehandeld waardoor ik in de tussentijd een claim van airbnb aan mijn broek kreeg. De verhuurder werd ongeduldig en bij mij is nu ruim € 400 van mijn creditcard afgeschreven als eerste betaling van de claim of wellicht als boete. Dit moet ik weer gaan proberen terug te draaien.
Handelen snel en zeer vriendelijk alles af ..top service
Bij schade word altijd alles goed geregeld en afgehandeld. Ik kan woongarant wel aanbevelen. Wij zijn bij woongarant all 9 jaar en wij hebben inmiddels alle verzekeringen overgezet naar woongarant.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Ik belde in eerste instantie. Ik kreeg een hele behulpzame en vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Zij legde mij alles uit. Vervolgens via internet de melding officieel gemaakt. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden. Fijne service.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Duidelijke en goede afhandeling
De klacht werd snel beoordeeld en afgehandeld
Er werd heel snel gereageerd. Mijn schade was binnen een paar dagen afgewikkeld. Ik voelde me begrepen en had echt het gevoel dat men het graag voor me wilde oplossen.
Beste meneer Van Reenen Fijn dat uw schade zo snel en naar tevredenheid is opgelost . Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Snel en correct afgehandeld
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Mijn vrouw heeft een aantal keren contact proberen te krijgen. Zonder uberhaupt naar het polis nummer te vragen werd ze voorzien van een paar algemene antwoorden die kant nog wal raakten.
Beste heer de Haan, Onze dank voor het invullen van een recensie. Hiermee kunnen we beoordelen of onze dienstverlening adequaat is. Jammer genoeg bleek dat in dit geval niet zo te zijn. Inmiddels hebben wij u telefonisch over deze zaak gesproken. Helaas kunnen we niet nagaan wie u destijds heeft gesproken en de exacte inhoud van het gesprek nagaan. Kennelijk ging het contact op meerdere fronten mis. Uiteraard hoort het contact met onze verzekerde niet zoals omschreven te verlopen. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Wij vernamen dat de verdere afhandeling, mede door bemiddeling van uw tussenpersoon, voor de rest verder gelukkig wel correct is verlopen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst wel 'probleemloos' van dienst zijn. Hiervoor zullen wij ons best gaan doen!
Snel opgelost en reële vergoeding.
Beste Remko, Fijn dat uw schade behandeling snel is opgelost . Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Claim naar tevredenheid opgelost, ook de tijdsduur was erg snel. Zeer tevreden!
Beste Aebe, Erg bedankt voor de mooie 10! Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Snelle afwikkeling. Wij zijn erg tevreden.
Beste Randy, bedankt het het compliment en fijn dat er een snelle afwikkeling was. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Bij schade was mijn eerste contact telefonisch om te vragen of jullie werken met erkende bedrijven. Hier op werd gezegd dat er geen bedrijven genoemd kon worden. Dacht omdat er zo veel malafide uitvoerders zijn hier juiste info te vinden. Kreeg na kritisch doorvragen nog net Techniek Nederland door. Daarbij werd er halstarig vastgehouden aan het online doorgeven van de schade. De leiding zal eerst niet onder jullie vallen, terwijl dat wel in de schade clausule staat. Later werd daar per mail op teruggekomen. Hierdoor voelde ik mij niet erg serieus genomen. Afhandeling was wel snel, maar qua klantvriendelijkheid kunnen er nog slagen gemaakt worden.
Beste Esther, Bedankt voor het invullen van een recensie. Hiermee kunnen we zien wat er wél en wat er niet goed gaat bij de behandeling van een schade. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw ervaring bleek helaas niet positief. Helaas is niet na te gaan met wie u destijds heeft gesproken. Onze telefonisten zijn lang niet altijd de schadebehandelaar. Dat kan een reden zijn om de beller te verzoeken om de schade te melden of e.e.a. op papier/mail te zetten zodat een specialist ermee aan de slag kan. U mag daarbij natuurlijk wel verwachten dat u correct te woord wordt gestaan. Als dat niet zo is geweest dan bieden wij hiervoor onze excuses aan. Doorgaans zullen wij zelf niet direct bedrijven noemen voor onderzoek of herstel omdat u hier zelf vrije keuze in heeft, uitzonderingen daargelaten. Indien een schade gedekt blijkt, kunnen we wel vaak een hersteller voor u regelen. Inmiddels hebben wij u persoonlijk benaderd over deze kwestie en hebben u inhoudelijk (en uitgebreid) de zaak aan u toegelicht.
Met één telefoontje was het helder hoe ik de schade kan indienen en ging de afwikkeling voorspoedig.
.
/eenvoudige melding,
Goed en snel meegedacht door Wout en collega's, waardoor de schade van mijn vakantie snel teruggeboekt was en ik onbezorgd weer kon genieten van de rest van de vakantie.
Snelle reactie op de eerste email. Goede duidelijke vraag om vervolginformatie. Daarna wederom snel antwoord en afhandeling
Telefonisch goed geholpen. Afhandeling van schade goed.
- Binnen 1 werkdag antwoord op mijn vraag of ik in aanmerking voor schadevergoeding kwam. - Vervolgens binnen 1 werkdag goedkeuring van schadevergoeding na het indienen van mijn claim. - na 7 dagen werd het geld gestort op mijn rekening. Kortom, zeer tevreden over de afhandeling en de snelheid.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw de afhandeling van uw schademelding zo vlot verliep. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Schadeclaim makkelijk online ingediend. Snelle afwikkeling door de behandelaar. Erg tevreden.
Wauw, wat een mooi cijfer! Bedankt voor uw review! Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat waarbij we niets meer zien van de te geleden (water)schade. Het desbetreffende bouwbedrijf heeft goed werk geleverd. Eind goed, al goed dus. Echter heeft het in onze ogen allemaal vrij lang geduurd. Dit waarschijnlijk omdat het langs meerdere partijen gaat (rw repair, bouwbedrijf, verzekeraar) Hier is tot op zekere hoogte natuurlijk begrip voor. Echter in totaal hebben wij 3 weken zonder water gezeten in ons huis. Met 2 kleine kinderen is dat in onze ogen een onhoudbare situatie. Meerdere malen gevraagd of er spoed achter gezet kon worden maar er werd weinig gehoor aan gegeven.
Snel en duidelijk.
Beste, Fijn dat u ons positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, het Schadeteam
Snel afgehandeld en geen omkijken naar
Het indienen ging gemakkelijk net als het contact via mail + duidelijk hoe de werkwijze is van de afwikkeling
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat uw ervaring met ons zo positief was. Vriendelijke groet, Het Schadeteam.
Laan van Zuid Hoorn 51
2289 DC Rijswijk
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.