Werd door medewerkster zeer correct geholpen. Zij heeft steeds meegedacht over de meest practische afhandeling.
Goed
Afhandeling snel en efficiënt.
Gemakkelijk en fijne snelle afhandeling als je in bezit bent van een pc of mobiel
Prima ervaring, alleen erg jammer dat mijn nieuwe broek van 6o euro, NIET verzekerd was. Dat vond ik wel wat vreemd!!!
Goede klantenservice Toch nog goedgekomen communicatie is goed verlopen jammer dat het dossier pas werd doorgevoerd na 3telefoontjes!
De schademelding is goed afgehandeld
Duidelijke instructies wat te doen bij schade, keuze hoe je het wil afhandelen . Uitbetaling om zelf te repareren of dat er een klus bedrijf langs komt,. Snelle afhandeling . Tevreden
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Dat is precies waar ik van hou En ik zeg altijd, je komt er pas achter wat je aan je verzekering hebt, als je ze nodig hebt.
Snel afgehandeld
Vrij snel mijn schade afgehandeld zonder gedoe ben zeer tevreden.
Goede en snelle afhandeling schade
Kijk naar de mail wisseling van JG Pols Het is absurd om hoge bedragen maandelijks te betalen voor deze vergoeding!
Binnen enkele dagen was de schade betaald
Je wordt gehoord en zijn beleefd en vrij technisch aangelegd. Weet waar het over gaat.
snelle afhandeling na waterschade achteraf was ik misschien iets te snel akkoord gegaan met voorstel van bedrag waar ik het probleem niet mee opgelost kreeg. desalniettemin netjes en snel geregeld.
Ik ben goed en snel geholpen
Zeer goed en netjes afgehandeld
paar keer schade gehad en dit werd telkens binnen een paar dagen afgehandeld. Gewoon helemaal super.
Het is moeizaam om een schade te claimen. Vervolgens worden er vele onnodige documenten gevraagd, terwijl dan al door Woongarant wordt voorgesorteerd op Artikelen ten einde de schade af te wijzen. Woongarant is zeker niet de goedkoopste verzekeraar, waardoor twijfelachtig begint te worden waarvoor de hoge premie moet worden betaald.
Bedankt voor het invullen van uw recensie. Inmiddels hebben wij contact met u gehad over deze recensie. Hieruit is gebleken dat uw recensie over een ander dossier ging. Wij zullen die zaak verder met u doornemen om te kijken of we uw onvrede kunnen wegnemen.
Altijd een fijne verzekering gehad. Echter voor ons na herwaardering huis te duur.
Ik ben heel te vreden hoe ik ben geholpen. Na het verzenden van de mail heb ik al heel snel een terugkoppeling gekregen hoe en wat het was heel duidelijk.
Onze schade was eenvoudig te melden via de portal. De portal is niet super goed ingericht voor schades aan een woning (moest een merk en type opgeven, betreft echter schade aan een schutting). De foto's spraken echter voor zich, kreeg al snel response dat de zaak in behandeling was genomen. Binnen 24 reactie van een medewerker, bevestiging van ticketbehandeling, wel een aantal vervolgzaken die ik moest regelen. Politie aangifte, schaderapport, buurtonderzoek etc. Nadat dit allemaal was geregeld werd het herstel snel goedgekeurd. Na herstel werd de factuur snel vergoed. Nu viel de schade relatief mee, kon ik goed helpen en was geen haast geboden. In gevallen waar meer spoed/impact is en de klant meer ontdaan is door de situatie, loont het wellicht meer te ondersteunen bij de aangifte, onderzoek en zeker bij het zoeken naar een schade expert of herstellende partij. Dat zou een mooie aanvulling op de service en beleving kunnen zijn.
Na storm was loodflap van dak open gescheurd. Ze hebben het prima opgelost.
Prima afhandeling van de schade
Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd