Filters

10

Prima

Netjes afgehandeld zonder gedoe.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Snelle afhandeling

Gemakkelijk en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Fijne communicatie en alles snel geregeld

Goed en snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u ons zo positief ervaart. Bedankt voor dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Woongarant.

4

Alles duurt lang

Duurde alles bij elkaar 6 maanden om alles geregeld te krijgen

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste verzekerde, Onze dank voor het invullen van een recensie! Omdat u niet tevreden bent over de snelheid van afhandelen, zullen wij het dossier voor u opnieuw bekijken en u contact met u opnemen.

10

Prettige samenwerking met Woongarant

Schade afhandeling goed opgepakt. Duidelijke communicatie via de mail. Geen vraag was teveel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.
10

Fijne ervaring

Ik ben snel en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Bedankt voor het invullen van de enquête. Wij zijn bij met dit mooie cijfer! Vriendelijke groet, Woongarant

10

Uitstekend

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wat een prachtig cijfer! Wij zijn blij dat u ons als positief ervaart. Vriendelijke groet, Woongarant

10

Een snelle en duidelijke werkwijze.

Goed te woord gestaan. Duidelijke mailwisseling. Tevreden over beoordeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima service

Het was een snelle en goede service voor het afhandelen van mijn schade.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Effectief maar onpersoonlijk

De zaak is naar complete tevredenheid afgehandeld al ontbreekt het aan persoonlijk contact

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers N.v.t.
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Zeer goede dienstverlening, zeeer vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke mensen die klaar vor ons stonden om te helpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Uitstekend

Goed geholpen met de afhandeling van een schade claim. Duidelijke instructies en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

Prima en snelle afwikkeling

Op basis van de mij aangeleverde stukken hebben jullie als snel en naar volledig tevredenheid afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Goed ontvangen, snel behandeld.

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Zeer goed

Nadat ik bij tussenpersoon schade heb gemald na lekkage, kreeg ik na overleggen foto's en geschat herstelbedrag binnen zeer korte tijd het geld op de rekening gestort. Hierdoor hebben we de zichtbare schade door een professioneel schilder laten repareren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de 10! Vriendelijke groet, Woongarant

10

Super service!

Zowel in de afhandeling van wijzigingen m.b.t. onze polis als in schade afhandeling ben ik zeer vlot en vriendelijk geholpen. Wij zijn erg blij met Woongarant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze 10! Fijn dat u de tijd heeft gevonden om enquête in te vullen. Vriendelijke groet, Woongarant

10

Super

Mijn vragen werden altijd beantwoord en hoefde ook niet te lang te wachten op antwoord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Wat een mooi cijfer! Fijn dat we u goed geholpen hebben. Vriendelijke groet, Woongarant

10

Gemakkelijk en volledig naar tevredenheid afgehandeld

Het melden van de schade was simpel zowel de telefoon, als de website. Na telefonisch contact over het verloop is de verdere afhandeling via email gegaan en naar volle tevredenheid verder afgehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
10

Prima geregeld

Prettig en snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
7

Zorgen overgenomen, maar erg weinig communicatie.

In het begin van het proces ontving ik een e-mail dat ik niks hoefde te doen en dat alles door de verzekering opgepakt zou worden. Enkele maanden later ontving ik bericht dat alles afgehandeld was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
9

Correcte afhandeling van de schade

Netje en correct

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
1

Bestolen door jullie

150 euro eigen risico wat nergens in de polis voorwaarden stond. 10 jaar lang betaald en dan na 10 jaar, 1 schade en zo een naaistreek uitvreten.

  • Aanbevelen? Nee
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Schneider, Uw reactie kunnen wij niet geheel plaatsen. Wij zullen via een andere weg inhoudelijk op uw beoordeling reageren en zouden het op prijs stellen als u onze dienstverlening opnieuw zou willen beoordelen. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

8

Snelle en goede afhandeling van zaken

De behandeling vanuit woongarant is duidelijk en vlot qua afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject
8

iets meer duidelijkheid vooraf zou fijn zijn

Tijdens het weekeind schade aan een dure ipad-pro. volgens de website 24/7 bereikbaarheid, dus zaterdag gebeld. Zeer vaag telefoongesprek: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Verder zoeken op de website. Andere tekst, andere telefoonnummer. Gebeld. Zelfde gesprek met dezelfde persoon: geen gegevens voorhanden, dus we konden niets. Niets. Niets? Nog maar eens op de website. Heeeee we kunnen de schade online melden! Als die medewerker dat nou gezegd had en dat iets duidelijker op de site had gestaan.... Schade gemeld, gevraagde foto's bijgevoegd. Al snel reactie: ja maar er moeten meer foto's bij. Goed hoor, maar dat had je dan ook even op de website kunnen zetten, toch? En daarna razendsnel geregeld en betaald. Dat was dan weer fijn. Onderstaande scores zijn dus een weging van de verschillende contactmomenten in het weekeinde, op de website en met de schadebehandelaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw tip meegeven aan onze alarmcentrale. Met vriendelijke groet, Woongarant Volmacht

10

Vlotte en correcte schadeafhandeling

Schade is gemakkelijk te melden. Snel reactie ontvangen en het schadebedrag werd vlot uitbetaald. Herstelkosten vielen iets hoger uit, maar werden netjes vergoed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid medewerkers
  • Indiengemak schademelding
  • Duidelijkheid correspondentie
  • Snelheid schadeafwikkeling
  • Begeleiding tijdens schadetraject

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor dit mooie cijfer en de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn dat u het als uitstekend heeft ervaren! Vriendelijke groet Woongarant

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt ons in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd